The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




HAMBURG
#61
centre court Wrote:
Juan Zueco Wrote:Federer & Nadal hebben zich terug getrokken.

jammer. derhalve wel grote teams vanavond.

Dat is een domper voor de Duitse organisatie!!
Bewijst wel weer dat de tenniskalender duidelijk te vol is. Twee zware masters-graveltoernooien in twee weken is ook waanzin. Niet voor niets dat andere toppers er ook geenzin in hebben.
Reply
#62
En Waske wordt ook nog eens terug gebroken :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Waske van 5-3 naar 5-7 en dus verlies. Dat is jammer, dat zijn weer 5 eurootjes eraf. Maar Ferrero kan het goed maken en Verdasco begint ook te tennissen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Ferrero verliest de tweede set met 7-5 :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Het vervelende is dat onderin bijna niks gespeeld is vanavond. Dat wordt dus gokken daar. Er zijn mijns inziens weinig zekerheidjes over het hele toernooi genomen en dit kan dus een hele interessante week worden, vooral omdat alle echt dure spelers niet mee doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Het is echt een hele lastige week, merk ik als ik er zo mee bezig ben. Wat denk je van Gaudio, die het toernooi kan winnen maar een enorm lastige loting heeft in de eerste ronde? En wat te denken van Ferrer-Safin? En Massu-Davydenko? En Nieminen is nog steeds erg duur, maar wel een goede kans op 15 punten. En kan Monfils het twee weken achter elkaar. Kan Haas nu wel een partij op Europees gravel winnen? Kan Volandri het weer eens een keertje waarmaken? En Horna? En wat te denken van Gasquet die zijn eerste partij sinds tijden op gravel speelt en vorig jaar hier de finale haalde?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
JAAAAA, Ferrero wint :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ad Wim Wrote:JAAAAA, Ferrero wint :razz:

Maar is hij ook een optie voor deze week. Ik zie hem niet van Ferrer winnen. Overigens heeft Safin ook nog niet gewonnen, wordt misschien wel voor het eerst sinds lange tijd dat ik hem niet in mijn team ga zetten :razz:
Reply
#69
JAAAA, Verdasco wint ook! Goede dag voor een arme student!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:JAAAAA, Ferrero wint :razz:

Maar is hij ook een optie voor deze week. Ik zie hem niet van Ferrer winnen. Overigens heeft Safin ook nog niet gewonnen, wordt misschien wel voor het eerst sinds lange tijd dat ik hem niet in mijn team ga zetten :razz:
Waarom zoveel vertrouwen in Ferrer? Ferrero heeft in ieder geval een grotere kans op 15 punten en is in potentie een betere gravelspeler. En hij is ook nog eens goedkoper dan Ferrer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:JAAAAA, Ferrero wint :razz:

Maar is hij ook een optie voor deze week. Ik zie hem niet van Ferrer winnen. Overigens heeft Safin ook nog niet gewonnen, wordt misschien wel voor het eerst sinds lange tijd dat ik hem niet in mijn team ga zetten :razz:
Waarom zoveel vertrouwen in Ferrer? Ferrero heeft in ieder geval een grotere kans op 15 punten en is in potentie een betere gravelspeler. En hij is ook nog eens goedkoper dan Ferrer.

Ligt eraan of Safin gaat winnen. Ik heb het niet zo op Ferrero dit seizoen. Die heeft er bij mij nog niet ingestaan. Maar goed, die 15 punten gaat hij hoogst waarschijnlijk wel halen ja, maar daar blijft het wel bij.
Reply
#72
Dat weet ik zo net nog niet. Hij haalde in Barca de kwartfinale waar hij van Almagro, die op dit moment gewoon beter is, verloor. Ik zie weinig jongens in de bovenste helft waar hij van kan verliezen. Alleen Robredo en Massu. Ik weet dat hij nog steeds niet echt goed in vorm is, maar het komt en deze pot tegen Rochus die wel redelijk in vorm is, zal hem vertrouwen geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Toch wel even lekker dat Gasquet nu gaat spelen. Krijgen we een indicatie waar hij staat.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#74
Dat wel, maar lijkt me toch een groot risico, ook al wint hij van Vliegen. Hij is nog steeds erg duur bij TM. Bij MV is hij een koopje als hij dit wint: 825 euro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ad Wim Wrote:Dat wel, maar lijkt me toch een groot risico, ook al wint hij van Vliegen. Hij is nog steeds erg duur bij TM. Bij MV is hij een koopje als hij dit wint: 825 euro.

Denk er niet over om hem te nemen. Gaat er meer om wie ik n.a.v. de partij van hem wel neem in dat blokje van 8.
Reply
#76
Jeetje, Safin heeft het toch wel erg zwaar met Saretta. Die pot tegen RRH zal wel nog steeds in zijn hoofd zitten. Toch geef ik hem een goede kans tegen Ferrer. Als er iets is dat Ferrer niet is dit seizoen, is het wel constant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Gasquet begint goed en breekt Vliegen meteen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#78
De break is alweer terug. Ik denk dat ik Mathieu en Vliegen/Gasquet maar gewoon passeer en alleen voor Robredo ga in dat stukje.

Verder denk ik wel dat ik voor Massu ga, ondanks dat hij nog niet gespeeld heeft en een lastige eerste ronde heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Ad Wim Wrote:De break is alweer terug. Ik denk dat ik Mathieu en Vliegen/Gasquet maar gewoon passeer en alleen voor Robredo ga in dat stukje.

Verder denk ik wel dat ik voor Massu ga, ondanks dat hij nog niet gespeeld heeft en een lastige eerste ronde heeft.
Reply
#80
safin-saretta nu op de buis. saretta is de lelijkste tennisser die ik ooit heb gezien. qua uiterlijk dan he. de man is heel mager, heeft tattoos op armen en benen en echt een mega zwarte baard. een soort jesus. safin heeft 't trouwens wel erg zwaar met 'm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
ad, je ging wel ongelofelijk af trouwens op 't wk-voetbal forum met die opmerking dat Huntelaar een topspits is door z'n hoge klassering in het GoudenSchoen-klassement. Had je een black out?

On topic: gasquet lijkt me voor TM zeker geen optie. veel te duur en geen ritme.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Dit is lachen zeg :razz:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=193&postdays=0&postorder=asc&start=120">viewtopic.php?t=193&postdays=0&postorder=asc&start=120</a><!-- l -->

Ongeveer halverwege begint het. :wink:

Vooral die laatste opmerking, dat hij dat voorspelt had, doet me denken aan iemand :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
centre court Wrote:ad, je ging wel ongelofelijk af trouwens op 't wk-voetbal forum met die opmerking dat Huntelaar een topspits is door z'n hoge klassering in het GoudenSchoen-klassement. Had je een black out?

On topic: gasquet lijkt me voor TM zeker geen optie. veel te duur en geen ritme.
Ik ga net zo min af als jij daar serieus wordt genomen en laten we die discussie maar daar houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Jeetje, Safin verliest van Saretta. Dat is wel echt een domper voor hem. Maar dat maakt het voor TM wel weer iets gemakkelijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
AAAAAARRGH, ik kom 1 euro tekort voor het team dat ik graag wil :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
nalbi, roger, rafael en almagro doen niet mee en jij heb nog een euro tekort? dan wordt het een week van de foute keuzes
Reply
#87
coria en safin :Big Grin wat een slechte periode maken deze toppers door zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
kooltje Wrote:nalbi, roger, rafael en almagro doen niet mee en jij heb nog een euro tekort? dan wordt het een week van de foute keuzes
Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Ljubicic verliest ook nog even de 1e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Ad Wim Wrote:AAAAAARRGH, ik kom 1 euro tekort voor het team dat ik graag wil :letitallout:

Verkoop Massu dan gewoon en dan heb je 824 euro's om een betere speler te kopen :Big Grin
Reply


Forum Jump: