The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
#91
Die stond toch niet in mijn team? Ik praat hier over spelers die in mijn team staan en het vooral 2 weken geleden bont maakte. Haase heeft nu wel weer een deuce game
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#92
Ga je nu dan het hele jaar refereren aan die ene week?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Ja dat blijf ik tot de Finals doen :-)

Waw mist BP voor de break op 4-4 en verliest nog de game. Ik voel een deksel aankomen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
Voor het eerst dat ik zo hartstochtelijk voor Haase juich. Kom op!

0-30!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Choker!

Vechten Waw !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
Kavcic heeft nog geen een keer z'n service gehouden, haha.

Lul, 30-30.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
40-30 en Nalbi is aan het choken !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Zo close, man man.
Nalbi wint gelukkig wel netjes van een tricky opponent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Zo close idd maar Waw had in de game ervoor ook al een beslissing kunnen forceren. Hup Berlocq

15-40 do it !

En de break. Nu vasthouden en niet weer gaan klooien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tuurlijk joh. Gaat wel lekker met die close potjes de laatste weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van 30-0 naar 30-30

en BP. NEE NIET WEER !!!!! optiefen nou eens met dat gekut

40-40 Nog 2 puntjes, zo moeilijk is het niet tegen een drol

MP 1 time !

Nou daar is de winst dan maar dit moet echter beter in de volgende ronde STILLE WEEK !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja joh, ook nog even bp missen, typisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuk weekje zo. Hopen dat jongens als potro en ferrer nog wat verschil maken en dat halve jongens als nalbi waw gasquet troicki youzhny en seppi verliezen tegen hun hoger aangeslagen tegenstander voor ze rendabel worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(14-05-2012, 05:24 PM)Ad Wim Wrote: Ja joh, ook nog even bp missen, typisch.

Het is een Hollander he. Mentale drollen zijn het! Wel jammer voor Haase want hij kan nog wel wat puntjes gebruiken voordat zijn 250 punten in juli gaan vervallen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Er wordt weer volop gescholden door de gasten met het meeste geluk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Idd ja, ik heb altijd zo veel geluk. Voor het geluk geboren!
Alles zit nog tegen vandaag he. Richt je ajb op mensen die zeuren terwijl hun spelers gewoon winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille is idd helemaal lachwekkend. Hij scheldt zelfs nog als zijn speler wél wint want dan is het wel weer slecht voor één of ander B spel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Neiner
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik kijk nu even en hef is retetraag. Wat een verschil met vorige week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima voor nadal en Beest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mede daarom was de keuze voor Nadal ook nid. Staat trouwens idd ook veel wind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snapte het anti-Nadal geneuzel van CC ook niet zo, die was echt een enorme mustpick imo. Ik had zelfs het idee dat hij een soort anti-Nadal campagne voerde om zo misschien een paar onbenullen van het idee af te krijgen om Nadal te nemen, die hier minimaal 600 punten gaat pakken.
Reply
Nee, ik denk dat hij er gewoon naast zat.

Nadal was in alle gevallen must-pick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee hoor. Ik ben totaal niet zeker over Nadal. Vond hem zeker geen mustpick. En als je van Verdasco kunt verliezen kan dat ook tegen Lopez, Almagro, Cilic, Berdych, Murray, Nalbi, Gasquet, Simon en Ferrer. Die zijn van vergelijkbaar niveau. Het gaat me te ver om de afgang tegen Verdasco puur aan de baan op te hangen. De baan was wat glad, nou nou het is wat. Dat is het gras op Wimbledon ook weleens, dan hoor je ze nooit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jawel, je zat ernaast dat je dacht een hoop niet voor Nadal zou gaan. En met Federer die misschien niet komt of niet voluit gaat en Djoko niet in vorm kun je gewoon niet om hem heen. Wat er vorige week ook gebeurd is. If any, is het zelfs gunstiger dat ie er daar vroeg uit lag. Het is niet dat ie opeens niks meer kan na zo'n uitzonderlijk verlies.
Topfavoriet bij alle bookies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(14-05-2012, 06:54 PM)Ad Wim Wrote: Jawel, je zat ernaast dat je dacht een hoop niet voor Nadal zou gaan. En met Federer die misschien niet komt of niet voluit gaat en Djoko niet in vorm kun je gewoon niet om hem heen. Wat er vorige week ook gebeurd is. If any, is het zelfs gunstiger dat ie er daar vroeg uit lag. Het is niet dat ie opeens niks meer kan na zo'n uitzonderlijk verlies.
Topfavoriet bij alle bookies.

Federer die niet komt of niet voluit gaat en Djoko niet in vorm en meneer mist zelf Del Potro. Over ernaast zitten gesproken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooie jijbak ipv gewoon in te gaan op herhaaldelijke argumenten.

Bovendien heb ik mijn argumentatie voor Potro al gegeven. Dus ik zou wat beter lezen.
En Djokovic hoeft niet in vorm te zijn om van Potro te winnen. Die faalt toch structureel tegen de toppers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je ziet duidelijk dat iedereen moet wennen aan de nieuwe omstandigheden. Ik heb alleen nog maar slecht niveau gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(14-05-2012, 08:23 PM)Ad Wim Wrote: Je ziet duidelijk dat iedereen moet wennen aan de nieuwe omstandigheden. Ik heb alleen nog maar slecht niveau gezien.

Zometeen Isner, dan zie je pas topniveau!
Reply
(14-05-2012, 08:29 PM)Atlanta Wrote:
(14-05-2012, 08:23 PM)Ad Wim Wrote: Je ziet duidelijk dat iedereen moet wennen aan de nieuwe omstandigheden. Ik heb alleen nog maar slecht niveau gezien.

Zometeen Isner, dan zie je pas topniveau!

Eusa_clap
Reply


Forum Jump: