The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Copenhagen/Mypa
#31
1-1 in Kopenhagen en 2-0 in Amsterdam.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#32
Ad Wim Wrote:Kopenhagen is lastig, maar ik denk dat de kwaliteit van Ajax toch wel duidelijk de doorslag zal geven. Zeker met de oude ervaren gasten die dit soort wedstrijden allemaal al een keer gespeeld hebben.
Is geen garantie dat ze dat soort wedstrijden ook winnen.......
Reply
#33
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Kopenhagen is lastig, maar ik denk dat de kwaliteit van Ajax toch wel duidelijk de doorslag zal geven. Zeker met de oude ervaren gasten die dit soort wedstrijden allemaal al een keer gespeeld hebben.
Is geen garantie dat ze dat soort wedstrijden ook winnen.......

Wanneer spelen ze nu thuis dan?
Reply
#34
Roger doet wrs niet mee, dan heeft ajaks een excuus als ze verliezen.
:wink:
Bangkok resident.
Reply
#35
Feyenoord doet ook (weer) niet mee......
Reply
#36
Ricochan Wrote:Roger doet wrs niet mee, dan heeft ajaks een excuus als ze verliezen.
:wink:

zeg toekomstig woonplaatsgenoot, doe eens even lief
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#37
Ik kan er niks aan doen dat ze een te sterke tegenstander geloot hebben !
Bangkok resident.
Reply
#38
Zonder Roger kunnen we het ook wel, hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ricochan Wrote:Ik kan er niks aan doen dat ze een te sterke tegenstander geloot hebben !

Ad-Wim Wrote:Zonder Roger kunnen we het ook wel, hoor.

Kunnen "jullie" wat ook? Verliezen ?
Reply
#40
de nieuwe Wrote:
Ricochan Wrote:Ik kan er niks aan doen dat ze een te sterke tegenstander geloot hebben !

Ad-Wim Wrote:Zonder Roger kunnen we het ook wel, hoor.

Kunnen "jullie" wat ook? Verliezen ?


:razz:
Reply
#41
Dat wordt een makkie voor Allback en kornuiten !
Bangkok resident.
Reply
#42
Ik ga niet naar die wedstrijd. Ik kom wel naar de eerste competitie wedstrijd Ajax - RKC Waalwijk! En dan int uitvak :Big Grin
Reply
#43
De kaartjes voor de return zijn gehaald.
Ik voel toch een lichte spanning opkomen voor vanavond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Wat ist hier stil! Puur voor de CL-voorspellingen hoop ik dat Ajax nog even een goaltje maakt. Op basis van het vertoonde spel hebben ze het eigenlijk niet verdiend...

Edit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! KLUNZELAAR MAAKT EM VOOR JE! \Big Grin/
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#45
Ik heb de 1e helft maar half gezien, maar op basis daarvan verdiende Ajax helemaal niets.

De 2e helft was gewoon voor Ajax, vooral de laatste 20 minuten. Gezien de kansen verdiende Ajax geen winst, maar als je een Huntelaar voorin hebt lopen weet je het nooit. Wat mij de 2e helft opviel was dat Stam goed speelde, Babel goed inviel voor de tegenvallende Perez en dat Gabri lekker aanvallend speelt (tijd geen aanvallende middenvelder gezien bij Ajax). Ogararu mag het van mij de volgende wedstrijd proberen ipv Heitinga, wat een amateuristische wedstrijd.

Maaar om nou te zeggen dat het CL-ticket in de pockit zit, nou nee........
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#46
Wat een slechte wedstrijd, maar wat een goed resultaat. Met uitzondering van het laatste kwartier was het niet best, maar wij hebben Klaas-Jan! Wat een geweldenaar is dat zeg. Een ander lichtpuntje vond ik Jaap Stam. In de eerste de beste wedstrijd waar het om gaat, laat hij zien wat hij waard is en dat Ajax een topaankoop heeft gedaan.
Van mij mag Grygera erin voor Emanuelsson, met Heitinga komt het wel goed.
Verder moet Perez gewoon op het middenveld gaan voetballen en Manucharyan linksbuiten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
1e helft was echt drama, voor Vermaelen die echt niets goed deed Heitinga speelde als een krant en Emmanuelson dat was ook huilen met de pet op. En dat niemand Maduro noemt valt me ook op, die ik de hele wedstrijd door bar en bar slecht.
2e helft was minder drama maar met name omdat die Denen er doorheen zaten.
Heitinga hoorde er gewoon met rood af te gaan en die 2-1 was alles behalve verdiend.

KJH top spits krijgt 2x een lucky bal en toch 2x raak, wel wat aanvallen gezien waarvan ik dacht dat het wel goed komt als ze een beetje ingespeeld raken op elkaar.

Nieuwe aankopen, Stam speelde degelijk niets meer niets minder, Perez speelde ongelovelijk slecht heeft geen goede bal gegeven, Gabri moet imo zijn draai nog vinden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#48
Goed voor het Nederlandse voetbal dat Ajax wint, maar het was natuurlijk een zeer povere prestatie van de Amsterdammers. Behoudens Stam, maakte de verdediging een zeer matige indruk. Vooral Stekelenburg oogde erg onzeker. Vraag me werkelijk af hoe lang dit zogenaamde talent nog het vertrouwen krijgt van Ten Cate. Volgens mij is Gentenaar een prima alternatief.
Ik zie overigens liever Ogararu als rechtback en op het middenveld is er in mijn beleving geen echte voetballer met een actie. Of het moet Sneijder zijn, maar dat is geen echte nummer 10 zoals Litmanen dat bijvoorbeeld wel was.
Perez komt in dit systeem ook niet tot z'n recht. Bij AZ had hij een vrije rol voorin en wisselden hij en z'n collega's veel van positie. Bij Ajax is hij veel meer gebonden aan een positie en daar licht in mijn ogen niet zijn kracht.
Huntelaar is werkelijk ongelofelijk en blijft maar belangrijke doelpunten maken.
Reply
#49
Huntelaar is echt een fenomeen dat blijkt idd weer, Kopenhagen had dik moeten winnen, maar verliest doordat KJH gewoon 2 keer scoort uit 2 kansjes..

Wel jammer dat hij en ten cate een roze ajaks bril op hebben, en nog dachten dat het verdiend was ook.


Maar goed voor het NL voetbal, die plek is binnen.
Bangkok resident.
Reply
#50
Ricochan Wrote:Maar goed voor het NL voetbal, die plek is binnen.

Waar kan ik tekenen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
Moet je aan Treesong vragen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#52
Depor Wrote:1e helft was echt drama, voor Vermaelen die echt niets goed deed Heitinga speelde als een krant en Emmanuelson dat was ook huilen met de pet op. En dat niemand Maduro noemt valt me ook op, die ik de hele wedstrijd door bar en bar slecht.
2e helft was minder drama maar met name omdat die Denen er doorheen zaten.
Heitinga hoorde er gewoon met rood af te gaan en die 2-1 was alles behalve verdiend.

KJH top spits krijgt 2x een lucky bal en toch 2x raak, wel wat aanvallen gezien waarvan ik dacht dat het wel goed komt als ze een beetje ingespeeld raken op elkaar.

Nieuwe aankopen, Stam speelde degelijk niets meer niets minder, Perez speelde ongelovelijk slecht heeft geen goede bal gegeven, Gabri moet imo zijn draai nog vinden.
Maduro begon inderdaad dramatisch, maar maakte het enigszins goed in het laatste half uur waarin hij wel liet zien dat hij in de basis hoort.
Ik vond Stam echt wel meer dan degelijk. Hij ving alle foutjes van Vermaelen op, schakelde zijn man keer op keer uit en verijdelde ook nog een paar kansen van de Denen.
Perez moet, zoals ik al zei, gewoon op het middenveld spelen in een redelijk vrije, aanvallende rol vanaf links. Gabri kan dan wel als controleur en Sneijder op rechts.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Berend Botje Wrote:Moet je aan Treesong vragen.

Daarzie!

http://www.pokemon-paradijs.com/tekenen/tekenen.php
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
Wel frappant dat AJAX helemaal niets voorstelt zonder die twee voormalige PSV spelers.....ik kan me nog andere tijden herinneren. :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#55
FC Petr Wrote:Wel frappant dat AJAX helemaal niets voorstelt zonder die twee voormalige PSV spelers.....ik kan me nog andere tijden herinneren. :8:

Werd tijd dat ze eindelijk eens een keer iets nuttigs voor ons terug hebben gedaan na al dat goud dat wij (net als nu met een omweg) naar Eindhoven hebben gestuurd.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
Toch een van de betere programma's op de Nederlandsche beeldbuis...

http://www.anderetijden.nl
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#57
Goudhaantje hoor die Huntelaar. Geweldige goals maakt hij wederom. Het is voor Ajax maar goed dat ze hem nog hebben. De CL plek kunnen ze nu toch niet meer mislopen en dat is inderdaad mooi voor het Nederlands voetbal.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#58
Ricochan Wrote:Wel jammer dat hij en ten cate een roze ajaks bril op hebben, en nog dachten dat het verdiend was ook.

En dan die Peeres die zegt dat we voor een keertje eens blij moeten zijn met het resultaat en niet naar het vertoonde spel moeten kijken!!!! :eeeek:

WAAROM BETALEN AL DIE MENSEN DAN 50 FOEPIES???? TOCH NIET OM EEN SCHRIFTELIJKE VERKLARING TE KRIJGEN DAT HET 2-1 VOOR AJAX WAS????? SPEEL DIE KUTWEDSTRIJD DAN ZONDER PUBLIEK, ZEND HEM NIET UIT OP TV EN PRAAT ER DAN OOK NIET OVER. ZET GEWOON OP TELETEKST: FC KOPENHAGEN - AFC AJAX 1-2. OOK GEEN DOELPUNTENMAKERS ERBIJ. ALLEEN DE CIJFERS EN VERDER NIKS!!!!!!

Zo en nu een cappucino. Dat kan nog net voor 11 uur.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#59
Gerben Zonderland Wrote:Zo en nu een cappucino. Dat kan nog net voor 11 uur.... :wink:

Tis nodig blijkbaar :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#60
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Zo en nu een cappucino. Dat kan nog net voor 11 uur.... :wink:

Tis nodig blijkbaar :8:

Adem in, adem uit. Adem in, adem uit... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: