The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Boekarest
#61
(22-04-2013, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: Ik weet niet of de alternatieven matig zijn.
Ik heb een paar gasten die een beetje onzin zijn, maar wilde toch wel erg graag Simon, Zeballos, etc.

Als Zeballos, Simon en Seppi de SF halen, wat heel logicsh is, en een van hen wint het toernooi, zijn de alternatieven prima.

Beetje flauw nu hij verloren heeft maar moet hem er toch even bij pakken. Wat ik zo vreemd vind is dat je dus wel stelt dat Seppi de SF gaat halen, maar een quote van 1,42 voor zijn potje tegen Rosol al te laag vindt.
Reply
#62
Ad lult zichzelf altijd tegen.

Dat moet je nu toch inmiddels wel weten Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Hoeren Seppi! En weer een week verziekt!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#64
(23-04-2013, 01:29 AM)Overdune Wrote: Tennistempel heeft toch wel een apart team. Geen Nadal, ok, maar bv ook geen Dimitrov en zet hij in op het falen van Ferrer (waarom anders Tursu, die gaat dat echt nooit winnen). Verder alleen maar rukkers in Boekarest. Maar goed, hij staat 1, dus ik zal wel weer met mn mond vol tanden staan aan het eind van de week. Smile

Nog een beetje prematuur, maar het is toch echt abnormaal met die Tennistempel.
Reply
#65
dit is toch meer geluk

tursunov had al 30 punten... hetzelfde geldt voor zijn andere keuzes.
wordt vanzelf afgestraft.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Klopt op zich wel, de redenering van OD klopt niet helemaal. Met al 30 op zak is de reden voor het nemen van Tursunov al duidelijk. Die 5% kans dat hij nog wint van Ferrer ook, is meegenomen.
Reply
#67
(24-04-2013, 03:31 PM)_Tampie Wrote:
(22-04-2013, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: Ik weet niet of de alternatieven matig zijn.
Ik heb een paar gasten die een beetje onzin zijn, maar wilde toch wel erg graag Simon, Zeballos, etc.

Als Zeballos, Simon en Seppi de SF halen, wat heel logicsh is, en een van hen wint het toernooi, zijn de alternatieven prima.

Beetje flauw nu hij verloren heeft maar moet hem er toch even bij pakken. Wat ik zo vreemd vind is dat je dus wel stelt dat Seppi de SF gaat halen, maar een quote van 1,42 voor zijn potje tegen Rosol al te laag vindt.

Eerste pot in een toernooi tegen iemand die al wel een pot gespeeld heeft, is imo altijd lastig. En 1.42 is gewoon dik favoriet. Ik had hem persoonlijk op 1.65 of zo gezet. Maar wel favoriet, en zeker tegen Troicki.

(24-04-2013, 03:34 PM)_Tampie Wrote:
(23-04-2013, 01:29 AM)Overdune Wrote: Tennistempel heeft toch wel een apart team. Geen Nadal, ok, maar bv ook geen Dimitrov en zet hij in op het falen van Ferrer (waarom anders Tursu, die gaat dat echt nooit winnen). Verder alleen maar rukkers in Boekarest. Maar goed, hij staat 1, dus ik zal wel weer met mn mond vol tanden staan aan het eind van de week. Smile

Nog een beetje prematuur, maar het is toch echt abnormaal met die Tennistempel.

Nou ja, zo heel gek is het toch ook niet? Ferrer speelt vorige week niet in een van zijn favoriete toernooien van het jaar. Dan moet je geblesseerd zijn. Dus de kans dat ie nu nog steeds iets had, was zeker aanwezig.
Al is deze uitslag nog steeds zeer verrassend natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
En gewoon 6-1, Ferrer nog geblesseerd? Of geen zin zich in de finale te laten vernederen?
Reply
#69
Klasse Tursu, dat maakt het falen van Seppi weer een beetje goed. Maar gelukkig heb ik daar ook Troicki nog.
Rare, rollercoaster-week zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Hopelijk kan Monaco profiteren!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#71
En weer wordt een laffe keuze beloond en wordt een dure gedurfde keuze niet beloond. Wat is het toch een tering spel #chagrijnig #toetsenbordgooien

En laffe Troicki natuurlijk ook door
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
Lekker Tursu! En ook Seppi naar huis...Het wordt nog eens wat.

Nu Rafa nog Cool
Reply
#73
(24-04-2013, 03:38 PM)Ad Wim Wrote:
(24-04-2013, 03:31 PM)_Tampie Wrote:
(22-04-2013, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: Ik weet niet of de alternatieven matig zijn.
Ik heb een paar gasten die een beetje onzin zijn, maar wilde toch wel erg graag Simon, Zeballos, etc.

Als Zeballos, Simon en Seppi de SF halen, wat heel logicsh is, en een van hen wint het toernooi, zijn de alternatieven prima.

Beetje flauw nu hij verloren heeft maar moet hem er toch even bij pakken. Wat ik zo vreemd vind is dat je dus wel stelt dat Seppi de SF gaat halen, maar een quote van 1,42 voor zijn potje tegen Rosol al te laag vindt.

Eerste pot in een toernooi tegen iemand die al wel een pot gespeeld heeft, is imo altijd lastig. En 1.42 is gewoon dik favoriet. Ik had hem persoonlijk op 1.65 of zo gezet. Maar wel favoriet, en zeker tegen Troicki.


Kan ik me in vinden (buiten het feit dat ik 1,42 nog altijd een goede quote vind, ik heb Seppi wat overschat), maar dan klopt je redenatie "Als Zeballos, Simon en Seppi de SF halen, wat heel logisch is, en een van hen wint het toernooi, zijn de alternatieven prima." niet. Een quote van 1,65 correspondeert in een perfect eerlijke markt met 60% kans op winst. Dus ook 40% kans op verlies in de 2R; dan kan je het niet meer logisch achten dat hij en 2 andere alternatieven even de SF halen.
Reply
#74
Dan maar een liedje als in de toto divisie:
Op pagina 2 is het altijd een feest
En Stille kan het weten
Over 3 maanden nog steeds
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#75
(24-04-2013, 03:48 PM)Stille Wrote: Dan maar een liedje als in de toto divisie:
Op pagina 2 is het altijd een feest
En Stille kan het weten
Over 3 maanden nog steeds

Ja het gaat droevig met je. Vorig jaar (totdat je je team vergat) ging het wat vlotter allemaal.
Reply
#76
Het is gewoon een baaljaar. Ik maak regelmatig gedurfde keuzes en die vallen dan weer niet goed. Zo'n Seppi ook. Die Rosol wint nadat ie vanaf Rafa won bijna geen potten meer. Maar als dat ook al fout gaat. Volgend jaar beter. Hoop met CTM nog wat voor elkaar te krijgen. FTM is de rest van het jaar voor spek en bonen meespelen. Tis niet anders
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Stille, we gaan gewoon lekker voor de medailles.

Scenario waar ik op hoop:
Finale Barcelona: Almagro - Gulbis
SF Boekarest: Garcia-Lopez - Youzhny
SF Boekarest: Monfils - Rosol
Reply
#78
Tursunov die van Ferrer wint....op gravel...in Barcelona...tuurlijkBduhBduh
Reply
#79
Plaats de nederlaag wel in het juiste perspectief: Ferrer was geblesseerd, waardoor hij vorige week in Monaco niet kon spelen...
Reply
#80
Andujar van 4-0 naar 4-6?Puke
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Tennistempel heeft geen Andujar... Logisch dus Big Grin
Reply
#82
En andujar geeft het momentum weer eens weg. Wint de 2e set, komt een break voor in de 3e en geeft t weer weg. Terwijl paire ook een mentale drol is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Clownfils Eusa_think wat is dat nou toch weer zeg.
Reply
#84
Prima Brands, weg met die overschatte Clownfils.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Het zit Adje opnieuw lekker mee... toch zal hij opnieuw verliezen deze week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
Hij geeft weer eens op...straf die gozer eens
Reply
#87
(24-04-2013, 03:34 PM)_Tampie Wrote:
(23-04-2013, 01:29 AM)Overdune Wrote: Tennistempel heeft toch wel een apart team. Geen Nadal, ok, maar bv ook geen Dimitrov en zet hij in op het falen van Ferrer (waarom anders Tursu, die gaat dat echt nooit winnen). Verder alleen maar rukkers in Boekarest. Maar goed, hij staat 1, dus ik zal wel weer met mn mond vol tanden staan aan het eind van de week. Smile

Nog een beetje prematuur, maar het is toch echt abnormaal met die Tennistempel.

Voor dat geld is hij toch niet rendabel bij verlies? Anyway, zoals voorspeld zat ik ernaast, wrs ook de reden dat hij één staat en ik 80ste. Wink
Reply
#88
Monaco weer helemaal back
Reply
#89
Omdat ie van Chardy wint?

Jammer Tursunov, was een leuke geweest. Hup Goffin dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Jezus zeg. Mist ff een megakans op BP in 3e set en verlies. Weer een close wedstrijd verloren cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: