The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
#31
(16-07-2012, 10:05 PM)Ad Wim Wrote: Bedoelde meer het stoken voor de deadline. Was niet echt tijd meer voor mensen om nog wat te veranderen.
Dat bericht was van vanmiddag.

Ok, maar ik had het helemaal nog niet gezien, en ging zoeken n.a.v. de post van buurs.
Reply
#32
(16-07-2012, 10:03 PM)centre court Wrote:
(16-07-2012, 10:01 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2012, 09:56 PM)_Tampie Wrote: Op zijn eigen account zegt hij "no se si jugare o no...el hombro parece q va a mejor,veremos"

ik weet niet of ik zal spelen, de schouder lijkt weer wat beter te gaan, we zullen zien.

Begin jij nu ook al?

Dat is gewoon waarheid Ad.

Ik heb hem en Simon weg gelaten. Ik hoop dat ze sneuvelen voor de halve finale. Dan is het prima.

Maar Davydenko heb je ook niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
(16-07-2012, 10:07 PM)_Tampie Wrote:
(16-07-2012, 10:05 PM)Ad Wim Wrote: Bedoelde meer het stoken voor de deadline. Was niet echt tijd meer voor mensen om nog wat te veranderen.
Dat bericht was van vanmiddag.

Ok, maar ik had het helemaal nog niet gezien, en ging zoeken n.a.v. de post van buurs.

Wel Almagro?

En waarom heb je Alves en geen Berankis?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
En dan post ik gewoon wat ik tegenkom, ben er nog zo vriendelijk bij om het te vertalen. Beetje jammer dan dat ik daarop een sneer krijg.
Reply
#35
Een sneer? Ik vond het flauw, maar niet onsympathiek, zoals buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
(16-07-2012, 10:08 PM)buurs Wrote: Wel Almagro?

En waarom heb je Alves en geen Berankis?

Ik zie nergens dat hij niet speelt. En hij kan, als hij speelt, zomaar W of F halen. Favoriet zelfs in dat geval voor F.

Alves heb ik omdat Giraldo zojuist in Bogota de finale heeft gespeeld tegen Falla, finale op maandag. Die gaat niet spelen neem ik aan in Gstaad.
Reply
#37
Sowieso vind ik die post van Buurs niet nodig. Laat mensen zelf ook zoeken. Dat hoort bij het managen. En dan niet kort voor de deadline zeggen dat ie niet op komt dagen....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#38
Giraldo gaat woensdag pas spelen en die speelt daarom ook gewoon.

Hij zit nu al in het vliegtuig Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Giraldo komt morgenavond om 18.30 uur aan op Geneve en zal denk ik een woensdag late middag partij krijgen, Maar heb hem toch maar niet genomen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Niets mis mee als het klopt wat mij betreft. Maar doe het dan zoals Tampie.
Reply
#41
(16-07-2012, 10:10 PM)Ad Wim Wrote: Een sneer? Ik vond het flauw, maar niet onsympathiek, zoals buurs.

Whatever.
Reply
#42
Nee hoor vliegtuig gaat om 21.30 uur lokale tijd Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#43
(16-07-2012, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: Ben niet voor de jongens in Atlanta gegaan die OS spelen in Londen.
Was bijna nog voor Fish gegaan, maar vond hem nog te duur en te kort terug.

Voor de rest redelijk standaard volgens mij, met Anderson en Ramos als troeven.

Standaard zegt hij. Heb maar 9 spelers hetzelfde als Ad Wim van de 21 spelers die ik heb. De jongens in Atlanta moeten het verschil gaan maken. Ik hoop op compleet bezette halve finales daar.
Reply
#44
Ja, standaard. Dat het niet op het jouwe lijkt, ligt aan jou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ik mis Wawrinka. Pff, kan dure misser worden als hij er vol voor gaat.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#46
(16-07-2012, 10:12 PM)mindlight Wrote: Niets mis mee als het klopt wat mij betreft. Maar doe het dan zoals Tampie.

Dan moet je het onderbouwen, anders blijft het dan alsnog vervelend omdat je niet in 2 minuten kunt checken of het klopt. Het is dat het buurs is, maar wat nu als ik dit zo loos in de ruimte had gepost?

Van Tampie weet je dat ie niet onsportief is, maar ook dat is niet onderbouwd, en de link volgt pas na de deadline.
Het is gewoon (onnodig) verwarring zaaien wat mij betreft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Benieuwd wat voor liedjes de beste man vandaag gehoord heeft
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
(16-07-2012, 10:08 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2012, 10:03 PM)centre court Wrote:
(16-07-2012, 10:01 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2012, 09:56 PM)_Tampie Wrote: Op zijn eigen account zegt hij "no se si jugare o no...el hombro parece q va a mejor,veremos"

ik weet niet of ik zal spelen, de schouder lijkt weer wat beter te gaan, we zullen zien.

Begin jij nu ook al?

Dat is gewoon waarheid Ad.

Ik heb hem en Simon weg gelaten. Ik hoop dat ze sneuvelen voor de halve finale. Dan is het prima.

Maar Davydenko heb je ook niet?

Daar brand ik mij de vingers echt niet meer aan hoor. Ik zie zelfs mensen die ze beide hebben. grappig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
In dat geval moeten al mijn spelers, die jij niet hebt, het verschil gaan maken.
Reply
#50
Inzake de O.S. een speler niet nemen heb ik niet meegenomen in mijn keuze's.
Na zondag hebben ze nog een week, dat zijn zij wel gewend hoor.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#51
(16-07-2012, 10:18 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2012, 10:12 PM)mindlight Wrote: Niets mis mee als het klopt wat mij betreft. Maar doe het dan zoals Tampie.

Dan moet je het onderbouwen, anders blijft het dan alsnog vervelend omdat je niet in 2 minuten kunt checken of het klopt. Het is dat het buurs is, maar wat nu als ik dit zo loos in de ruimte had gepost?

Van Tampie weet je dat ie niet onsportief is, maar ook dat is niet onderbouwd, en de link volgt pas na de deadline.
Het is gewoon (onnodig) verwarring zaaien wat mij betreft.

Wat mij betreft niet. Ik las Tampies post als goedbedoelde info, en bij sommige mensen heb ik geen bron nodig. Precies voldoende tijd om e.e.a. om te gooien.
Reply
#52
(16-07-2012, 10:18 PM)centre court Wrote:
(16-07-2012, 10:08 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2012, 10:03 PM)centre court Wrote:
(16-07-2012, 10:01 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2012, 09:56 PM)_Tampie Wrote: Op zijn eigen account zegt hij "no se si jugare o no...el hombro parece q va a mejor,veremos"

ik weet niet of ik zal spelen, de schouder lijkt weer wat beter te gaan, we zullen zien.

Begin jij nu ook al?

Dat is gewoon waarheid Ad.

Ik heb hem en Simon weg gelaten. Ik hoop dat ze sneuvelen voor de halve finale. Dan is het prima.

Maar Davydenko heb je ook niet?

Daar brand ik mij de vingers echt niet meer aan hoor. Ik zie zelfs mensen die ze beide hebben. grappig.

Dat lijkt me vrij logisch. Als je denkt dat Almagro niet komt, moet je Davy hebben, want die haalt dan 90 punten. Zelfs met een zekere 45 komt ie al een heel end.
Als je denkt dat Almagro wel komt en fit genoeg is, moet je Almagro hebben want dan wint ie het toernooi.
Als je er tussenin zit, neem je ze allebei.

Jij hebt toch ook Paire en Wawrinka, Anderson en Roddick?

(16-07-2012, 10:19 PM)kuiper Wrote: Inzake de O.S. een speler niet nemen heb ik niet meegenomen in mijn keuze's.
Na zondag hebben ze nog een week, dat zijn zij wel gewend hoor.

Het was ook niet doorslaggevend, maar ik heb dan liever jongens als Fish en Anderson, die tot aan de US Open gewoon in de VS blijven.
Alleen Harrison baal ik een beetje van, want die haalt dit onderuit, maar ik kwam niet echt uit met m'n geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ad : weet jij waarom Anderson geen OS speelt?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Geen behoefte aan, net als Fish bijv.
Speelt liever op z'n geliefde Amerikaanse HC.

Het is dat mijn naaste belager hem ook heeft, maar voor de rest valt of staat de week redelijk met het al dan niet spelen van Almagro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Nee omdat Anderson zich de afgelopen jaren te weinig voor de Davis Cup beschikbaar heeft gesteld en dat is een vereiste van het IOC.
Reply
#56
Ha ha, ad doet net of hij alles weet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
(16-07-2012, 10:49 PM)Mist Wrote: Nee omdat Anderson zich de afgelopen jaren te weinig voor de Davis Cup beschikbaar heeft gesteld en dat is een vereiste van het IOC.

Ik dacht dat dat voor hem niet gold, maar voor bijv Dolgo, Anderson heeft vorig jaar regelmatig DC gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ja het moet in twee jaren, dacht ik. Beetje aparte regel.
Reply
#59
Ik dacht dat je de afgelopen jaren iig een paar keer dc moest hebben gespeeld, maar blijkbaar is het strenger. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Anderson niet wilde, net als Fish en Mayer bijv. Maar dat zal ik dan wel verkeerd hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Kak, laatste wat ik zag is dat zowel Berlocq als RRH aan het vegen waren, verliezen ze alsnog in drie. Doh
Reply


Forum Jump: