The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




's-Hertogenbosch / Eastbourne
#61
Llodra was een risico; op RG opgegeven met rugblessure. Helaas heb ik er zelf ook op gegokt dat 'ie weer ok was.

Ebden is wel balen, ik was helaas net te laat om hem in te ruilen voor Harrison. Ben bang dat dit een frustrerend weekje gaat worden, met name door mijn eigen gekloot vlak voor de deadline.
Reply
#62
Llodra kun je nooit van op aan (blessures, fixen) en Istomin is een prima speler op snelle banen.
Maar blijf maar zeggen dat het pech is en nergens over gaat, ik vind het prima Hakkuh

(19-06-2012, 01:16 PM)rhubarb Wrote: Je kiest hem toch echt zelf. Hij heeft sinds half maart maar 1 potje gewonnen. Istomin is overigens een meer dan behoorlijke grasspeler, dus geen schande om van te verliezen.

Precies. Zijn we toch nog eens vandaag Wink

Darcis ook binnen, prima. Die vind ik dan wel weer verrassend.
Nu ERV nog voor een mooi begin van de week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Het is toch echt een geluksspel, Adje.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
Bogomolov gaat bij mij op de zwarte lijst, die gaat niet meer presteren ondanks de 90 punten vorig jaar op Wimbledon.
Reply
#65
Straks gaat een van de belangrijkste potten van het toernooi plaatsvinden: Mentale Drolschreiber tegen Ninja Soeda!
Reply
#66
Wordt weer een kutweek. Daag top 30!
Reply
#67
Benneteau is weer bezig. Mist meerdere MP nu weer on serve
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#68
Lu is de nieuwe 3e set TB GOAT. Vorige week ook al twee gewonnen.
Reply
#69
Hij miste bij 5-4 3 MP op eigen serve en verliest de TB Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Come on Kohl.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
(19-06-2012, 02:07 PM)rhubarb Wrote: Straks gaat een van de belangrijkste potten van het toernooi plaatsvinden: Mentale Drolschreiber tegen Ninja Soeda!

Denk je echt dat ie van Soeda verliest? Kohl-Seppi wordt de belangrijkste pot van de week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Daarom zeg ik ook een van de, maar bij Kohlie weet je het nooit. Zeker niet als hij de week ervoor nog goed gepresteerd heeft, daarom heb ik hem deze week ook niet gekozen. Soeda break weggewerkt en nu 4-3 voor. Come on Soeda!
Reply
#73
Soeda mist 2 BP om terug te komen en dus pakt Kohl de set. Wat een verrassing....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Ik wilde net posten, verrassend Kohlschreiber serveert een set uit...
2e set nu, chokeschreiber aan service.
Edit: en dan slaat Soeda op 5-5 een dubbele fout op breakpoint, zucht.
Reply
#75
Prima Kohl, NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Klasse.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Nog 3 partijen. Belangrijk dat Querrey, Malisse en vooral Gasquet winnen.

O.a. Buurs, TT, Roffa en Tampie zonder Gasquet. TT ook zonder Malisse en Querrey trouwens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Laat Gasquet idd maar winnen, ook al is Mato minder gekozen.
Malisse en Querrey ook wel een beetje belangrijk, maar niet echt. De belangrijkste wedstrijden zijn geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Die laatste 2 vind ik belangrijk omdat ik over Roddick heb nagedacht als troef en omdat ik Malisse eigenlijk niet wilde nemen door z'n lastige 1e ronde.

Gasquet is wel minder gekozen maar in de top heeft iedereen Mato.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Querrey eruit zou erg lekker zijn, uit de 30 hebben liefst 18 man hem in het team. (maar Stille heeft hem ook niet, dus Roddick zal wel in 3 sets verliezen...)
Reply
#81
Roddick leek mij ook wel een leuk gokje, maar ik ben niet echt in de positie om zo'n gok te maken en ik vond uberhaupt ook Querrey gewoon de favoriet.
Maar voorlopig gaat het nog niet goed.

Malisse was ook geen zekerheid voor mij, maar gezien het verder zwakke kwart, en eigenlijk zwakke onderste helft, ligt zijn max te hoog om hem te laten liggen. Ook al vond ik het 55-45 tegen Troicki.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Kijk hier word ik dus zo ontieglijk gek van. Die Roddick raakt vorige week geen pepernoot en verliest van fucking ERV (ondanks Mp) Dan heb je hem dus in je team. Toen geen Querrey die heel goed speelde.

Nu dus Querrey en geen Roddick en wat staat het : 1-5

KUT SPEL !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#83
Stop er dan mee.

O nee, het is je leven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Idd dus ik kan er niet mee stoppen Icon_cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
Ah opgave, dat verklaart een hoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
haha opgave, lachwekkende week nr zoveel van dit jaar
ook nog eens mijn ltm troef. Alle partijen in Eastbourne fout gevallen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
Heb ook getwijfeld over A-Rod (zoals iedereen in de top denk ik). Toch maar niet genomen vanwege een zware 1e ronde. Gelukkig heeft niemand in de top voor Roddick gekozen.
Reply
#88
Klote Querrey.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Oh, ik had verkeerd gekeken blijkbaar. Aan bovenstaande reactie te zien heeft Stille hem wel. Tongue

Edit: hier stond eerst iets over een uitgebluste Querrey, en dat Roddick 45 punten gaat pakken en dus ook niet rendabel is. Aan de opgave te zien klopte dat ook.

Bij de bookies was opvallend dat Troicki op plek 2 stond als toernooiwinnaar, maar dat Malisse vooraf favoriet was om de wedstrijd van Troicki te winnen. Daarom ook voor Malisse gegaan, al verwacht dat de winnaar maximaal 45 punten pakt.

Als Malisse wint heb ik 100% van mijn spelers in de 2e ronde Smile
Reply
#90
Mooi, Querrey out!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: