The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
#61
(14-05-2012, 12:21 PM)Ad Wim Wrote: Het is dat die Monfils nog zo duur is, maar ik verwacht wel wat van hem dit toernooi. Hij stond hoog op m'n lijstje, zeker met een onzekere Federer.
Ik heb dan ook wel bij Zweeler.

Wat was de reden van zijn opgave vorige week?
Wilde hem ook nemen maar bedacht me dat ineens en had te weinig tijd het uit te zoeken.
Reply
#62
Je verwacht te veel van JCF. Die is aan het afbouwen en alles is meegenomen. Hij wil nog een keer vlammen op RG.

(14-05-2012, 12:35 PM)kooltje Wrote:
(14-05-2012, 12:21 PM)Ad Wim Wrote: Het is dat die Monfils nog zo duur is, maar ik verwacht wel wat van hem dit toernooi. Hij stond hoog op m'n lijstje, zeker met een onzekere Federer.
Ik heb dan ook wel bij Zweeler.

Wat was de reden van zijn opgave vorige week?
Wilde hem ook nemen maar bedacht me dat ineens en had te weinig tijd het uit te zoeken.

Hij heeft niet opgegeven, Andreev gaf tegen hem op.
Hij werd er afgerost door Berdych.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Die Dolgo is toch ook helemaal niks meer. Mazzelde vorige week nog naar 90 punten, maar wordt nu geveegd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
(14-05-2012, 12:35 PM)Ad Wim Wrote: Je verwacht te veel van JCF. Die is aan het afbouwen en alles is meegenomen. Hij wil nog een keer vlammen op RG.

(14-05-2012, 12:35 PM)kooltje Wrote:
(14-05-2012, 12:21 PM)Ad Wim Wrote: Het is dat die Monfils nog zo duur is, maar ik verwacht wel wat van hem dit toernooi. Hij stond hoog op m'n lijstje, zeker met een onzekere Federer.
Ik heb dan ook wel bij Zweeler.

Wat was de reden van zijn opgave vorige week?
Wilde hem ook nemen maar bedacht me dat ineens en had te weinig tijd het uit te zoeken.

Hij heeft niet opgegeven, Andreev gaf tegen hem op.
Hij werd er afgerost door Berdych.

Ja inderdaad...
Ik heb lekker gekeken zeg...in 2011 gaf hij op in Madrid..pfff
Reply
#65
Stille, Kuiper en Scholten zonder Giraldo, opvallend. Pak hem dan maar gewoon Santi, want 35 punten is niet genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Prima, dat is 1!

(13-05-2012, 09:18 PM)centre court Wrote: Tuurlijk Ad.

En nu dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Prima Tomic...
Nu de vraag was het een tank of is Tomic nu pas wakker...
Reply
#68
Ik verwacht toch wel dat Giraldo deze nog eruit trekt.
Reply
#69
Ferrer heeft hier toch niet zo'n geweldig track record, valt me op. 2 jaar geleden finale, verder weinig.
Reply
#70
Ferrer begon ook pas met zijn tweede adem 2 jaar geleden.

Kut Giraldo, wat doe je nou man?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
(14-05-2012, 01:43 PM)Ad Wim Wrote: Prima, dat is 1!

(13-05-2012, 09:18 PM)centre court Wrote: Tuurlijk Ad.

En nu dan?

Je doelt op je voorspelling dat de hele top 10 Nadal zou hebben? Is niet het geval geloof ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Yes ik dacht al waar blijft Ad met het schelden. En natuurlijk breakt giraldo terug en zal gewoon het potje eruit slepen. Ad week !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Ik heb nog wel even een tientje op Tomic gezet na eerste setverlies voor een quote van 7. Dus enigszins dubbele belangen.

(14-05-2012, 02:36 PM)centre court Wrote:
(14-05-2012, 01:43 PM)Ad Wim Wrote: Prima, dat is 1!

(13-05-2012, 09:18 PM)centre court Wrote: Tuurlijk Ad.

En nu dan?

Je doelt op je voorspelling dat de hele top 10 Nadal zou hebben? Is niet het geval geloof ik.

Nee, ik doel op jouw reactie daarop. Dat suggereert namelijk dat ie maar 5x gekozen zou zijn. Dan vind ik 9x in de top 9 en 18x in de top 20 toch behoorlijk dicht bij mijn voorspelling liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Tomic mist 2 MP op rij

Maar nummer 3 is raak! Lekker hoor alleen kut voor een ander spel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#75
Prima Tomic!
Reply
#76
Hmm, Giraldo verliest. Dat is behoorlijk kut, maar ook weer niet dramatisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
(14-05-2012, 02:39 PM)Ad Wim Wrote: Ik heb nog wel even een tientje op Tomic gezet na eerste setverlies voor een quote van 7. Dus enigszins dubbele belangen.

(14-05-2012, 02:36 PM)centre court Wrote:
(14-05-2012, 01:43 PM)Ad Wim Wrote: Prima, dat is 1!

(13-05-2012, 09:18 PM)centre court Wrote: Tuurlijk Ad.

En nu dan?

Je doelt op je voorspelling dat de hele top 10 Nadal zou hebben? Is niet het geval geloof ik.

Nee, ik doel op jouw reactie daarop. Dat suggereert namelijk dat ie maar 5x gekozen zou zijn. Dan vind ik 9x in de top 9 en 18x in de top 20 toch behoorlijk dicht bij mijn voorspelling liggen.

De hele top 10 had trouwens Nadal, want nr 10 Peter Beense die geen nadal heeft stond voor de deadline nog 11eWink
Reply
#78
Kijk, dank je wel. En nu dan, CC?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Lekker Tomic. En Wawrinka begint ook alweer prima tegen Haase.
Reply
#80
Ik had van tevoren verwacht dat ik voor Wawrinka moest zijn, maar dat blijkt andersom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Als die Wawrinka nou eens wat meer toernooien gaat spelen, speelt ie zich zo in de top 10.
Reply
#82
Ik blijft het lastig vinden om tegen een Nederlaner te juichen, maar aangezien de nrs 1,2,3 geen Waw hebben is het toch wel belangrijk dat de Zwitser wint. Haase heeft met 35 punten toch al redelijke zaken gedaan

Hup Marcos!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#83
Hup Nalbi! M'n troef mag er niet in de 1e ronde uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Er staat een flinke wind in Rome zeg.
Reply
#85
Lekker David.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Lekker Robin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ad week!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Lekker David!
Haase breakt terug, sleep hem eruit, jongen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Zal wel typisch Stille zijn als het wederom een choke gaat worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Inderdaad, net als bij Giraldo net he?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: