The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
Wel heel lang stil nu. Blessure? Regen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal deze game toch weer souverein... veel 1e services.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blijkbaar niet aan de kant van Rafa, op love naar 4-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wel heel lang stil nu. Blessure? Regen?

niks aan de hand hoor... ze hebben ook zeker niet lang stilgelegen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Vamos Rafa!! Notworthy

Onderlinge confrontatie zodadelijk 4-1??

Lijkt me duidelijk wie de beste speler op dit moment is :Big Grin
Erg jammer dat hij er op de AO niet bij was, anders was het gat misschien wel een stuk kleiner geweest.

Precies, het gat op de ranking bedoel je :wink: Had overigens aan het begin van het jaar (of i.i.g. een paar weken terug) voorspeld dat Nadal na de AO van 2007 op de nummer 1 positie staat als ie fit blijft en daar blijf ik nog volledig achter staan.
Lijkt me fantastisch als er een onderlinge strijd a la McEnroe-Connors komt! Maar ik denk dat Rafa nog even geduld moet hebben. Gelukkig voor hem is het gravelseizoen langer dan het grasseizoen Big Grin
Maar aan de andere kant is Federer wel een stuk beter op gravel dan Nadal op gras.

Als beide heren in topvorm zijn, dan is Nadal beter. Nadal kan het op HC alleen nog niet een paar weken achter elkaar laten zien. Federer heeft een standaard niveau die gewoon onwijs hoog is. Nadal kan zomaar een slechte dag hebben en vroeg in een toernooi winnen. Maar als Nadal de vorm heeft en op en top gemotiveerd is dan is ie niet te kloppen!!
Reply
Op gravel sowieso. Maar op gras wint hij de komende vijf jaar niet van Roger. En hij moet nog maar laten zien dat hij op HC echt de betere is dan Federer. Federer was vorig seizoen al een stuk beter op HC en dit seizoen eigenlijk ook. Ik weet dat Nadal niet top was aan het begin, maar dan nog. Federer is en blijft de man dit jaar en hopelijk wordt het volgend jaar echt een tweestrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer is beter op dit moment!!!!

bp op 3-4 nu! take it!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ai afzwaaier. zie 't nog wel goed komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
schitterende passing, weer bp.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
JAAA dubbele break is goed gemaakt! 4-4! federer overklast nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En meteen weer 0-15 :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
geno en ad, jullie zijn zo'n fan van nadal. vertel eens waarom. doet hij niet op gravel wat hewitt op HC doet? terugbrengen terugbrengen en nog eens terugbrengen. ik zie zelfs op gravel liever 't aanvallende spel van federer.

publiek is ook op de hand van federer...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:geno en ad, jullie zijn zo'n fan van nadal. vertel eens waarom. doet hij niet op gravel wat hewitt op HC doet? terugbrengen terugbrengen en nog eens terugbrengen. ik zie zelfs op gravel liever 't aanvallende spel van federer.

publiek is ook op de hand van federer...

Dat heb ik al eens uitgelegd. Ik vind sowieso de dubbelhandige backhand mooier om te zien dan de enkelhandige van Federer. En juist dat terugbrengen terugbrengen terugbrengen om daarna opeens de winner te slaan vind ik super om te zien (ook omdat ik zelf zo speel bij Dynamic Tennis).
Reply
Ik ben helemaal niet zo'n fan van Nadal. Ik vind hem soms een vervelend mannetej op de baan. Geef mij maar Federer! Ik ben nu voor hem omdat ik hem bij TM heb.
Maar ik zou wel graag een spannende strijd zien om de nummer 1-positie
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jeetje, Nadal van 4-1 naar 5-4, ben ik niet van hem gewend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal moet serveren om in de set te blijven, denk niet dat dat gaat gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is wel gebeurd en nu dus 5-5. Hopen dat Rafa deze tiebreak wel kan pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
fedex heeft de TB binnen. hopelijk kan ie nog even dat breakje forceren nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:Tja, Roger is wel erg sterk!! Kan een mega goede/spannende finale worden met beide mannen in vorm.

Verwachting is gelukkig nu al uitgekomen.
Reply
Als we toch onszelf aan het quoten zijn:
Ad Wim Wrote:Federer is inderdaad erg lekker bezig dit toernooi, maar ik denk dat hij nog steeds duidelijk de mindere op gravel is dan Nadal. Ik gok 7-5 6-4 4-6 6-3 morgen.
Als Rafa de tiebreak wint, heb ik iig de poll goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
van 40-0 naar 40-30.

en deuce!!

nog 2 punten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ben jij het trouwens aan het kijken, CC? Ligt het echt louter aan Federer dat hij 4 games op rij pakte of werd Nadal moeier/slordiger?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ben jij het trouwens aan het kijken, CC? Ligt het echt louter aan Federer dat hij 4 games op rij pakte of werd Nadal moeier/slordiger?

ligt puur aan federer. daar wordt de wedstrijd ook beslist. als federer goed speelt wint ie, maakt ie teveel fouten dan wint nadal. die slaat toch alles terug. maar meer ook niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
TB nu. zal point by point verzorgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
1-0 volley

nadal gaat 2x serveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En toch nog de game pakken, Rafa is voor mij favoriet voor de tiebreak nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ben jij het trouwens aan het kijken, CC? Ligt het echt louter aan Federer dat hij 4 games op rij pakte of werd Nadal moeier/slordiger?

ligt puur aan federer. daar wordt de wedstrijd ook beslist. als federer goed speelt wint ie, maakt ie teveel fouten dan wint nadal. die slaat toch alles terug. maar meer ook niet.
Dit lijkt me toch wat overdreven. Nadal heeft wel bewezen duidelijk beter te zijn dan Federer op gravel en dan staat het resultaat dus niet bij het goed spelen van Federer maar eerder andersom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer 2-0* FH fout nadal
Federer *3-0 smash

fedex gaat 2x serveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En de minibreaks weer terug, nu knallen Nadalletje!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer *3-1 fout federer
Federer 3-2* goed punt aan 't net van nadal

nadal gaat 2x serveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: