The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CT
Doen er nog maar zo weinig mensen serieus mee???
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
En nu maar hopen dat gisteren niemand meer zijn team heeft aangepast omdat de database nog open stond :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
doen er inderdaad maar weinig serieus mee.....wel jammer... op zich leuke opzet van het spel,,
'play offs are for losers'
Reply
Sta ik een keer voor, vergeet ik mijn team aan te passen =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik heb een lekkere score met Feyenoord factor 4 op het middenveld en AZ in de aanval factor 5.
Ik ben benieuwd naar de update!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Haha, precies in deze week met wereldscores geen team gemaakt!
#-o =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
hoe kunnen mensen nou twente voorin hebben terwijl ze tegen groningen spelen. duur foutje lamme!
Reply
Ach ja, shit happens. Vorig jaar had ik het erger gevonden, toen waren er (mooie) prijzen. Jammer dat er maar 13 mensen meedoen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ach ja, shit happens. Vorig jaar had ik het erger gevonden, toen waren er (mooie) prijzen. Jammer dat er maar 13 mensen meedoen.

Zal ook met de nieuwe opzet te maken hebben....
Reply
Dat weet ik wel zeker, erg jammer want ik vond he vorige spel juist zo tof omdat je tot vrijdag je team kon maken, en daardoor vond ik het leuker dan CM.
Bangkok resident.
Reply
verweerking btje laat sorry jongens. Zondagavond waren assists van twente nog niet bekend en gister hele dag weg geweest. Ik ga straks verwerken
Reply
Laat deze week anders maar gewoon.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
idd een vrij pijnlijke week voor je Wink
Reply
Ik vind het nog steeds lullig dat jullie geen herinneringsmail sturen hoor :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
em dam gaan klagen over de spam zeker Wink
Reply
Jammer dat we nog steeds ons team niet kunnen aanpassen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
nee...dan kan iedereen snel zijn vijf psv aanvallers erin gooien
Reply
Ekslem Wrote:Jammer dat we nog steeds ons team niet kunnen aanpassen!

Ik dacht al dat ik te laat was.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
hij is open
Reply
Doordat de database wederom zo laat open was heb ik mijn team niet kunnen aanpassen. Jammer, ik draaide lekker mee bovenin met een paar mensen. Misschien een idee om de database op maandag al te openen, dan zal er de volgende keer ook meer animo zijn en ook met deze nieuwe opzet.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
maandags heb ik vaak een drukke dag en nauwelijks tijd om iets te doen. vandaar dat ie vaak pas dinsdags open gaat. Nu was ie woensdagochtend open en dan heb je nog altijd meer dan 2,5 dag om je team aan te passen. Bij CM heb je niet veel meer tijd...Maar goed ik zal voortaan proberen er maandag aan te denken.
Reply
Mac Wrote:maandags heb ik vaak een drukke dag en nauwelijks tijd om iets te doen. vandaar dat ie vaak pas dinsdags open gaat. Nu was ie woensdagochtend open en dan heb je nog altijd meer dan 2,5 dag om je team aan te passen. Bij CM heb je niet veel meer tijd...Maar goed ik zal voortaan proberen er maandag aan te denken.

Als je er geen tijd voor hebt dan houd het op Mac. Uiteraard was er genoeg tijd om mijn team aan te passen maar ik had de rest van de week weinig tijd. En zodoende vergeet je het door de drukte. Helaas.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
mwa dinsdag moet wel lukken hoor vergeet t zelf ook regelmatig. Je kan me altijd pb sturen op t forum als je ziet dat ie nog niet open is.
Reply
de database is open! LET OP hij sluit woensdag al!
Reply
Mac Wrote:de database is open! LET OP hij sluit woensdag al!

En deze week Mac?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: