The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




's-Hertogenbosch / Eastbourne
#91
Natuurlijk heb ik hem. Hij verliest immers. Nou Rhubarb, nu is het je kans om veel punten te behalen. Tomic, Harrison en Ferrer tegen niemand. Ferrer iig 250. Tomic bij fit ook garant voor paar honderd punten (naar ratio)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#92
Ik ga voor goud deze week! LTM is mooi meegenomen. favoriet bij de bookies malaise ook door, bueno! kohlie voor de sf eruit en kans op goud is aanwezig!
Reply
#93
Van Troicki hoeven we niets te verwachten op Wimbledon. Dat weten we dan ook weer. Wat een kneus. Zo worden mijn keuzes weer wat minder.
Reply
#94
Gasquet, flapdrol! Serveer dat even normaal uit dan!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#95
En daar is gasquet weer... x5-4 voor in 2e set tb. Vervolgens 2 enorme afzwaaiers en matosevic die zijn sp direct benut
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
(19-06-2012, 07:21 PM)Stille Wrote: En daar is gasquet weer... x5-4 voor in 2e set tb. Vervolgens 2 enorme afzwaaiers en matosevic die zijn sp direct benut

Het meest belachelijke er aan is is dat hij daarvoor in een paar games nauwelijks punten verloor op zijn service. En dan 2 zulke afzwaaiers. Onvoorstelbaar.

(19-06-2012, 07:21 PM)Stille Wrote: En daar is gasquet weer... x5-4 voor in 2e set tb. Vervolgens 2 enorme afzwaaiers en matosevic die zijn sp direct benut

JIj hebt iig Matosevic nog! Ik niet! Dus niet meer klagen dan nodig!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#97
Waar klaag ik dan? Ik geef alleen aan dat Gasquet enorm faalt...

Wat een kans voor Gasquet om terug te breaken

En dan toch de break door een wereldpassing
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Drama weer. Onvoorstelbare klojo dat je er rondloopt, Franzoos.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#99
Wat een domper...speelde toch aardig de laatste tijd
Reply
Was weer een leuke dag in Rosmalen (de titel van deze draad klopt niet zie ik).
Uiteraard al mijn spelers naar de overwinning geschreeuwd, alleen Kubot vergeten in mijn team te nemen, wat speelde die goed. Achteraf gezien had ik beter naar Eastbourne kunnen gaan, want daar verliezen mijn spelers weer eens de 3e set tiebreak.
Altijd een leuke ontspannen sfeer in Rosmalen en een prima organisatie. Eén minpuntje: Bertens en Rus moesten hun dubbel op baan 2 spelen. Deze dames zijn hot, dus daar wilde iedereen bij zijn. Het spandoek werd van de hekken getrokken zodat er door de hekken gekeken worden en zelfs op een andere baan stonden de toeschouwers op de banken om hun partij te kijken. Ik was erg onder de indruk van Gavrolova en wat is Jankovic een chagrijnig wijf.
Reply
Mooi verslag Dré.
M'n eerste speler ligt eruit, en nog wel de duurste ook! Au revoir Gasquet. Gelukkig had ik Matosevic nog voor de zekerheid genomen.
Reply
Ik ben helemaal fan van damesdubbel. Daar wordt met plezier tennis gespeeld, hebben zelfs de tegenstanders lol met elkaar en zie je ook nog hele leuke rallies. En bij Bertens/Rus was het niveau ook nog erg hoog, er werden vaak forse kanonslagen afgevuurd. Alleen dachten veel toeschouwers dat het om een gemengd dubbel ging, totdat er één riep dat één speelster van de tegenstanders omgeboouwd was.
Reply
Haha ... Benneteau en GasquetIdontgetit
Au Revoir !!
Reply
Haha, die Gasquet. Daar zwijnt buurs weer eens. En maar klagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zwijn?

Ik heb er niks van kunnen zien/volgen.
Heeft Gasquet voor de partij geserveerd of mp gehad?

Matosevic wel bij 5*-4 iig....

Ik denk trouwens dat jij je muil de komende 5 jaar moet houden over zwijnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
@ Mac of andere betrokkene....

Kun je iemand ook blokkeren/negeren? Zodat je zijn berichten niet meer ziet?
Reply
mac heeft jou geblokkeerd, dus hij kan jouw post niet lezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(20-06-2012, 09:13 AM)buurs Wrote: Ik zwijn?

Ik heb er niks van kunnen zien/volgen.
Heeft Gasquet voor de partij geserveerd of mp gehad?

Matosevic wel bij 5*-4 iig....

Ik denk trouwens dat jij je muil de komende 5 jaar moet houden over zwijnen.

Gasquet won de 1e set en stond in de TB 2e set met 3-0 en met *5-4 voor en ging toen ouderwets choken. Dus dit was wel mega geluk voor je, maar ja staat niet in verhouding tot het geluk dat onze koploper week in/week uit heeft Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
zwijnen vind ik dan idd wel een groot woord.

voor het geluk van Ad moet dan nog een woord uitgevonden worden.

Ik ga het vanaf nu "Ads" noemen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(20-06-2012, 10:01 AM)buurs Wrote: mac heeft jou geblokkeerd, dus hij kan jouw post niet lezen.

Smileh_pac
Reply
(20-06-2012, 10:10 AM)Stille Wrote:
(20-06-2012, 09:13 AM)buurs Wrote: Ik zwijn?

Ik heb er niks van kunnen zien/volgen.
Heeft Gasquet voor de partij geserveerd of mp gehad?

Matosevic wel bij 5*-4 iig....

Ik denk trouwens dat jij je muil de komende 5 jaar moet houden over zwijnen.

Gasquet won de 1e set en stond in de TB 2e set met 3-0 en met *5-4 voor en ging toen ouderwets choken. Dus dit was wel mega geluk voor je, maar ja staat niet in verhouding tot het geluk dat onze koploper week in/week uit heeft Wink

zometeen komt de opmerking: dat had ik voorzien en daar heb ik op gemanaged... natuurlijk gelul want Gasquet moet daar gewoon als je het sec bekijkt de finale halen en klaar....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hup Paire, Ollie en Melzer! (in die volgorde van belang)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(20-06-2012, 10:58 AM)Ad Wim Wrote: Hup Paire, Ollie en Melzer! (in die volgorde van belang)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We zijn weer begonnen in stijl : Kubot en Melzer dus een break achter. Nu Sijsling nog een break achter komen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima begin Paire. Toch wel de partij van de dag. De rest is minder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Kubot speelde gisteren nog zo goed...Wat is dit nou weer...
Reply
Melzer door zou erg fijn zijn. Kubot of Paire maakt mij niet uit, als ze daarna maar verliezen van Melzer. Ad's geluk kennende (of moet ik gewoon Ads zeggen) gaat Falla ook nog eens van Muller winnen...
Reply
Ik heb een advies voor alle deelnemers : kijk op maandag om 22.00 uur naar de stats van Stille en vergelijk ze met jouw eigen team. Je weet dan al precies wat voor week het wordt. Scheelt nanelijk veel frustraties Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kun jij mij in het vervolg vlak voor tienen jouw team even mailen? Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zou een kleine slag van Tennistempel zijn als Ito hier van Melzer wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: