The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




HAMBURG
Die commentator snapt er bijzonder weinig van dan. Acasuso de hele set geen enkel probleem op service en Verdasco had maar twee makkelijke service games. In de rest 0-30 en bp's. En Acasuso kon gewoon voor de wedstrijd serveren, ik wist niet dat hij zo'n choker was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan weet je het nu dus.... :lol: :lol: :lol:

Vamos Nando, pak die 3e set.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ad Wim Wrote:Die commentator snapt er bijzonder weinig van dan. Acasuso de hele set geen enkel probleem op service en Verdasco had maar twee makkelijke service games. In de rest 0-30 en bp's. En Acasuso kon gewoon voor de wedstrijd serveren, ik wist niet dat hij zo'n choker was.

daar is 't fenomeen weer. jij noemt acasuso een choker, mailman zal verdasco een enorme vechtjas noemen. 't is maar net hoe 't uitkomt. verdasco neemt heel veel risico en is misschien dus wel de mooiere speler. vandaar dat hij ook zomaar een set met 6-1 kan verliezen, wat ook vaak gebeurt. hij is wel mentaal zo sterk dat ie daar niet moedeloos van wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Op MTF zeggen dat het belachelijk is dat Verdasco de set won. Puur door Acasuso. Verdasco brengt alleen maar terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bp verdasco na 30-0 acasuso
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb toch (vooral voor MV) behoorlijk belang bij een zege van Verdasco. Het werkt natuurlijk twee kanten op. Ik heb namelijk geen Acasuso! :oops:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
meteen de break in de 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ook nog de break voor Verdasco. GOVERDOMME, wat kan ik hier slecht tegen zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En meteen de break in de 3e set: 1*-0 Verdasco.
Go Nando Go
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ad Wim Wrote:Op MTF zeggen dat het belachelijk is dat Verdasco de set won. Puur door Acasuso. Verdasco brengt alleen maar terug.

:lol: MTF :lol:

als verdasco alleen maar terug brengt dan is rusedski onverslaanbaar vanaf de baseline. die jongen gaat bijna elk punt voor de winner. acasuso naar mijn smaak wat te weinig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi, de rebreak, nu knallen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het is ongelooflijk irritant. Ik heb altijd verdasco en nu niet :cry: #-o
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi, de rebreak, nu knallen!

KNALLUH!!!! Komop Jose jongen!!
Reply
2-1* en nu meteen weer opnieuw breken!!
Reply
Tijd voor een breakie!!
Reply
De laatste 5 games gaan op service. *3-4 voor Acasuso nu...
Reply
Acasuso 4-3*.
Kom op Nando, nu je serve houden (4-4) en dan de break maken en het is kat in 't bakkie.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
forehand winners:
verdasco 14
acasuso 5

apart dat chucho vandaag weinig scoort met zijn grootste wapen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC, wat gebeurde er op 30-40??
Ik zag Acasuso klagen bij de scheids.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3 matchpoints!!!!
Reply
40-30
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog 2...
Reply
=D> =D> =D> =D>
Reply
Pfff, Chucho wint hem gelukkig. Dat was even zweten.

Hopen dat Robredo en Davy dit een goed gevolg kunnen geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
And the match =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi van Acasuso, had echter liever Verdasco zien winnen
Reply
Dit zeiden ze op MTF over de wedstrijd:

Thank God Chucho won that match. He was light years ahead of Nando today except for that 10 minute period at the end of the second set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mooie pot, was even weg tas inpakken voor weekend weg. op naar de toernooizege chucho.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Chucho morgen zo wisselvallig speelt tegen Steppie in de 1/2-finale, kan-ie snel naar huis.

GO RADEK....... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Gelukkig heeft ie de eerste wedstrijden laten zien dat hij ook constant goed kan spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: