The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




HAMBURG
#91
Santoro-Phau gaan we niet meer redden voor 22:00 ben ik bang.
Reply
#92
Ferrero of Ferrer, dat is nog mijn enige twijfel.
Reply
#93
klaar met team maar 167 euro over..das best veel
Reply
#94
andre Wrote:Ferrero of Ferrer, dat is nog mijn enige twijfel.

Dat is inderdaad de keus van de week. Noodzaak deze week is om alle 4 halve finalisten te hebben, anders kunnen er wel eens grote verschillen ontstaan.
Reply
#95
Genomico Wrote:
andre Wrote:Ferrero of Ferrer, dat is nog mijn enige twijfel.

Dat is inderdaad de keus van de week. Noodzaak deze week is om alle 4 halve finalisten te hebben, anders kunnen er wel eens grote verschillen ontstaan.
das altijd toch de bedoeling genomico?
Reply
#96
Genomico Wrote:
andre Wrote:Ferrero of Ferrer, dat is nog mijn enige twijfel.

Dat is inderdaad de keus van de week. Noodzaak deze week is om alle 4 halve finalisten te hebben, anders kunnen er wel eens grote verschillen ontstaan.

Alle 4 zal niet meevallen hoor. Davydenko, Ljubicic en Ferrer zijn allemaal dure jongens die de halve kunnen halen. Toch denk ik dat zij er bij mij niet inkomen.
Reply
#97
moet je die quiz vragen vandaag invullen of kan dat ook later? ivan lijkt de wedstrijd toch te gaan winnen...toch maar voor ivan gaan dan!
Reply
#98
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
andre Wrote:Ferrero of Ferrer, dat is nog mijn enige twijfel.

Dat is inderdaad de keus van de week. Noodzaak deze week is om alle 4 halve finalisten te hebben, anders kunnen er wel eens grote verschillen ontstaan.
das altijd toch de bedoeling genomico?

:Big Grin Maar vorige week was het bijvoorbeeld geen noodzaak. Het was zelfs beter om er maar 3 te hebben, want Federer was niet rendabel. Deze week ligt het toch anders met allemaal rond de 1500 spelers en dan moet je wel de goede hebben. Als je een 'goedkope' halve finalist mist, zal dat wel zuur zijn...
Reply
#99
kooltje Wrote:moet je die quiz vragen vandaag invullen of kan dat ook later? ivan lijkt de wedstrijd toch te gaan winnen...toch maar voor ivan gaan dan!

Gewoon Pete aanklikken en dat komt het allemaal goed...
Reply
Santoro staat een break voor, maar de volgende ronde wacht Stepanek. Moeilijk, Santoro kan best nog verliezen van Phau, maar om Radek te nemen vind ik ook weer wat duur.
Reply
_Tampie Wrote:Santoro staat een break voor, maar de volgende ronde wacht Stepanek. Moeilijk, Santoro kan best nog verliezen van Phau, maar om Radek te nemen vind ik ook weer wat duur.

In dat deel weet ik het ook niet, dus neem ik maar niemand. Denk dat Stepanek de meeste kans heeft op de kwart finale, maar een zekerheidje is het niet en verder dan de kwart zie ik hem ook niet komen. Gaudio zal maar gewoon de halve finale moeten halen...
Reply
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:Santoro staat een break voor, maar de volgende ronde wacht Stepanek. Moeilijk, Santoro kan best nog verliezen van Phau, maar om Radek te nemen vind ik ook weer wat duur.

In dat deel weet ik het ook niet, dus neem ik maar niemand. Denk dat Stepanek de meeste kans heeft op de kwart finale, maar een zekerheidje is het niet en verder dan de kwart zie ik hem ook niet komen. Gaudio zal maar gewoon de halve finale moeten halen...

Gaudio? :lol:
Reply
Ik ga daar voor Haas en Monaco. Haas lijkt me toch een zekerheidje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb mijn team staan maar om nou te zeggen dat ik tevreden ben.... Dat moet blijken de komende dagen.
Reply
Ik ben wel tevreden, maar of het goed is moet de komende dagen blijken :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben ook absoluut niet te tevreden, maar kom er toch niet uit... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op het laatste moment nog Melzer erin geknald ipv Monaco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
monaco meer kans op 7 punten, maar melzer meer kans op 15 als ie er eenmaal 7 heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Daarom ook Melzer genomen. Melzer wint bovendien in de quali's even simpel van Montanes en Gabashvili.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:monaco meer kans op 7 punten, maar melzer meer kans op 15 als ie er eenmaal 7 heeft.
+3 voor de quali = dus 10 of 18 voor Melzer :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ad Wim Wrote:Daarom ook Melzer genomen. Melzer wint bovendien in de quali's even simpel van Montanes en Gabashvili.

Genau!
Reply
wat heb de atp-tennis.com toch weer een mooie vernieuwde updated score. misschien at er nu ook weer daar mensen gaan kijken. phau wint tweede gemakkelijk. kan santoro nog wedstrijden op conditie winnen? ben blij dat ik hem niet in me team heb!
Reply
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:monaco meer kans op 7 punten, maar melzer meer kans op 15 als ie er eenmaal 7 heeft.
+3 voor de quali = dus 10 of 18 voor Melzer :razz:

gaat om 't principe. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het staat lang op dezelfde stand bij Santoro - Phau (6-3, 1-5* 0-30).
Zou de partij afgebroken zijn of heeft een van beiden opgegeven?

Icon_question Icon_question Icon_question
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:Het staat lang op dezelfde stand bij Santoro - Phau (6-3, 1-5* 0-30).
Zou de partij afgebroken zijn of heeft een van beiden opgegeven?

Icon_question Icon_question Icon_question

Invallende duisternis.
Reply
phau staat in de 3e 2-1 voor met een break.

bron: mtf
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
santoro eruit zal een lekker begin van de week zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:santoro eruit zal een lekker begin van de week zijn.

Let op, hier komt de re-break.... :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
wel 15-30. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3-1 =D>

Goed moment om ff onder de douche te springen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: