The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Acapulco / Dubai / Sao Paulo
#31
En we gaan meteen los. hup Muller & Mannarino.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Paar leuke verschillen. Ik ga bijna als enige voor coric ipv Kohl. Coric veegde hier vorig jaar de vloer aan met Murray en Kohl was prut in Rotterdam. Vond het de gok wel wat. En coric moet wat. zverev Thiem Kyrgios, allemaal pieken ze de laatste tijd. Hij moet mee in dit geweld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Het is nou ook weer niet dat Cilic superveel heeft gespeeld de afgelopen weken.
Het is een risico, maar wel klein wat mij betreft. En hij speelt eindelijk weer eens goed.
Bovendien is het hierna DC, dus sowieso wat dagen rust. En daarna weer een week voor IW.
En met die loting moet het toch SF zijn en met een kwakkelende Ferrer.

Verder volgens mij een redelijk standaard team. Wist niet zo goed wat ik met mijn laatste 1400 aan moest. Gegaan voor Rosol en Carballes, had ook Marchenko en Groth kunnen zijn.

Best wel leuke verschillen, interessanter dan vorige week. Hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Prima begin met uiteraard easy winst van Mannarino en Muller eraf.
Maar heb wel geleerd dat een goed begin helemaal niks zegt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Muller eraf is lekker. Hij stond er lang in bij mij en is veel gekozen in de top.
Reply
#36
Haase wint maar krijgt het wel voor elkaar een keer zn service te verliezen tegen de nummer 809 van de wereld.. cry
Reply
#37
Aardige uitslagen om mee te beginnen. Belangrijk dat nishi goed gestart is. 

Ze laten in Mexico Cilic meteen de 1e partij spelen. Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Prima begin inderdaad, met alle 4 easy door. Lekker schrapen. Winst Marchenko is spijtig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
(23-02-2016, 08:11 AM)centre court Wrote: Aardige uitslagen om mee te beginnen. Belangrijk dat nishi goed gestart is. 

Ze laten in Mexico Cilic meteen de 1e partij spelen. Big Grin

Dat is vreemd, want ik had het dus vorige week nog opgezocht. Volgens de regels mag ie op woensdag beginnen.
Misschien heeft ie er zelf om gevraagd? De eerste partij is daar ook pas om vier uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Tevreden met team, ben benieuwd. 

Sleutel tot succesweek ligt toch wel bij Cilic  en Tomic waar ik voor iedereen behalve Cilic ben gegaan. 

Koploper Banjo heeft het spel aardig door en laat iedere week de duurdere jongens links liggen. Tijd voor o.a. Nishikori om dat af te straffen.
Kei Nishikori





Reply
#41
(23-02-2016, 09:14 AM)Ad Wim Wrote:
(23-02-2016, 08:11 AM)centre court Wrote: Aardige uitslagen om mee te beginnen. Belangrijk dat nishi goed gestart is. 

Ze laten in Mexico Cilic meteen de 1e partij spelen. Big Grin

Dat is vreemd, want ik had het dus vorige week nog opgezocht. Volgens de regels mag ie op woensdag beginnen.
Misschien heeft ie er zelf om gevraagd? De eerste partij is daar ook pas om vier uur.

Tja alle resterende eerste rondes worden gespeeld vandaag. Ben benieuwd wat de pas 23-jarige Harrison kan!
Kei Nishikori





Reply
#42
(23-02-2016, 09:18 AM)kooltje Wrote: Tevreden met team, ben benieuwd. 

Sleutel tot succesweek ligt toch wel bij Cilic  en Tomic waar ik voor iedereen behalve Cilic ben gegaan. 

Koploper Banjo heeft het spel aardig door en laat iedere week de duurdere jongens links liggen. Tijd voor o.a. Nishikori om dat af te straffen.

Nummer twee match pinto snapt er gelukkig niet zoveel van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
(22-02-2016, 11:15 PM)Atlanta Wrote:
(22-02-2016, 11:06 PM)buurs Wrote: Ik ben maar weer eens voor een ouderwetse buurs tactiek gegaan.

cilic speelt voor de 4e week op rij... zal toch niet nog een keer

Twijfelde zelf flink over Cilic. Er is natuurlijk een gerede kans dat hij zich afmeldt, na die finale van afgelopen zondag in Frankrijk. Toch maar genomen, als hij speelt maakt hij een goede kans op de halve finale (en wie weet meer).

Ik had hetzelfde. Maar hierna hebben ze het een.stuk rustiger, dus ik hoop dat ie nog 1x gaat. En je moet toch ook wat grotere jongens hebben daar en Ferrer vond ik geen optie. Als Cilic heeft en zijn vorm doortrekt, zit de finale er ook echt wel in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Zo de 1e ligt er al weer uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
(22-02-2016, 11:23 PM)Overdune Wrote: Die Cuevas moet toch nog wel een weekje meekunnen? Heeft ook nog eens een bye.

Ja joh, maak ik me echt geen zorgen om. Als titelverdediger kan je waarschijnlijk ook verkiezen om donderdag pas te spelen. Denk alleen wel dat ie underdog is tegen Almagro, maar de winnaar daarvan wint het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Hmmm Bautista heeft weer bijgetankt
Kei Nishikori





Reply
#47
Ja, easy QF en waarschijnlijk ook SF maar dat is ook eindstation.
Heb ik liever iemand met hogere top.

Ik hoop vooral dat Fabbiano geen misser blijkt.
Twijfelde tussen hem en Carballes en Elias als opvuller.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Klasse Bautista & Fabiano!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Oei, wat een misser.
Die buurs ook. Heel leger paupers en dan geen Fabbiano. Die man is het echt kwijt, heerlijk op 1 lijn met zijn idool.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Lekker coric. Kohl is de volgende.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Lekker Fabbiano!
Kei Nishikori





Reply
#52
(23-02-2016, 01:31 PM)Ad Wim Wrote: Oei, wat een misser.
Die buurs ook. Heel leger paupers en dan geen Fabbiano. Die man is het echt kwijt, heerlijk op 1 lijn met zijn idool.

Ik vind het heel erg vreemd idd, dat jullie hem allemaal niet hadden. Mayer in drama vorm & Fabiano toch prima resultaten. En zo goedkoop!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Hup Skugor, Rosol en Ilhan. Maar zal wel vrij NID Gaba, Rosol en Kohl worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
(23-02-2016, 01:54 PM)Haggie Wrote:
(23-02-2016, 01:31 PM)Ad Wim Wrote: Oei, wat een misser.
Die buurs ook. Heel leger paupers en dan geen Fabbiano. Die man is het echt kwijt, heerlijk op 1 lijn met zijn idool.

Ik vind het heel erg vreemd idd, dat jullie hem allemaal niet hadden. Mayer in drama vorm & Fabiano toch prima resultaten. En zo goedkoop!

Welke prima resultaten doel je op? Zijn zeges in de qualies?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Ah, nu mijn mannen. Hup Rosol en Kohl, spoel deze smaak weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
(23-02-2016, 02:00 PM)centre court Wrote:
(23-02-2016, 01:54 PM)Haggie Wrote:
(23-02-2016, 01:31 PM)Ad Wim Wrote: Oei, wat een misser.
Die buurs ook. Heel leger paupers en dan geen Fabbiano. Die man is het echt kwijt, heerlijk op 1 lijn met zijn idool.

Ik vind het heel erg vreemd idd, dat jullie hem allemaal niet hadden. Mayer in drama vorm & Fabiano toch prima resultaten. En zo goedkoop!

Welke prima resultaten doel je op? Zijn zeges in de qualies?
Knap twee games gepakt tegen Benneteau  Big Grin 

qualies waren wel goed inderdaad
Kei Nishikori





Reply
#57
Gaba van 2-0 naar 2-5 tegen Skugor... blessure??

Het zou me niks verbazen  cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
Rosol wakker worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Rosol lul, het gaat maar door. Bhambrii heeft op de CH tour al maanden niks gepresteerd.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Prima kohl, direct dicteren

Rosol en Gabas mogen wat mij betreft direct eruit
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: