The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo (TMS)
#31
(15-04-2014, 11:11 AM)Ad Wim Wrote: Ik denk vooral dat Jano nog minder kan. Plus Llodra heeft een paar potjes in de benen, leek me 50-50. Dan moet je Llodra hebben voor dat geld.

Hmm, ik kom weer eens als winnaar uit de bus in mijn scenario-calculator.
Djokovic maar even winnen dan.

Dat zou gunstig zijn Ad.

Prima eerste set voor llodra. Delbonis wint deze natuurlijk nid, valt me al mee dat ie nog wat moeite heeft. Tegen Raonic eruit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Verdasco komt niet. Hebben Almagro en GGL nog niet afgezegd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Verdasco had zondag na de finale al aangegeven dat ie met zijn fysio moest overleggen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Zo zo. Lu 7-6 3-0 voor tegen Delbonis. Zou ie het over de streep kunnen trekken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
(15-04-2014, 11:50 AM)centre court Wrote: Zo zo. Lu 7-6 3-0 voor tegen Delbonis. Zou ie het over de streep kunnen trekken?

Is het op gras?
Reply
#36
Klasse Llodra. Nu tegen Rosol. Pakt één van beide 90 punten. Beide niet eens zo heel veel gekozen.

(15-04-2014, 11:54 AM)kooltje Wrote:
(15-04-2014, 11:50 AM)centre court Wrote: Zo zo. Lu 7-6 3-0 voor tegen Delbonis. Zou ie het over de streep kunnen trekken?

Is het op gras?

Je zou het haast zeggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Klasse Lu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Tuurlijk, Delbonis verliest van Lu.

WTF is er allemaal aan de hand deze twee weken.
Vorige week, 3 spelers die vorig jaar in Casablanca en Houston de finale haalden vliegen eruit in de eerste ronde.

Nu weer Delbonis, die in 2014 10-4 is op gravel incl toernooiwinst, tegen lu, die 3-11 is op gravel voor zijn hele carriere.
Reply
#39
Vervelend verlies ja, helemaal omdat ik Robredo niet heb.

En hoe krijgt Benneteau het voor elkaar om een break achter te komen tegen Melzer, die een half jaar niet gespeeld heeft?
Reply
#40
(15-04-2014, 07:42 AM)Ad Wim Wrote: Dat ben ik met jullie eens. Maar je geeft de berekenende managers wel een mogelijkheid om hun spelletje te spelen, en dat vind ik jammer. Laat ze maar eens kiezen, juist in zo'n toernooi.
Juist in het scenario met Djokovic hoef je weinig te kiezen. Dan is het al gauw Djokovic, Ramos (door en heel goedkoop), Rosol (door, goedkoop en kans op verder), Dolgo (door en goede kans op verder), Fognini (kans op halve finale), Robredo (idem) en dan houd je geld over voor alleen Llodra.
Bij een scenario zonder één van de 2 toppers moet je meer kiezen, al valt dat ook wel weer mee.
Reply
#41
En ik vind het nergens op slaan om de keuze voor een groot team veilig te noemen. Je weet dan bij voorbaat al dat je de grote punten zult missen en zult nooit een topscore halen. Je ziet het aan Buurs dit jaar, hij is nog in geen enkele weekeindstand op het eerste blad geeindigd.
Eigenlijk is een groot team vooral als dom te bestempelen.
Reply
#42
(15-04-2014, 12:47 PM)andre Wrote: En ik vind het nergens op slaan om de keuze voor een groot team veilig te noemen. Je weet dan bij voorbaat al dat je de grote punten zult missen en zult nooit een topscore halen. Je ziet het aan Buurs dit jaar, hij is nog in geen enkele weekeindstand op het eerste blad geeindigd.
Eigenlijk is een groot team vooral als dom te bestempelen.

Nu de Qs geen punten meer opleveren kan Buurs zijn eigen spelletje niet meer spelen. Je ziet dan dat ie direct afhaakt.

En tuurlijk is een groot team veilig. Jij kan nooit heel veel verliezen en wel heel veel winnen wanneer Nadal of Djoko voor de finale uitgeschakeld wordt. Jullie vermijden risico's en neemt op de koop toe dat je geen weekwinnaar zult worden. Veilig dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
(15-04-2014, 12:57 PM)centre court Wrote:
(15-04-2014, 12:47 PM)andre Wrote: En ik vind het nergens op slaan om de keuze voor een groot team veilig te noemen. Je weet dan bij voorbaat al dat je de grote punten zult missen en zult nooit een topscore halen. Je ziet het aan Buurs dit jaar, hij is nog in geen enkele weekeindstand op het eerste blad geeindigd.
Eigenlijk is een groot team vooral als dom te bestempelen.

Nu de Qs geen punten meer opleveren kan Buurs zijn eigen spelletje niet meer spelen. Je ziet dan dat ie direct afhaakt.

En tuurlijk is een groot team veilig. Jij kan nooit heel veel verliezen en wel heel veel winnen wanneer Nadal of Djoko voor de finale uitgeschakeld wordt. Jullie vermijden risico's en neemt op de koop toe dat je geen weekwinnaar zult worden. Veilig dus.

Precies. Opmerking Andre slaat nergens op.
Reply
#44
Kijk, dat is lekker van Llodra en Delbonis.

Mooie is dat mensen nu moord en brand zullen schreeuwen om het verlies van Delbonis, en het is natuurlijk verrassend.
Maar aan de andere kant ook weer niet. Zo vaak al bewezen dat je niet op die halve jongens kunt bouwen.
Alleen de toppers zijn constant, dus als je een groot team met zulke jongens neemt, verliest er altijd een aantal, al dan niet verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
(15-04-2014, 01:24 PM)Ad Wim Wrote: Kijk, dat is lekker van Llodra en Delbonis.

Mooie is dat mensen nu moord en brand zullen schreeuwen om het verlies van Delbonis, en het is natuurlijk verrassend.
Maar aan de andere kant ook weer niet. Zo vaak al bewezen dat je niet op die halve jongens kunt bouwen.
Alleen de toppers zijn constant, dus als je een groot team met zulke jongens neemt, verliest er altijd een aantal, al dan niet verrassend.

Er is 1 iemand die "moord en brand schreeuwt".
Reply
#46
(15-04-2014, 12:57 PM)centre court Wrote:
(15-04-2014, 12:47 PM)andre Wrote: En ik vind het nergens op slaan om de keuze voor een groot team veilig te noemen. Je weet dan bij voorbaat al dat je de grote punten zult missen en zult nooit een topscore halen. Je ziet het aan Buurs dit jaar, hij is nog in geen enkele weekeindstand op het eerste blad geeindigd.
Eigenlijk is een groot team vooral als dom te bestempelen.

Nu de Qs geen punten meer opleveren kan Buurs zijn eigen spelletje niet meer spelen. Je ziet dan dat ie direct afhaakt.

En tuurlijk is een groot team veilig. Jij kan nooit heel veel verliezen en wel heel veel winnen wanneer Nadal of Djoko voor de finale uitgeschakeld wordt. Jullie vermijden risico's en neemt op de koop toe dat je geen weekwinnaar zult worden. Veilig dus.

Ik besteed nog weinig tijd en aandacht aan ftm, cc'tje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
(15-04-2014, 12:57 PM)centre court Wrote:
(15-04-2014, 12:47 PM)andre Wrote: En ik vind het nergens op slaan om de keuze voor een groot team veilig te noemen. Je weet dan bij voorbaat al dat je de grote punten zult missen en zult nooit een topscore halen. Je ziet het aan Buurs dit jaar, hij is nog in geen enkele weekeindstand op het eerste blad geeindigd.
Eigenlijk is een groot team vooral als dom te bestempelen.

Nu de Qs geen punten meer opleveren kan Buurs zijn eigen spelletje niet meer spelen. Je ziet dan dat ie direct afhaakt.

En tuurlijk is een groot team veilig. Jij kan nooit heel veel verliezen en wel heel veel winnen wanneer Nadal of Djoko voor de finale uitgeschakeld wordt. Jullie vermijden risico's en neemt op de koop toe dat je geen weekwinnaar zult worden. Veilig dus.

Je haalt me de woorden uit de mond. Precies dit, spelen om niet te verliezen. Helaas een winnende tactiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
(15-04-2014, 01:31 PM)buurs Wrote:
(15-04-2014, 12:57 PM)centre court Wrote:
(15-04-2014, 12:47 PM)andre Wrote: En ik vind het nergens op slaan om de keuze voor een groot team veilig te noemen. Je weet dan bij voorbaat al dat je de grote punten zult missen en zult nooit een topscore halen. Je ziet het aan Buurs dit jaar, hij is nog in geen enkele weekeindstand op het eerste blad geeindigd.
Eigenlijk is een groot team vooral als dom te bestempelen.

Nu de Qs geen punten meer opleveren kan Buurs zijn eigen spelletje niet meer spelen. Je ziet dan dat ie direct afhaakt.

En tuurlijk is een groot team veilig. Jij kan nooit heel veel verliezen en wel heel veel winnen wanneer Nadal of Djoko voor de finale uitgeschakeld wordt. Jullie vermijden risico's en neemt op de koop toe dat je geen weekwinnaar zult worden. Veilig dus.

Ik besteed nog weinig tijd en aandacht aan ftm, cc'tje

Dat is te merken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Indekkersopmerking :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
De koploper met Verdasco, tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
(15-04-2014, 01:44 PM)centre court Wrote:
(15-04-2014, 01:31 PM)buurs Wrote:
(15-04-2014, 12:57 PM)centre court Wrote:
(15-04-2014, 12:47 PM)andre Wrote: En ik vind het nergens op slaan om de keuze voor een groot team veilig te noemen. Je weet dan bij voorbaat al dat je de grote punten zult missen en zult nooit een topscore halen. Je ziet het aan Buurs dit jaar, hij is nog in geen enkele weekeindstand op het eerste blad geeindigd.
Eigenlijk is een groot team vooral als dom te bestempelen.

Nu de Qs geen punten meer opleveren kan Buurs zijn eigen spelletje niet meer spelen. Je ziet dan dat ie direct afhaakt.

En tuurlijk is een groot team veilig. Jij kan nooit heel veel verliezen en wel heel veel winnen wanneer Nadal of Djoko voor de finale uitgeschakeld wordt. Jullie vermijden risico's en neemt op de koop toe dat je geen weekwinnaar zult worden. Veilig dus.

Ik besteed nog weinig tijd en aandacht aan ftm, cc'tje

Dat is te merken.

Maar ik eindig natuurlijk nid in de top 10
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
Klasse Djoko
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Dat die Monfils is komen opdagen.
Reply
#54
Heeft Monfils vorige week niet afgezegd ivm dc?
Reply
#55
Het rendement van Nadal en Djoko schatte ik ongeveer gelijk in (dus Nadal iets meer kans op winst), maar het team waar ik op uit kwam met Djoko dat voelde beter. Doordat je met Nadal eigenlijk weer Federer erbij moet nemen, was er geen plek voor anderen. En ook zonder Federer kwam ik niet goed uit, beste optie was Fognini / Dolgo / Almagro met 344 over. Nu doordat ik Djoko nam heb ik Dolgo laten liggen om meer te kunnen investeren in andere delen en Dolgo weglaten deed het meeste pijn. Hopelijk een mazzeltje anders haalt hij gewoon QF. Llodra / Rosol zag ik samen 135 punten oprapen en dan is het goed, Fognini verwacht ik QF met kans op meer. Robredo / Almagro onderling de SF spot van Waw verdelen en dan hopen dat Nadal de finale verliest van Djoko.

Ik ben tevreden met de keuze vooral omdat Djoko redelijk weinig is gekozen, en dus als het mijn kant op valt ook redelijk wat verschil te maken. We'll see, Djoko iig lekker gestart.
Reply
#56
(15-04-2014, 01:35 PM)Ad Wim Wrote:
(15-04-2014, 12:57 PM)centre court Wrote:
(15-04-2014, 12:47 PM)andre Wrote: En ik vind het nergens op slaan om de keuze voor een groot team veilig te noemen. Je weet dan bij voorbaat al dat je de grote punten zult missen en zult nooit een topscore halen. Je ziet het aan Buurs dit jaar, hij is nog in geen enkele weekeindstand op het eerste blad geeindigd.
Eigenlijk is een groot team vooral als dom te bestempelen.

Nu de Qs geen punten meer opleveren kan Buurs zijn eigen spelletje niet meer spelen. Je ziet dan dat ie direct afhaakt.

En tuurlijk is een groot team veilig. Jij kan nooit heel veel verliezen en wel heel veel winnen wanneer Nadal of Djoko voor de finale uitgeschakeld wordt. Jullie vermijden risico's en neemt op de koop toe dat je geen weekwinnaar zult worden. Veilig dus.

Je haalt me de woorden uit de mond. Precies dit, spelen om niet te verliezen. Helaas een winnende tactiek.
Toch blijf ik het zeker niet met jullie eens.
Je ziet het aan Buurs die elke week een groot team heeft en alle 7 weken op rij na de AO op mij met een veel kleiner team verloren heeft.
Helaas ben ik deze week ook voor het grote team gegaan en je zult zien dat ik deze week verlies op een aantal concurrenten.

Je moet het deze week ongeveer zo zien:
Je kiest Nadal of een stuk of 11 alternatieven voor Nadal.

Met de 11 alternatieven voor Nadal zul je ongeveer 700 punten halen (met een kleine afwijking naar boven of beneden).
Met Nadal heb je 55% kans op 1000 punten, 40% kans op 600 punten en 5% kans op minder.

Dan moet je dus voor Nadal kiezen, de kans dat hij voor de finale uitgeschakeld wordt is erg klein en je kunt beter een goede kans op 400 extra en een goede kans op 0 extra, dan zeker 100 punten.

Als je veilig definieert als redelijk zeker van het aantal te behalen punten hebben jullie gelijk, maar het is dus zeker geen winnende tactiek.
Reply
#57
Het is ook de ene keer 'laf' of 'veilig' als je een groot team neemt, de andere keer ben je weer 'laf' als je de toppers neemt. Ik wordt een beetje flauw van die discussie, ik heb het idee dat die mening wel erg gekleurd wordt door het team dat de persoon in kwestie zelf heeft.

Ik zie overigens graag dat mijn teams als 'laf' of 'veilig' worden bestempeld, want meestal is dat 'slim' en 'goed uitgebalanceerd'. De 'gewaagde' teams zijn vaak 'roekeloos'. Stel dat je deze week Wawrinka of Ferrer neemt, kan je dat gewaagd noemen, ik vind het roekeloos of zelfs dom. Zeker in dit stadium van het seizoen.
Reply
#58
Ik word een beetje flauw van die taalfouten.
En nog zie ik geen enkel valide argument tegen wat CC en ik zeggen, dat je met zo’n groot team speelt om niet te verliezen. Dat is namelijk ontegenzeggelijk waar in dit geval en niks tegenin te brengen. Maar overtuig ons.

Het wordt zo een soort allround-toernooi waarbij je hoog eindigt als je maar constant presteert en geen uitschieters naar beneden hebt. Dat weet jij het best van iedereen en buurs speelt ook zo. André wisselt nog wel eens in tactiek.
Prima hoor, is je goed recht, maar leuk is het niet wat mij betreft.
Gelukkig is er dit jaar iets minder gebruik te maken van die tactiek door het niet toekennen van de quali-punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ik vind wel dat de winnende tactiek de goede tactiek is, dus in die zin volg ik Tampie wel. Dat het meer een rekenspel is is al jaren bekend, en daar is in deze opzet gewoon niets aan te doen.
Reply
#60
Ja hoor Bautista. Wat doe je nou man! 5-3 voor.. en nu 5-6* achter
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: