The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
De ommekeer is begonnen:

*4-1 en 15-40

Damn, beide breakkansen afgeweerd. Nou goed, in ieder geval vertrouwen op doen voor de 2e set.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb de hele tijd al gezegd dat TM mijn prioriteit heeft.

Ik meen me te steeds te herinneren dat je constant aan het twijfelen was wat je nu de prioriteit moest geven, maar jah, boeiuh!! :wink:
Dat was aan het begin van de week toen ik nog niet echt kon inschatten bij welk spel nu de echte kansen lagen.

En weekscores zijn inderdaad erg leuk en belangrijk en ik denk dat ik een bovengemiddelde TM-week heb als Nadal het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb de hele tijd al gezegd dat TM mijn prioriteit heeft.

Ik meen me te steeds te herinneren dat je constant aan het twijfelen was wat je nu de prioriteit moest geven, maar jah, boeiuh!! :wink:
Dat was aan het begin van de week toen ik nog niet echt kon inschatten bij welk spel nu de echte kansen lagen.

En weekscores zijn inderdaad erg leuk en belangrijk en ik denk dat ik een bovengemiddelde TM-week heb als Nadal het toernooi wint.

Met 41 pnt minder dan ik doe je het inderdaad niet onaardig deze week :wink:
Reply
35 punten meer dan CC teken ik voor. Ik ben hem bijna voorbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sterker nog, dan ben ik hem voorbij Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Arco, Mailman, Bea, Kuiper en Rick hebben Nadal niet. Daar ga ik allemaal dik op inlopen als Nadal morgen wint. Best goede week dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fernando =D>

Tja, Roger is wel erg sterk!! Kan een mega goede/spannende finale worden met beide mannen in vorm.
Reply
Federer is inderdaad erg lekker bezig dit toernooi, maar ik denk dat hij nog steeds duidelijk de mindere op gravel is dan Nadal. Ik gok 7-5 6-4 4-6 6-3 morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rafa in topvorm is (zeker op gravel en ik vind zelfs op alle ondergronden) beter in dan Roger. Maar of Nadal al in topvorm is? Het zal nodig moeten zijn en ik verwacht een super pot die ik héél graag zou willen zien.
Reply
Geno, Gonzalez is eruit. Kun je nu dan weer die lelijke foto weghalen? Ik schrik me elke keer wezenloos als ik jouw Fernando zie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Geno, Gonzalez is eruit. Kun je nu dan weer die lelijke foto weghalen? Ik schrik me elke keer wezenloos als ik jouw Fernando zie.

:crazy: Een andere foto mag idd misschien wel, doe maar een actie foto van Gonzalez Smile ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hij staart me zo naar lijzig aan, ik vind het maar niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij staart me zo naar lijzig aan, ik vind het maar niks.

Ik kan m'n held van deze week natuurlijk niet zomaar meteen laten vallen, omdat ie verloren heeft. Vanaf maandag zal m'n DNA helix er weer zijn.
Reply
Dank je.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We zijn begonnen. Komop Rafa!!

Eerste game meteen 15-40!!!! :Big Grin

En weer deuce Sad

En daarna weer 2 punten voor Rafa!!!! Vamos!! (Met een dubbele fout pakt hij de break)
Reply
4-0 Rafa Notworthy
Reply
MWOEHAHAHAHA!

HELEMAAL NIETS VOOR ROTTERDAM!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ook nog eens 6-2 voor Rafa, geen beste dag voor CC op sportgebied.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:MWOEHAHAHAHA!

HELEMAAL NIETS VOOR ROTTERDAM!

Verkeerde forum Ad. Ajax heeft ook nog niets.
Reply
Ik word trouwens ook een beetje misselijk van dat nederige gedoe naar CC, want wat stel jij nou voor op sportgebied?
Reply
Genomico Wrote:Ik word trouwens ook een beetje misselijk van dat nederige gedoe naar CC, want wat stel jij nou voor op sportgebied?
Waar slaat dit nu weer op? Wat heeft mijn prestatie op sportgebied nu weer met Ajax-Feyenoord te maken :crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:MWOEHAHAHAHA!

HELEMAAL NIETS VOOR ROTTERDAM!

Verkeerde forum Ad. Ajax heeft ook nog niets.
Heel gek dat je nu pas zegt dat het het verkeerde forum is en niet na donderdag. Zal wel weer met je Ajax-haat te maken hebben. Erg volwassen...
En dat we nog niets hebben, maakt me niets uit. Twee keer op rij Feyenoord vernederen is al prachtig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even weer on topic (want ik weet dat dit niet het goede forum hiervoor is maar ik wilde toch wel even mijn kleine vete - en dat heeft wat mij betreft niets te maken met een ruzie oid - met CC in stand houden):

Federer wint de tweede set in de tiebreak en breakt meteen in de derde. Dat is verrassend na zo'n eerste set van Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm... ging weg bij 6-2 *4-3 en nu 6-2 6-7 0-1*. Toch maar weer blijven kijken...
Reply
Nadal werd net behandeld aan een blaar. Hopelijk wordt hem dat niet fataal.
Blijven vechten, Rafa!

Edit: hij breakt meteen terug, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Ik word trouwens ook een beetje misselijk van dat nederige gedoe naar CC, want wat stel jij nou voor op sportgebied?
Waar slaat dit nu weer op? Wat heeft mijn prestatie op sportgebied nu weer met Ajax-Feyenoord te maken :crazy:

Laat ik het anders formulieren: Wat zijn jouw prestaties op sportgebied dan? Ik stel niet zoveel voor, maar:

1) PSV is beter dan Ajax; 1-0
2) Mijn weekscore bij MV is beter; 2-0
3) Mijn totaalscore bij MV is beter; 3-0
4) Mijn budget bij MV is beter; 4-0
5) Mijn weekscore bij TM is beter; 5-0
6) Mijn totaalscore bij TM is beter: 6-0

Dus voordat je iemand gaat uitlachen vanwege zijn prestaties op sportgebied vandaag. Kijk eerst wat je zelf nu eigenlijk voorstelt.
Reply
Kom op, Genomico, overdrijf het nou niet zo. CC en ik hadden de afgelopen weken een heftige maar leuke discussie over Ajax-Feyenoord. Dan kan je toch wel begrijpen dat ik het fantastisch vind dat Ajax twee keer van Feyenoord wint? En daar mag ik hem toch ook een beetje mee zieken? Wij zijn toch geen meisjes? Als Ajax er straks uit gaat tegen Groningen, hoor ik CC vast ook en dat is meer dan terecht.
En nogmaals, dit heeft toch helemaal niks met prestaties op sportgebied te maken? We zijn allemaal gen topsporters dus daarover hoeven we ons geen illusies te maken. En die vergelijking van je slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En een beetje onderlinge strijd in de spelletjes mag van mij best. Zo'n strijd maakt het voor mij leuker als ik meer punten dan CC haal en dat is andersom ook zo, neem ik aan. Dat hoort er toch gewoon bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb meer posts dan jij: 1-0
mijn rating bij tennis in de single is beter dan jij: 2-0
mijn rating bij tennis in de dubbel is beter dan jij: 3-0
ik heb meer verstand van websites bouwen dan jij: 4-0

oftewel dit gaat helemaal nergens over geno of mag ik nu wel juichen dat ajax 2x feyenoord geslacht heeft omdat ik op enkele punten beter ben dan jij?
Reply
come on fedex benut je kansen joh! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:come on fedex benut je kansen joh! Icon_twisted
Dat heeft ie ook gedaan in de tiebreak en de eerste game van de derde set. Maar Nadal lijkt het weer terug te hebben gevonden en brak terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: