The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
#91
(17-07-2012, 02:22 PM)buurs Wrote: Ik snap niet waarom Ramos zovaak is gekozen.

Andujar toch duidelijk de favoriet.

Natuurlijk is Andujar niet de duidelijke favoriet. Ik zag het als 50-50 met een nog makkelijkere volgende ronde.
Logische pick dus wmb.

Werkelijk alles gaat nog verkeerd vandaag tot nu toe.
Tijd dat Ramos dat omdraait.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
(17-07-2012, 02:45 PM)Ad Wim Wrote:
(17-07-2012, 02:22 PM)buurs Wrote: Ik snap niet waarom Ramos zovaak is gekozen.

Andujar toch duidelijk de favoriet.

Natuurlijk is Andujar niet de duidelijke favoriet. Ik zag het als 50-50 met een nog makkelijkere volgende ronde.
Logische pick dus wmb.

Werkelijk alles gaat nog verkeerd vandaag tot nu toe.
Tijd dat Ramos dat omdraait.

ha ha, ga jij nu echt klagen? Bduh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
(17-07-2012, 02:41 PM)buurs Wrote:
(17-07-2012, 02:37 PM)Mac Wrote: lol troicki stond set en een break voor toen game suspended werd, sindsdien 2 games gewonnen. Waarom hoor ik je nu niet over geluk buurs?

ha ha, troicki heeft niet eens gebroken in de 2e set Idontgetit

Wat heb je hierop te zeggen, mac?

Dat heb ik dan verkeerd gezien. Feit blijft dat de regenpauze extreem gunstig uitpakt voor Rosol
Reply
#94
(17-07-2012, 02:50 PM)Mac Wrote:
(17-07-2012, 02:41 PM)buurs Wrote:
(17-07-2012, 02:37 PM)Mac Wrote: lol troicki stond set en een break voor toen game suspended werd, sindsdien 2 games gewonnen. Waarom hoor ik je nu niet over geluk buurs?

ha ha, troicki heeft niet eens gebroken in de 2e set Idontgetit

Wat heb je hierop te zeggen, mac?

Dat heb ik dan verkeerd gezien. Feit blijft dat de regenpauze extreem gunstig uitpakt voor Rosol

Dat laatste ben ik met je eens, al begon Troicki met een lovegame na de hervatting.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
(17-07-2012, 02:49 PM)buurs Wrote:
(17-07-2012, 02:45 PM)Ad Wim Wrote:
(17-07-2012, 02:22 PM)buurs Wrote: Ik snap niet waarom Ramos zovaak is gekozen.

Andujar toch duidelijk de favoriet.

Natuurlijk is Andujar niet de duidelijke favoriet. Ik zag het als 50-50 met een nog makkelijkere volgende ronde.
Logische pick dus wmb.

Werkelijk alles gaat nog verkeerd vandaag tot nu toe.
Tijd dat Ramos dat omdraait.

ha ha, ga jij nu echt klagen? Bduh

Ja, hoezo niet? Alles gaat toch nog verkeerd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Wat is er tot nu toe verkeerd gegaan dan?

Ik zie alleen Zeballos bij jou rood en dat was zwaar terecht.
Ramos wint makkelijk de 1e set en voor de rest niet veel bijzonders mbt jouw team.


5-3 Rosol

nog eentje

Monaco geblesseerd?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
Zeballos idd die kansen had, Rosol die lijkt te gaan winnen, Chardy en Hajek die winnen.
Het is allemaal niet heel rampzalig, maar het is wel een feit dat tot nu nog elke uitslag verkeerd is gevallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
(17-07-2012, 03:00 PM)Ad Wim Wrote: Zeballos idd die kansen had, Rosol die lijkt te gaan winnen, Chardy en Hajek die winnen.
Het is allemaal niet heel rampzalig, maar het is wel een feit dat tot nu nog elke uitslag verkeerd is gevallen.

Ten eerste, heb je al die spelers niet in je team.

Ten tweede, zijn het allemaal terechte overwinningen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Goede overwinning van Rosol, mooie opsteker.
Reply
(17-07-2012, 03:02 PM)buurs Wrote:
(17-07-2012, 03:00 PM)Ad Wim Wrote: Zeballos idd die kansen had, Rosol die lijkt te gaan winnen, Chardy en Hajek die winnen.
Het is allemaal niet heel rampzalig, maar het is wel een feit dat tot nu nog elke uitslag verkeerd is gevallen.

Ten eerste, heb je al die spelers niet in je team.

Ten tweede, zijn het allemaal terechte overwinningen.

Dus je mag alleen commentaar geven op wedstrijden met spelers uit je eigen team?

Een overwinning is altijd terecht, maar het had, muv Chardy, ook de andere kant op gekund.

Nogmaals, geen man overboord, maar wel vervelend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bellucci gaat iig goed. Dat is toch een kleine troef, zeker omdat Atlanta hem niet heeft. Kan daar best ver komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een overwinning is altijd terecht

Een mooie uitspraak van Ad! Nieuw onderschrift
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(17-07-2012, 02:22 PM)buurs Wrote: Ik snap niet waarom Ramos zovaak is gekozen.

Andujar toch duidelijk de favoriet.

Andujar stelt teleur...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verdasco 3-0 achter, Ramos gebroken als ie voor de wedstrijd serveert, Monaco break achter. Gaat lekker...

Mooi, Ramos wint alsnog. Rosol is de volgende.

Hup Verdasco, troef. Zeker nu Monaco aan het kloten is, moet jij daar presteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een gejank weer van de koploper
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Monaco én Verdasco verliezen heb ik dus wel een heel groot probleem bovenin Hamburg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(17-07-2012, 04:00 PM)centre court Wrote: Als Monaco én Verdasco verliezen heb ik dus wel een heel groot probleem bovenin Hamburg.

Je hebt iig nog Kohlschreiber; die zie ik bij een evt. blessure van Almagro wel de finale halen.
Reply
(17-07-2012, 04:00 PM)centre court Wrote: Als Monaco én Verdasco verliezen heb ik dus wel een heel groot probleem bovenin Hamburg.

Nummer 14, 15 en 16 van de wereld nu alledrie bezig. Laat ze maar gewoon allemaal winnen!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ze spelen niet echt naar hun ranking. Sjezus zeg, vooral die Verdasco. Tegen fucking Reister die pas net weer terug is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet te geloven wat een mega lange rally's. Zojuist een rally van ongeveer 50 slagen :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(17-07-2012, 04:12 PM)Ad Wim Wrote: Ze spelen niet echt naar hun ranking. Sjezus zeg, vooral die Verdasco. Tegen fucking Reister die pas net weer terug is.

Cilic kun je nu natuurlijk nog weinig over zeggen. Monaco heeft net weer teruggebroken en moet gewoon nu nog ff winnen, maar Verdasco is natuurlijk wel heel erg janken met de pet op tot nu toe.
Daar valt ook niet tegen te managen Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Hoezo niet. Verdasco vind ik vaak maar een lompe houthakker. Heb hem ook niet genomen. Die loopt natuurlijk de hele wedstrijd weer te schelden op de baan en dan slaat die de ene UE na de andere

Behandeling voor Stebe aan de knie

Effe voor Atlanta : kan jij tipex een mail sturen dat het Binghamton is en niet Binghampton Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Monaco en Cilic zijn niet eens zo belangrijk, die heeft bijna iedereen in de top 10. Maar Verdasco zeker wel, ook omdat Chardy het niet te makkelijk moet krijgen. En die gaat net het slechtst. Kom op, ongeïnteresseerde drol, er ligt een finale in het verschiet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kak Verdasco, droeftoeter. Die gozert moet net zo hard op de zwarte lijst als Davy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stebe gaat forceren en met 2 UE is het 0-30. Hij kan die lange rally's niet meer aan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(17-07-2012, 04:17 PM)Stille Wrote: Hoezo niet. Verdasco vind ik vaak maar een lompe houthakker. Heb hem ook niet genomen. Die loopt natuurlijk de hele wedstrijd weer te schelden op de baan en dan slaat die de ene UE na de andere

Het kan een lompe houthakker zijn, maar tegen fucking nummer 480 (of zo) van de wereld EN op gravel mag je toch verwachten dat hij zich er als houthakker nog wel doorheen hakt of niet?

Monaco wint uiteindelijk toch nog. Stebe was op leek het wel op het laatst...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik had ook wel verwacht dat ie makkelijk van Reister zou winnen maar tegen Chardy wordt het al lastig za. Reister komt overigens uit Hamburg en het zal op die baan wel gezellig en sfeervol zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse Juan, nu Nando nog even.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(17-07-2012, 04:01 PM)Atlanta Wrote:
(17-07-2012, 04:00 PM)centre court Wrote: Als Monaco én Verdasco verliezen heb ik dus wel een heel groot probleem bovenin Hamburg.

Je hebt iig nog Kohlschreiber; die zie ik bij een evt. blessure van Almagro wel de finale halen.

Denk ik ook.
Finale Almagro/Kohl - Cilic.

Voor Verdasco kan dit zomaar het verschil zijn tussen 0 en 300 punten, met een slechte Monaco en een geblesseerde Almagro.
Maar dan moet ie verdomme wel eens gaan tennissen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-07-2012, 04:27 PM)Ad Wim Wrote:
(17-07-2012, 04:01 PM)Atlanta Wrote:
(17-07-2012, 04:00 PM)centre court Wrote: Als Monaco én Verdasco verliezen heb ik dus wel een heel groot probleem bovenin Hamburg.

Je hebt iig nog Kohlschreiber; die zie ik bij een evt. blessure van Almagro wel de finale halen.

Denk ik ook.
Finale Almagro/Kohl - Cilic.

Voor Verdasco kan dit zomaar het verschil zijn tussen 0 en 300 punten, met een slechte Monaco en een geblesseerde Almagro.
Maar dan moet ie verdomme wel eens gaan tennissen.

Kohl kan er zo af tegen Phau. Die was grote delen van de wedstrijd een klasse beter dan Tipsa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: