The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
Ad Wim Wrote:Kom op, Genomico, overdrijf het nou niet zo. CC en ik hadden de afgelopen weken een heftige maar leuke discussie over Ajax-Feyenoord. Dan kan je toch wel begrijpen dat ik het fantastisch vind dat Ajax twee keer van Feyenoord wint? En daar mag ik hem toch ook een beetje mee zieken? Wij zijn toch geen meisjes? Als Ajax er straks uit gaat tegen Groningen, hoor ik CC vast ook en dat is meer dan terecht.
En nogmaals, dit heeft toch helemaal niks met prestaties op sportgebied te maken? We zijn allemaal gen topsporters dus daarover hoeven we ons geen illusies te maken. En die vergelijking van je slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En een beetje onderlinge strijd in de spelletjes mag van mij best. Zo'n strijd maakt het voor mij leuker als ik meer punten dan CC haal en dat is andersom ook zo, neem ik aan. Dat hoort er toch gewoon bij.

Dat snap ik allemaal, maar het gaat mij vooral op de manier waarop je dat doet. Je mag iemand anders (of mij) altijd confronteren met feiten (zoals MAC dat bijvoorbeeld doet). Vind ik prima, maar je kan dat anders brengen dan jij deed.

Maar goed, laat maar. Ik zal voortaan over die berichten heen lezen...
Reply
hij laat anders in 3 servicegames van nadal al wel 5 bps liggen
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Kom op, Genomico, overdrijf het nou niet zo. CC en ik hadden de afgelopen weken een heftige maar leuke discussie over Ajax-Feyenoord. Dan kan je toch wel begrijpen dat ik het fantastisch vind dat Ajax twee keer van Feyenoord wint? En daar mag ik hem toch ook een beetje mee zieken? Wij zijn toch geen meisjes? Als Ajax er straks uit gaat tegen Groningen, hoor ik CC vast ook en dat is meer dan terecht.
En nogmaals, dit heeft toch helemaal niks met prestaties op sportgebied te maken? We zijn allemaal gen topsporters dus daarover hoeven we ons geen illusies te maken. En die vergelijking van je slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En een beetje onderlinge strijd in de spelletjes mag van mij best. Zo'n strijd maakt het voor mij leuker als ik meer punten dan CC haal en dat is andersom ook zo, neem ik aan. Dat hoort er toch gewoon bij.

Dat snap ik allemaal, maar het gaat mij vooral op de manier waarop je dat doet. Je mag iemand anders (of mij) altijd confronteren met feiten (zoals MAC dat bijvoorbeeld doet). Vind ik prima, maar je kan dat anders brengen dan jij deed.

Maar goed, laat maar. Ik zal voortaan over die berichten heen lezen...

Laat maar gaan geno! Calimero
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:hij laat anders in 3 servicegames van nadal al wel 5 bps liggen
Volgens mij niet. Federer had 6 bp's in de eerste game van Nadal en toen brak ie op de 6e. Sindsdien heeft hij geen bp gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Dat snap ik allemaal, maar het gaat mij vooral op de manier waarop je dat doet. Je mag iemand anders (of mij) altijd confronteren met feiten (zoals MAC dat bijvoorbeeld doet). Vind ik prima, maar je kan dat anders brengen dan jij deed.

Maar goed, laat maar. Ik zal voortaan over die berichten heen lezen...
Het is toch gewoon een gezonde exponent van een vete?
Als CC het volgende voor de wedstrijd tegen mij zegt:
Quote:was woensdag te laat om te kunnen gaan. Vrienden van me zijn wel onder 1600 Feyenoorders. was al feest in de trein!
ik hoop dat je weinig plezier hebt vanavond AD.
Ik ga zondag, dan komt 't goed. vanavond gelijkspelletje.
mag ik daarna toch wel een beetje zieken? En zo erg was het ook allemaal niet. Nogmaals, we zijn toch geen meisjes? Ik weet zeker dat CC hetzelfde had gedaan in mijn geval. Ik vind hem een goede pik, en daarom doe ik dit ook. Als ik hem niks zou vinden, zou ik de moeite niet nemen.

En Mac maakte je gewoon belachelijk door net zo'n stomme vergelijking als jij te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En ook nog eens 6-2 voor Rafa, geen beste dag voor CC op sportgebied.

=D>

Dat gevoel ken jij he! Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:35 punten meer dan CC teken ik voor. Ik ben hem bijna voorbij.

de excellsheet van haggie geeft aan dat je 6 punten inloopt op me deze week? feli ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En ook nog eens 6-2 voor Rafa, geen beste dag voor CC op sportgebied.

=D>

Dat gevoel ken jij he! Undecided
Zeker. Me iets te vaak gebeurd de afgelopen weken, maar ik ben nu langzaam op de weg terug. En als Rafa dit wint, ben ik je wel mooi voorbij :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:35 punten meer dan CC teken ik voor. Ik ben hem bijna voorbij.

de excellsheet van haggie geeft aan dat je 6 punten inloopt op me deze week? feli ad.
Niet als Rafa dit wint, dan zijn het er 36. Doe ik het voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hij wint niet ad.

er is in 't tennis maar 1 man de baas en dat is rogi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:hij wint niet ad.

er is in 't tennis maar 1 man de baas en dat is rogi.
Ik vrees dat die vlieger niet op gaat voor het gemalen baksteen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Laat maar gaan geno! Calimero
Blijf je me nu zo negeren wat het Ajax-Feyenoord betreft? En dat terwijl we zo'n vruchtbare discussie erover hadden.
Ik snap dat je onwijs pissed bent, zou ik zeker ook zijn. Maar het zou bij mij in ieder geval wel respect afdwingen als je er iets over zou zeggen. Zo lijk je een slechte verliezer, en volgens mij ben je dat helemaal niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Laat maar gaan geno! Calimero
Blijf je me nu zo negeren wat het Ajax-Feyenoord betreft? En dat terwijl we zo'n vruchtbare discussie erover hadden.
Ik snap dat je onwijs pissed bent, zou ik zeker ook zijn. Maar het zou bij mij in ieder geval wel respect afdwingen als je er iets over zou zeggen. Zo lijk je een slechte verliezer, en volgens mij ben je dat helemaal niet.

ik zou een ''slechte verliezer'' zijn als ik op jou zou reageren zoals ik eigenlijk wil doen en net bij de Kuip ook wel gedaan heb. maar dit is een tennisforum waar ook een geweldige nadal-federer gespeeld wordt. moeten we 't dan hier over voetbal gaan hebben?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Laat maar gaan geno! Calimero
Blijf je me nu zo negeren wat het Ajax-Feyenoord betreft? En dat terwijl we zo'n vruchtbare discussie erover hadden.
Ik snap dat je onwijs pissed bent, zou ik zeker ook zijn. Maar het zou bij mij in ieder geval wel respect afdwingen als je er iets over zou zeggen. Zo lijk je een slechte verliezer, en volgens mij ben je dat helemaal niet.

ik zou een ''slechte verliezer'' zijn als ik op jou zou reageren zoals ik eigenlijk wil doen en net bij de Kuip ook wel gedaan heb. maar dit is een tennisforum waar ook een geweldige nadal-federer gespeeld wordt. moeten we 't dan hier over voetbal gaan hebben?
Oke, ik begrijp je. Je zou me kunnen feliciteren of in ieder geval toegeven dat Ajax het verdiend heeft, ondanks dat Feyenoord in beide wedstrijden het eerste half uur veel beter was. En dat Feyenoord genoeg kansen had, maar ze vergat af te maken en Ajax dit vandaag wel uiterst effectief deed. Maar blijkbaar is jouw invulling van slechte verliezer een andere dan de mijne, en dan komen we er niet uit.
En je hebt ook wel gelijk dat we het hier over tennis moeten hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En laten we dan meteen beginnen met de setwinst in de derde set van Rafa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En meteen de break in de vierde :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Laat maar gaan geno! Calimero
Blijf je me nu zo negeren wat het Ajax-Feyenoord betreft? En dat terwijl we zo'n vruchtbare discussie erover hadden.
Ik snap dat je onwijs pissed bent, zou ik zeker ook zijn. Maar het zou bij mij in ieder geval wel respect afdwingen als je er iets over zou zeggen. Zo lijk je een slechte verliezer, en volgens mij ben je dat helemaal niet.

ik zou een ''slechte verliezer'' zijn als ik op jou zou reageren zoals ik eigenlijk wil doen en net bij de Kuip ook wel gedaan heb. maar dit is een tennisforum waar ook een geweldige nadal-federer gespeeld wordt. moeten we 't dan hier over voetbal gaan hebben?
Oke, ik begrijp je. Je zou me kunnen feliciteren of in ieder geval toegeven dat Ajax het verdiend heeft, ondanks dat Feyenoord in beide wedstrijden het eerste half uur veel beter was. En dat Feyenoord genoeg kansen had, maar ze vergat af te maken en Ajax dit vandaag wel uiterst effectief deed. Maar blijkbaar is jouw invulling van slechte verliezer een andere dan de mijne, en dan komen we er niet uit.
En je hebt ook wel gelijk dat we het hier over tennis moeten hebben.

je hebt gelijk in deze. ajax scoorde vandaag 4 uit 5/6. dan doe je 't top. pardo kreeg een levensgrote kans in de 5e minuut. dan had ik 't nog moeten zien. en als castelen zondag die bal erin schiet wint feyenoord beide wedstrijden.

nadal lijkt nou toch te gaan winnen. jammer. scheelt me 30 punten op veel mensen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal naar 2-0 ondanks 2 dubbele fouten. Hij lijkt beter volgens de stats, de tiebreak in de tweede leek een ongelukje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos Rafa!! Notworthy

Onderlinge confrontatie zodadelijk 4-1??

Lijkt me duidelijk wie de beste speler op dit moment is :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:Vamos Rafa!! Notworthy

Onderlinge confrontatie zodadelijk 4-1??

Lijkt me duidelijk wie de beste speler op dit moment is :Big Grin
Erg jammer dat hij er op de AO niet bij was, anders was het gat misschien wel een stuk kleiner geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:je hebt gelijk in deze. ajax scoorde vandaag 4 uit 5/6. dan doe je 't top. pardo kreeg een levensgrote kans in de 5e minuut. dan had ik 't nog moeten zien. en als castelen zondag die bal erin schiet wint feyenoord beide wedstrijden.
Eindelijk valt er weer met je te praten.
En je hebt natuurlijk helemaal gelijk over afgelopen donderdag. Als Fey een van die twee grote kansen had gemaakt, was het heel anders gelopen. Maar helaas voor jullie, heeft Feyenoord dat een beetje te vaak gehad dit seizoen. Ik noem bijv. Nac uit waar ze fantastisch spelen, maar de wedstrijd toch nog weggeven en zo de kans op een titel.
Vandaag was het natuurlijk logisch dat Feyenoord de wedstrijd zou domineren en furieus van start zou gaan. Ik zei ook tegen mijn maten dat Ajax het eerste half uur zonder schade zou moeten doorkomen en dat het dan wel goed zou komen. En gelukkig bleek dat ook. De mijns inziens zwakke verdediging van Feyenoord (zeker zonder Bahia en later Vlaar) werd afgestraft door de goede aanval van Ajax. Het is dit seizoen wel eens andersom geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Vamos Rafa!! Notworthy

Onderlinge confrontatie zodadelijk 4-1??

Lijkt me duidelijk wie de beste speler op dit moment is :Big Grin
Erg jammer dat hij er op de AO niet bij was, anders was het gat misschien wel een stuk kleiner geweest.

Precies, het gat op de ranking bedoel je :wink: Had overigens aan het begin van het jaar (of i.i.g. een paar weken terug) voorspeld dat Nadal na de AO van 2007 op de nummer 1 positie staat als ie fit blijft en daar blijf ik nog volledig achter staan.
Reply
0-40

come on fedex, still fighting.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en de break!! come on!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voorspelling bij de poll van mij was Federer in 5, dus een mooie win-win situatie :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Vamos Rafa!! Notworthy

Onderlinge confrontatie zodadelijk 4-1??

Lijkt me duidelijk wie de beste speler op dit moment is :Big Grin
Erg jammer dat hij er op de AO niet bij was, anders was het gat misschien wel een stuk kleiner geweest.

Precies, het gat op de ranking bedoel je :wink: Had overigens aan het begin van het jaar (of i.i.g. een paar weken terug) voorspeld dat Nadal na de AO van 2007 op de nummer 1 positie staat als ie fit blijft en daar blijf ik nog volledig achter staan.
Lijkt me fantastisch als er een onderlinge strijd a la McEnroe-Connors komt! Maar ik denk dat Rafa nog even geduld moet hebben. Gelukkig voor hem is het gravelseizoen langer dan het grasseizoen Big Grin
Maar aan de andere kant is Federer wel een stuk beter op gravel dan Nadal op gras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:en de break!! come on!
Dat is er pas eentje, hè...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Voorspelling bij de poll van mij was Federer in 5, dus een mooie win-win situatie :Big Grin
Ik heb 25 foepies gewed op Nadal. 1.95 leek me een ongewoon hoge quotering voor de koning op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer veel beter nu 2 games. alles of niets poging of draait ie de boel gewoon om?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:federer veel beter nu 2 games. alles of niets poging of draait ie de boel gewoon om?
You tell me, jij hebt Sport1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: