The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#91
Inderdaad mooie tennis-dagen in het vooruitzicht...
Kom op Thomaz!
Reply
#92
Het wordt overigens vanaf morgen heet in Madrid. Vandaag nog 20 graden, morgen 26 graden en vanaf donderdag 30 graden. Dat betekent dat de banen (althans de ballen) nog sneller gaan worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#93
(08-05-2012, 09:41 AM)_Tampie Wrote: Laten we afspreken dat je pas begint met klagen als de wedstrijden daadwerkelijk begonnen zijn, ok? Wink

Hij mag van mij prima klagen over het verloop van de partij. Als ie maar niet halverwege de partij gaat zeggen dat ie er al uit ligt. Of halverwege de week dat het allemaal zo kut is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
(07-05-2012, 10:15 PM)andre Wrote:
(07-05-2012, 04:08 PM)Atlanta Wrote:
(07-05-2012, 04:07 PM)andre Wrote: Waarom zijn er eigenlijk maar 8 partijen vandaag?

Omdat er morgen 14 partijen zijn.
En waarom verliest Stakhovsky van Harrison? Omdat Harrison van Stakhovsky wint. Zo ken ik er nog wel eentje.

Haha, was maar een grapje. Ik weet ook niet waarom ze vandaag zoveel meer herenpartijen laten spelen dan gisteren. Bel Tiriac. Smile
Reply
#95
Denk dat het te maken heeft met de afgelopen week. Al die finalisten, en zelfs halve finalisten, kun je niet op maandag laten spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
(08-05-2012, 10:06 AM)Ad Wim Wrote:
(08-05-2012, 09:41 AM)_Tampie Wrote: Laten we afspreken dat je pas begint met klagen als de wedstrijden daadwerkelijk begonnen zijn, ok? Wink

Hij mag van mij prima klagen over het verloop van de partij. Als ie maar niet halverwege de partij gaat zeggen dat ie er al uit ligt. Of halverwege de week dat het allemaal zo kut is.

Als het halverwege kut is zal ik daar wederom melding van maken. Als vervolgens vanaf de HF alles goed loopt.....Confused maar goed niet in de top 50 geeindidg dus vorige week was kut en bleef kut. Ik chokete in het begin van de week, de concurrentie in de top 10 maakte er in het weekend een potje van. WE GAAN ZO BEGINNEN yes !!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
(08-05-2012, 10:47 AM)Ad Wim Wrote: Denk dat het te maken heeft met de afgelopen week. Al die finalisten, en zelfs halve finalisten, kun je niet op maandag laten spelen.

Dat zou inderdaad heel goed kunnen.

Come on Del Bonis, Simon en Montanes (omdat ik denk dat Izzy makkelijker van Montanes wint dan van Cilic)!
Reply
#98
We zijn begonnen. Come on Fogna, Cilic en Delbo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Ja hoor we ziijn weer begonnen. Simon 0-2 !!! hahahaha

(08-05-2012, 09:41 AM)_Tampie Wrote: Laten we afspreken dat je pas begint met klagen als de wedstrijden daadwerkelijk begonnen zijn, ok? Wink

KUTSPEL !

En 0-3. Wakker worden Gilles!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nou 0-30 do it, break hem terug
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gilles wint dit nog wel joh.
Delbo breakt! Zou een leuke opsteker zijn, had heel lang Ramos en Kuupert mist Delbonis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Denk ook wel dat Simon wint. Hij is gewoon beter maar ja dat zegt niet altijd wat. Delbonis zou een mooie bonus zijn :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Cilic gaat lekker. We hemelen hier allemaal Isner wel op, maar hij moet het nog maar eens laten zien op gravel buiten de DC.
Ik denk dat ie het heel lastig gaat krijgen met Cilic on fire, zeker op deze baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Delbonis is prima...
jammer dat Simon het weet om te draaien tegen Fognini...
Reply
Daar gaat Fognini al. Delbonis houdt het knap vol, nog een paar games jongen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pff... Simon dubbele MB achter in de TB.
Reply
4-0 Fognini Tongue
Reply
DAAR GAAN WE WEER !!!!!! CHOKE TIME !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Fabio. Partij bij Ramos is aan het kantelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-05-2012, 12:15 PM)Ad Wim Wrote: Prima Fabio. Partij bij Ramos is aan het kantelen.

Wat is er aan het kantelen bij Ramos? DelBo leidt nog steeds comfortabel.
Reply
Ramos leek makkelijker door z'n games te gaan en Delbo ging iets minder serveren. Maar het ziet er idd goed uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
DelBo heeft 'm binnen!
Reply
Zelfs een DB nu. Lekker hoor DelBonis! Simon moet het nu ook gaan kantelen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Duur missertje van Kuiper. Kan wel eens de meest rendabele speler worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, break Fognini. Maak het af, rare Italiaan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut Simon! Weer een week naar de knoppen als ie verliest. Helemaal ziek van!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(08-05-2012, 12:24 PM)Ad Wim Wrote: Duur missertje van Kuiper. Kan wel eens de meest rendabele speler worden.

Kan zomaar de kwartfinale halen...

Lekker FabioEusa_clap
Reply
Fog in zijn goede week wel, dan neem je hem vorige week 0 punten en nu dit weer. En natuurlijk tegen een speler van mij! Maar goed het zal wel aan mij liggen. ONGESCHIKT VOOR DE TOP !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zometeen Pepsi de baan op, redelijk belangrijk.
Reply
Juist Atlanta, onze troef! Ik heb ook nog Kohli, maar Seppi heeft echt een goede loting dus kans op veel.

(08-05-2012, 12:32 PM)kooltje Wrote:
(08-05-2012, 12:24 PM)Ad Wim Wrote: Duur missertje van Kuiper. Kan wel eens de meest rendabele speler worden.

Kan zomaar de kwartfinale halen...

Lekker FabioEusa_clap

Nou, het is Delbonis maar he, waarsch gewoon volgende ronde exit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: