The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




HAMBURG
6-1 3-1 voor Phau, mooi. Ik heb op Phau gewed. Ik wilde hem eerst ook nog nemen maar Stepanek zal te veel zijn in de volgende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
come on phau

*3-2 nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Come On, Santoro... Bp'tje nu..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Phau van 5-2 naar 5-3 0-30 Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Come On, Santoro... Bp'tje nu..

En nog nu nog een breakje....
Fabrice komt terug van 2-5 naar 4-5 (phau slaat op...).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
MP phau
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
GSM Phau =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op MTF zeggen ze dat Phau wint, maar het SB staat stil op matchpoint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JAAAA, hij is er nu af. Lekkerrrr! Weer knaken en ook nog eens een paar keer Santoro bij de concurrentie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heel lekker! net op tijd kreeg phau de break, anders had ik santoro ook gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
heel goed! Phau is natuurlijk een knor, maar wel goed dat hij Santoro er nu afslaat!
Reply
Mr. T Wrote:heel goed! Phau is natuurlijk een knor, maar wel goed dat hij Santoro er nu afslaat!
Gast, ben je lid?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
de strekking van jou reactie ontgaat mij hier een beetje ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

knor=varken=groningen? kom ik in de buurt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

knor=varken=groningen? kom ik in de buurt?

Nee, knor=iemand die niet lid is (van het corps).
Reply
Overdune Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

knor=varken=groningen? kom ik in de buurt?

Nee, knor=iemand die niet lid is (van het corps).

Overdune, is dat meisje op je avatar wel lid?
Haar corps mag er wel zijn..... :razz: :razz:
Ze lijkt niet op een varken!!!!!!
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

:wink:

:8:
Reply
Welke stad?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Welke stad?

Leiden. Ben nu trouwens gewoon aan het werk, studententijd ligt al weer ruim achter me, helaas.
Reply
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
andre Wrote:Ferrero of Ferrer, dat is nog mijn enige twijfel.

Dat is inderdaad de keus van de week. Noodzaak deze week is om alle 4 halve finalisten te hebben, anders kunnen er wel eens grote verschillen ontstaan.
das altijd toch de bedoeling genomico?

:Big Grin Maar vorige week was het bijvoorbeeld geen noodzaak. Het was zelfs beter om er maar 3 te hebben, want Federer was niet rendabel. Deze week ligt het toch anders met allemaal rond de 1500 spelers en dan moet je wel de goede hebben. Als je een 'goedkope' halve finalist mist, zal dat wel zuur zijn...

en die kans acht ik groot, omdat vorig jaar ene C. Rochus erg ver kwam. Dus ik ben erg benieuwd wie deze week voor dé verrassing gaat zorgen, en bid alvast maar dat ie in mijn team staat
Reply
Mr. T Wrote:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
andre Wrote:Ferrero of Ferrer, dat is nog mijn enige twijfel.

Dat is inderdaad de keus van de week. Noodzaak deze week is om alle 4 halve finalisten te hebben, anders kunnen er wel eens grote verschillen ontstaan.
das altijd toch de bedoeling genomico?

:Big Grin Maar vorige week was het bijvoorbeeld geen noodzaak. Het was zelfs beter om er maar 3 te hebben, want Federer was niet rendabel. Deze week ligt het toch anders met allemaal rond de 1500 spelers en dan moet je wel de goede hebben. Als je een 'goedkope' halve finalist mist, zal dat wel zuur zijn...

en die kans acht ik groot, omdat vorig jaar ene C. Rochus erg ver kwam. Dus ik ben erg benieuwd wie deze week voor dé verrassing gaat zorgen, en bid alvast maar dat ie in mijn team staat

Ferrero, Nieminen/Monfils en Gaudio lijken me uitstekende halve finalisten :Big Grin En die kans ik ook best aanwezig!! Die laatste plek mag Gonzalez of Acasuso wel vervullen.
Reply
Ferrero/Robredo, Massu, Gonzalez/Acasuso en Haas lijkt mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas? :lol:
Massu?
Reply
ad ad ad, je praat weer naar je eigen team toe. net als marco van B. naar zijn selectie. als je massu niet had zag je in hem ook geen halve finalist waarschijnlijk. vond de kans dat massu 1 punt pakt veel te groot om hem te nemen. Davy is gewoon een graveltopper, alleen niet in vorm. maar dat kan er zomaar zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas sowieso. In dat stuk van Massu wordt het lastig inderdaad. Daar kunnen ook Nieminen of Monfils de halve halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We gaan weer beginnen en meteen met twee belangrijke partijen: Monfils-Murray en Horna-Mirnyi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup monfils en horna!! jij moedigt ze ook aan ad? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:ad ad ad, je praat weer naar je eigen team toe. net als marco van B. naar zijn selectie. als je massu niet had zag je in hem ook geen halve finalist waarschijnlijk. vond de kans dat massu 1 punt pakt veel te groot om hem te nemen. Davy is gewoon een graveltopper, alleen niet in vorm. maar dat kan er zomaar zijn.
Massu is ook een graveltopper die veel meer partijen op gravel heeft gewonnen dan Davy dit jaar. En nogmaals, Davy lijkt me niet 100% fit.
Bovendien deed Massu meer dan leuk mee tegen Almagro en dat is toch de man op gravel.
Dat is dus niet naar mijn team toe praten, maar een objectieve weergave van hoe het zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Overdune Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat kan ik me voorstellen, het is namelijk studententaal. Als Mr. T het begrijpt, zegt het genoeg.

knor=varken=groningen? kom ik in de buurt?

Nee, knor=iemand die niet lid is (van het corps).

Overdune, is dat meisje op je avatar wel lid?
Haar corps mag er wel zijn..... :razz: :razz:
Ze lijkt niet op een varken!!!!!!

Met haar lichaam is helemaal niets mis idd :8: . Het is Iroda Tulyaganova, al tijden niks meer van gehoord, geen idee wat er met haar gebeurd is..
Reply


Forum Jump: