The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




HAMBURG
#31
misschien pakken ze hier 1 of 2 rondjes(en dus wat geld en puntjes) mee en dan lekker anderhalve week rust en trainen voor RG.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
van mij mag nadal zeker meedoen. veel managers zullen hem ''blind'' nemen. meestal zegt ie pas af op dinsdag of woensdag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Maar als ie wel meedoet, zijn het wel weer 100 punten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
daar verschillen wij dus van mening en dat kan nog mooie taferelen opleveren deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Ferrer en Robredo winnen erg makkelijk. Maar ja, Ferrer volgende ronde tegen Safin en Robredo tegen Serra of Berdych. Zijn dure risico's.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ik verwacht dus wel veel verschillende teams, ondanks de uitslagen. Leuk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
centre court Wrote:daar verschillen wij dus van mening en dat kan nog mooie taferelen opleveren deze week.

Een mooie waarschuwing vooraf, die dinsdag of woensdag wellicht goed is om deze quote weer naar voren te halen :wink:
Reply
#38
Moya gaat hem nog weggeven aan Blake ook, wat een loser!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Puzzel de puzzel. Ik vind het maar een lastig weekje... Icon_evil
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#40
Serra wint van Berdych, de eerste knaken zijn alweer binnen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
mp Blake. En dat terwijl Moya nog een set pakte tegen Nadal vorige week :eeeek:

Edit: Moya werkt hem weg, 5-5 nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Blake wint van Moya op gravel, HAHAHAHAHA.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Als Djokovic ook nog even wint, is mijn tweede weddenschap ook binnen. Verder ook nog op Ferrero, Verdasco en Waske gewed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Djokovic lijkt Coria te verslaan. Ferrero-Rochus is spannend, ik dacht toch wel dat JCF dit vrij eenvoudig zou winnen. Ancic lijkt zijn goede vorm voor alsnog voort te zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Djokovic - Coria 6-3, 3-6, 3-0*

Daaag Coria... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#46
Waarom trekt die gast zich niet gewoon een paar weken terug om aan zijn service te werken ipv zo door het stof te gaan elke keer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
ancic op sport 1. had liever jcf-rochus gehad. dit is niet veel aan. commentator zegt dat de baan zacht is met veel los gravel. is de baan dan snel of langzaam ad? :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
6-2 ancic. die waske kan echt niet veel.
vindt 't niet zo verrassend dat rochus goed mee kan met jcf, die hebben we vorige week ook zien falen toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Federer & Nadal hebben zich terug getrokken.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#50
centre court Wrote:ancic op sport 1. had liever jcf-rochus gehad. dit is niet veel aan. commentator zegt dat de baan zacht is met veel los gravel. is de baan dan snel of langzaam ad? :wink:
Uit hetzelfde geheugen kan ik mij herinneren dat Rome van oudsher een trage gravelbaan is. Maar ik kan deze uitspraak niet zoveel luister bijzetten als vorige week bij Rome.
Het weer heeft wel veel invloed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
centre court Wrote:6-2 ancic. die waske kan echt niet veel.
vindt 't niet zo verrassend dat rochus goed mee kan met jcf, die hebben we vorige week ook zien falen toch.
Rochus faalde toch ook tegen Baghdatis?
En Ferrero was vorige week alleen slecht, de weken daarvoor was hij vrij goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Juan Zueco Wrote:Federer & Nadal hebben zich terug getrokken.

jammer. derhalve wel grote teams vanavond.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Juan Zueco Wrote:Federer & Nadal hebben zich terug getrokken.
Ik zag het net ook. Jammer dat ze het zo vroeg doen.


Nadal und Federer sagen Teilnahme am Rothenbaum ab

Roger Federer und Rafael Nadal haben ihre Teilnahme am Masters Series Hamburg 2006 presented by E.ON Hanse wegen Erschöpfung abgesagt. Beide Spieler werden laut Reglement nach Hamburg kommen, um sich ärztlich untersuchen zu lassen. Roger Federer wird zudem am Dienstag mit Walter Knapper in einem Pressegespräch zur Verfügung stehen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
centre court Wrote:
Juan Zueco Wrote:Federer & Nadal hebben zich terug getrokken.

jammer. derhalve wel grote teams vanavond.

Niet jammer :8:
Reply
#55
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:ancic op sport 1. had liever jcf-rochus gehad. dit is niet veel aan. commentator zegt dat de baan zacht is met veel los gravel. is de baan dan snel of langzaam ad? :wink:
Uit hetzelfde geheugen kan ik mij herinneren dat Rome van oudsher een trage gravelbaan is. Maar ik kan deze uitspraak niet zoveel luister bijzetten als vorige week bij Rome.
Het weer heeft wel veel invloed.

hamburg traag dus?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Dlouhy komt in de plaats van Federer, Soderling in de plaats van Nadal. Allebei niet echt een optie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
ze krijgen niet de 3 punten extra, dus stuk minder interessant dan een echte Q.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:ancic op sport 1. had liever jcf-rochus gehad. dit is niet veel aan. commentator zegt dat de baan zacht is met veel los gravel. is de baan dan snel of langzaam ad? :wink:
Uit hetzelfde geheugen kan ik mij herinneren dat Rome van oudsher een trage gravelbaan is. Maar ik kan deze uitspraak niet zoveel luister bijzetten als vorige week bij Rome.
Het weer heeft wel veel invloed.

hamburg traag dus?
Ik bedoelde natuurlijk Hamburg in de eerste zin.
Het is vooral traag omdat het regelmatig regent daar, volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Jeetje, Chela gaat wel heel hard tegen Verdasco. Dat had ik niet verwacht.

En Ferrero ook van 2-0 naar 2-2 Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Waar is die Ferrero mee bezig?! 2-0 en een kans op 3-0 en nu 2-5 :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: