The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
centre court Wrote:federer wil RG dit jaar winnen dus hou er maar rekening dat ie 't goed gaat doen dit gravelseizoen.

Maar wees nou redelijk: Hij maakt echt geen schijn van kans tegen Nadal in vorm!!
Reply
Nee, maar is Nadal in vorm? Hij heeft nog steeds zijn beste vorm niet terug met matige verliezen tegen Clement en Moya.

Als ze allebei in topvorm zijn, is Rafa beter op gravel uiteraard, hoe hard Federer ook zijn zinnen zet op RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En Ferrero?

Hij kan er de volgende ronde al uitliggen en haalt maximaal de kwartfinale. Te weinig perspectief voor 1550 euro, dus ik neem hem denk ik maar niet.
Reply
Hij wint wel heel dik en je moet toch kwartfinalisten hebben. Bovendien heeft hij het al twee keer gewonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:En Ferrero?

Hij kan er de volgende ronde al uitliggen en haalt maximaal de kwartfinale. Te weinig perspectief voor 1550 euro, dus ik neem hem denk ik maar niet.

Beetje als Blake een paar weken terug. Een redelijk makkelijke weg naar de kwart, maar dan Federer tegenkomen. En toen verwachte ik ook al dat Blake misschien al wel eerder zou worden uitgeschakeld, iets wat Ferrero ook zo maar kan gebeuren...

Maar het is wel gravel en ik vind Federer nou eenmaal geen held, dus misschien is het Ferrero die Federer gaat stoppen?? IK WEET HET NIET!! Zucht :Big Grin
Reply
Starace of Mahut?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Ferrero is wel erg slecht geworden, vorige week had ik er nog vertrouwen in maar nu eigenlijk niet. Chela staat nu zelfs in mijn voorlopige team, maar die kan er zo maar weer buiten vallen (als je 1 set aan Greg moet laten is het ook niet best met je).

@Ad Wim: Starace natuurlijk. Beide kan ook, maar Potito is een zekerheidje deze week.
Reply
Mahut wint anderhalve maand geleden drie challengers achter elkaar. Weliswaar indoor, maar hij is wel in vorm. Bovendien wint hij van GGL in de qualis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Starace of Mahut?

Geen van beide toch? Of het moet echt van je laatste geld zijn; dan lijkt mij Starace... Maar die zie ik toch wel van Davydenko en in het uiterste geval tegen Gonzalez verliezen.
Reply
Maar dat zijn dan wel al 10 punten voor 438. Dat is dus voordeliger dan Nadal als hij het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog zo eentje: Simon of Gabashvili? Simon heeft het vorige week laten zien, maar kan hij het twee weken achter elkaar? En hoe zit het met de vermoeidheid? En hij is een stuk duurder dan Gashvili die netjes de qualis door komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nog zo eentje: Simon of Gabashvili? Simon heeft het vorige week laten zien, maar kan hij het twee weken achter elkaar? En hoe zit het met de vermoeidheid? En hij is een stuk duurder dan Gashvili die netjes de qualis door komt.

Ik denk dat Simon dat wel gaat redden... Hij heeft die WC toch niet voor niets?

En bedankt voor de tip Starace. Lijkt me inderdaad een zekerheidje...
Reply
_Tampie Wrote:Maar Ferrero is wel erg slecht geworden, vorige week had ik er nog vertrouwen in maar nu eigenlijk niet. Chela staat nu zelfs in mijn voorlopige team, maar die kan er zo maar weer buiten vallen (als je 1 set aan Greg moet laten is het ook niet best met je).

@Ad Wim: Starace natuurlijk. Beide kan ook, maar Potito is een zekerheidje deze week.

Tampie, Nadal?? Ik neig naar niet...
Reply
Maar dan moet je wel jongens als Davydenko, Ferrero, Gaudio en Coria gaan nemen. En over de vorm van die mensen valt veel te zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Coria en Davydenko zullen nooit in mijn team komen.

Ik heb overigens nog maar 1 zekerheidje en dat is Llodra :Big Grin
Reply
Ik heb een goed team staan en nog 1231 over, maar dat is net een kut getal. Enige serieuse opties zijn: Safin en Mahut of Acasuso en Gabashvili.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb een goed team staan en nog 1231 over, maar dat is net een kut getal. Enige serieuse opties zijn: Safin en Mahut of Acasuso en Gabashvili.

Safin en Gabashvili :wink:
Reply
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:Maar Ferrero is wel erg slecht geworden, vorige week had ik er nog vertrouwen in maar nu eigenlijk niet. Chela staat nu zelfs in mijn voorlopige team, maar die kan er zo maar weer buiten vallen (als je 1 set aan Greg moet laten is het ook niet best met je).

@Ad Wim: Starace natuurlijk. Beide kan ook, maar Potito is een zekerheidje deze week.

Tampie, Nadal?? Ik neig naar niet...

Hij is erg duur, maar zoals Ad ook al zegt moet je dan gaan voor mannen als Gaudio, Ferrero of Nalbandian. Ik denk dat ik voor Nadal ga, als ik hem niet neem zal Nalbandian zijn stand in worden, want Gaudio/Coria etc. zijn ook duur maar bieden minder zeker imo.
Reply
Ik ben eruit. Ik ben fan van Nadal, dus ik hoop dat ie het toernooi wint. Dus ik neem hem denk ik niet in mijn TM team (al heb ik momenteel nog wel wat centen over en weet ik nog niet wie ik ga nemen). Mocht hij dan toch uitgeschakeld worden, dan wordt de pijn verzacht doordat ik hem niet bij TM heb :eeeek:
Reply
Genomico Wrote:Ik ben eruit. Ik ben fan van Nadal, dus ik hoop dat ie het toernooi wint. Dus ik neem hem denk ik niet in mijn TM team (al heb ik momenteel nog wel wat centen over en weet ik nog niet wie ik ga nemen). Mocht hij dan toch uitgeschakeld worden, dan wordt de pijn verzacht doordat ik hem niet bij TM heb :eeeek:

Zoveel geld over, dat ik toch maar Nadal neem :Big Grin Hij is gewoon de beste!!
Reply
Nalbandian OF Gaudio en Vliegen/Seppi ?
Reply
andre Wrote:Nalbandian OF Gaudio en Vliegen/Seppi ?

Nalbandian...
Reply
Voor TM heb ik nu:

--- (gedeelte Federer)
---
Ferrero
Massu

Serra
Simon
Gonzalez
Starace


--- (gedeelte Gaudio)
Di Mauro
--- (gedeelte Robredo)
--- (gedeelte Nalbandian)

Safin
Llodra
Hernych
Nadal


Dus het kwart van Gaudio/Nalbandian is wel heel zwak bezet, maar jah, wie moet ik er nemen??
Reply
_Tampie Wrote:
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:Maar Ferrero is wel erg slecht geworden, vorige week had ik er nog vertrouwen in maar nu eigenlijk niet. Chela staat nu zelfs in mijn voorlopige team, maar die kan er zo maar weer buiten vallen (als je 1 set aan Greg moet laten is het ook niet best met je).

@Ad Wim: Starace natuurlijk. Beide kan ook, maar Potito is een zekerheidje deze week.

Tampie, Nadal?? Ik neig naar niet...

Hij is erg duur, maar zoals Ad ook al zegt moet je dan gaan voor mannen als Gaudio, Ferrero of Nalbandian. Ik denk dat ik voor Nadal ga, als ik hem niet neem zal Nalbandian zijn stand in worden, want Gaudio/Coria etc. zijn ook duur maar bieden minder zeker imo.
Ik heb Nadal en Nalbandian.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dus ik mis waarschijnlijk de 45 pnt in het 3e kwart die ik naar Gaudio of Nalbandian zie gaan, maar als ik voor 1 van beide ga, zul je zien dat diegene niet in de half zal staan. Aangezien ik volledig voor Nadal ga, neem ik er genoegen mee. Mijn overige spelers zie ik namelijk met minder risico een beter rendement halen.
Reply
Ik vind Nalbi eigenlijk ook niet rendabel, maar ik zie echt geen alternatief in zijn stukje en ik wil er perse daar een hebben omdat ik Acasuso-Gaudio ook al zo'n lastige vind en daar dus niemand van neem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
morgen meteen veel 1e rondes joh! hoe gaan we dat doen met pollen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
eerste 3 wedstrijden van vandaag op de baan
Coria - Youzhny
Santoro - Berdych
Soderling - Davydenko

..Helaas heb ik nu een lange dag op school..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Helaas heb ik nu een lange dag op school..

Spijbelen is ook een mogelijkheid :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Söderling - Davydenko 6-3, 0-0*
Santoro - Berdych 2-5*
Coria - Youzhny 5*-3
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: