The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
Wijven-tiebreak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-2 federer, schitterende FH de baan uit. publiek is nauwelijks stil te krijgen. wisselen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer *4-3. grote kans gemist op 5-2. makkelijke FH uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal speelt on-Nadals. Op de belangrijke punten laat hij het nu liggen. Hij serveert de hele TB al niet goed terwijl hij dat de hele wedstrijd al wel doet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos Rafa!!
Reply
4-4 smash. belangrijk punt nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
pff hele dure fout federer. nadal serveert voor de zege op 5-4 nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5-5!! schitterend punt.

SP of MP nu!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op Nadal Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
MP nadal
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
hij wint!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En hij pakt hem. VAMMMMMOOOOSS!

Een koning op gravel ben je Rafa, een koning!
Onbetwist de beste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Super!! =D> =D>
Reply
de commentator verwoord 't goed:

federer zal met 't oog op RG zeer tevreden zijn. hij speelde zeker niet zijn beste spel en was toch gelijkwaardig aan de beste gravelspeler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In je eerste graveltoernooi sinds maanden Gaudio, Coria en Federer verslaan. Echt heel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Speciaal voor Ad en mij de verering van Nadal d.m.v. een avatar :wink:
Reply
centre court Wrote:de commentator verwoord 't goed:

federer zal met 't oog op RG zeer tevreden zijn. hij speelde zeker niet zijn beste spel en was toch gelijkwaardig aan de beste gravelspeler.
Bij vlagen dan gelijkwaardig neem ik aan. Ik heb het natuurlijk niet gezien maar de stats spreken voor zich. Nadal overal beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Speciaal voor Ad en mij de verering van Nadal d.m.v. een avatar :wink:
Die foto kan ik al beter hebben :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van Federer is het natuurlijk ook knap om de finale te halen, maar het onderste deel was duidelijk sterker bezet. En Nadal heeft sinds eind juli 2005 niet meer op gravel gespeeld, wat toch zijn ondergrond is. Vorig jaar speelde hij nog Zuid-Amerika voor het Europese gravel en had hij even tijd om in te komen voor de confrontatie met de grote jongens.. Maar nu is hij meteen al top.
En Nadal die alweer de tweede ontmoeting dit jaar tussen de giganten in zijn voordeel beslist; waar gaat dit heen? Na Rome, Hamburg en RG is het misschien wel 5-0 voor Rafa dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het ideale team was te koop voor 12401 euro en leverde 291 punten op.

Code:
430    18    0    Di Mauro,Alessio    23.9
1470    45    1    Gonzalez,Fernando    32.7
495    15    0    Simon,Gilles    33.0
281    7    0    Llodra,Michael    40.1
300    7    0    Lisnard,Jean-Rene    42.9
645    15    0    Soderling,Robin    43.0
438    10    0    Starace,Potito    43.8
1985    45    1    Gaudio,Gaston    44.1
450    10    0    Hernych,Jan    45.0
700    15    0    Vliegen,Kristof    46.7
4890    100    1    Nadal,Rafael    48.9
317    4    0    Gabashvili,Teimuraz    79.3
Reply
Ad Wim Wrote:MWOEHAHAHAHA!

HELEMAAL NIETS VOOR ROTTERDAM!

15 min. na de playoff wedstrijd Feyenoord-Ajax afgelopen mei!

:roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
jongens houdt deze onzin aub even op t voetbal forum...ik mijd dat forum niet voor niets al de hele dag.
Reply
Waar heb je het in godsnaam over?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Ik word trouwens ook een beetje misselijk van dat nederige gedoe naar CC, want wat stel jij nou voor op sportgebied?

misschien is 't wel dat nederige gedrag naar Feyenoord wat zich opkropt en met zo'n nederlaag als gisteren eruit komt.
maar ik wil maar even aangeven dat als 't Feyenoord slecht gaat je de amsterdammertjes ook wel hoort... ook een beetje flauw dus van buurs en kuiper o.a. om daar dan tegen in te gaan. zie de post hierboven hoe 't enkele maandjes geleden ging.

p.s. sorry dat ik dit oude topic weer even omhoog moest halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat was verdomme een onderlinge confrontatie. Zie je dat verschil nou echt niet in?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:jongens houdt deze onzin aub even op t voetbal forum...ik mijd dat forum niet voor niets al de hele dag.

ik krijg commentaar van diverse kanten als ik blij ben dat ajax verliest, ik wilde met de post van ad maar even aangeven dat 't paar maanden geleden andersom was maar dan hoor je diegene niet... boontje komt om zijn loontje.

verder zullen we er 't hier niet meer over hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Dat was verdomme een onderlinge confrontatie. Zie je dat verschil nou echt niet in?!

je weet nou toch dat 't me niet interesseert waar ajax van verliest, als ze maar verliezen... en ook afgelopen zondag heb je irritant zitten doen na de nederlaag in groningen, dat was helemaal geen onderlinge confrontatie. je moet 't ook kunnen hebben als je wordt afgezeken en dat maar weer blijkt dat ook ajaks niks beter is als 11 houthakkers uit denemarken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als je niet begrijpt dat een onderlinge confrontatie, nog wel in de playoffs dus extra beladen, heel wat anders is dan een losse wedstrijd in de voorronde CL, dan heeft deze discussie geen zin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dus je mag alleen de ander treiteren rondom onderlinge confrontaties? zal ik onthouden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: