The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Copenhagen/Mypa
#91
realphoolie Wrote:Ik ben benieuwd of van Basten ook nog op de tribune zat.....

Tuurlijk zat ie dat, hij woont daar toch? Waarschijnlijk zit Stekelenburg weer in de selectie, staan Heitinga, Emanuelsson en Maduro in de basis en zal van Basten er alles aan doen Vermaelen te naturaliseren. :|
Reply
#92
Waar was the hunt eigenlijk vanavond?
Bangkok resident.
Reply
#93
Ricochan Wrote:Hoe kunnen ze dit nou weggeven....wat een sukkels.


En ik hoor ze nog zeggen eind vorig seizoen; wat heeft groningen in de CL te zoeken?
NOU ajaks ook niks dus !

Ik huil om Ajax, dit had ik ze nou ook alweer niet gegund. Wat een dildo's. Iets minder air, iets minder arrogantie, iets minder vette lip, iets minder Maduro en Vertonghen, en de CL had jullie titel kunnen zijn met Jaap en Klaas-Jan.
Helaas pindakaas, nou zullen wij wel even winnen bij Levadia om het leed van het Nederlandse voetbal te verminderen.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#94
Vret Mien Gras Wrote:Ik huil om Ajax, dit had ik ze nou ook alweer niet gegund. Wat een dildo's. Iets minder air, iets minder arrogantie, iets minder vette lip, iets minder Maduro en Vertonghen, en de CL had jullie titel kunnen zijn met Jaap en Klaas-Jan.

Al weer aan het bier gezeten Vret?
Reply
#95
Normaal gezien gun ik Ajax natuurlijk altijd het allerslechtste. Maar nu vond ik toch dat het gezien de algemene Nederlandsche belangen in Europa Ajax maar weer eens wat punten moest gaan sprokkelen. Bovendien leken ze een alleraardigst team te hebben dit jaar. Echter, als ik dan na deze natuurlijk beschamende nederlaag die Ten Cate hoor leuteren dan gun ik ze dit toch weer van harte. Wat een typerend gebrek aan zelfkritiek weer. Het was allemaal pech, wij kunnen er ook niets aan doen, enz enz. Flikker toch op man huilebalk. Over Calimero gesproken.....
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#96
Peter Wrote:Gelukkig kunnen de ajacieden nu roepen dat ze de uefa-cup zeker winnen. #-o

Het is alweer zo ver :razz: :

tha_bomb 23 augustus 2006 om 22:32:45
dan maar de uefa cup winnen, er zit niets anders op!

Supersub 23 augustus 2006 om 22:33:45
Nee fijn, nu gaan we de UEFA-cup maar winnen, we hebben nu zoveel ervaring, dus alles komt goed
--
Daarom moet heel Nederland die club nou niet. Je bent net van de mat geveegd door een stelletje amateurs en durft over winnen uefa-cup te praten. :roll:
Reply
#97
LOL
Reply
#98
Knappe misrekening van Ajax. Kopenhagen is / was een lastige tegenstander, toch zeker van het niveau Spakenburg.

Zullen ze nu weer een nieuwe spits kopen? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#99
hm, de berichten komen hier alleen van ajax haters...'k voel me helemaal op me gemak :lol:

ontzettend knullig dat je het zo uit handen geeft. 1e helft was in de pocket...en de 2e helft was waardeloos van ajax zijde. 't spel van maduro was onthutsend met zijn balverlies.

Maar al met al ben ik erg tevreden dat die 020 neuzen weer ff met hun arrogante beentjes op de grond staan...ze begonnen alweer erg hoog van de toren te blazen.. :razz:
Reply
Mukkus Wrote:Knappe misrekening van Ajax. Kopenhagen is / was een lastige tegenstander, toch zeker van het niveau Spakenburg.

Zullen ze nu weer een nieuwe spits kopen? :-k

Nee, die hebben ze al de beste van Nederland vinden ze zelf. Verdediger? Nee, hebben ze al de beste van Nederland vinden ze zelf. Middenvelder? Nee hebben ze al het beste duo van Nederland vinden ze zelf. En de keeper kun je toch moeilijk de schuld geven. Confused
Reply
Auw dit doet echt pijn!
Is lang geleden dat ik zo'n kut gevoel had na een wedstrijd...
The great old Ludwig von...
Reply
Wat een trieste afgang. Dit is zwaar kloten voor onze UEFA-coefficientdoelstellingen. Ik doe niet mee aan dat lacherige leedvermaak. Het is tenslotte een Nederlandse club waarvan er vanavond maar liefst ACHT oranje-internationals (inc. Stam) meededen. Ja Marco met zulke jongetjes worden we met gemak Europees Kampioen over 2 jaar. :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Nee, inderdaad. Het is heel jammer m.b.t. tot die UEFA-coefficient dan Ajax de deksel op de neus (of in dit geval: deksel op de neuzen....) kreeg.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ajax heeft slechts 1 helft in 2 wedstrijden goed gespeeld, want de heenwedstrijd was helemaal matig tot slecht. De eerste helft van vandaag leek het er eventje op, maar dan moet die Schapri de bal er wel even in knikken. De 2e helft was waar-de-loos, vooral het laatste half uur.

Kreeg Huntelaar de 1e wedstrijd 3 kansen waaruit hij 2 keer scoorde; vandaag heeft hij maar 1,5 kans gehad en was hij niet scherp.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Laten we wel wezen, Ajax heeft in Kopenhagen verschrikkelijk gemazzeld. Toen waren de Denen beter. Vandaag leek Ajax in de eerste helft oppermachtig, maar misschien kwam dat door het aangepaste spelsysteem van de Denen. Ik heb dat niet zo gezien, maar volgens de verslaggever op de radio was dat zo. Feit is dat Ajax geen kansen kon creeren. Na rust speelde Kopenhagen hetzelfde spelletje als in de eerste wedstrijd en kreeg Ajax het moeilijk. Voeg daarbij het vreselijk slechte spel van sommige ajacieden (Maduro) en een lullig eigen doelpunt, en de Denen gaan verdiend door op grond van het betere spel over twee wedstrijden.
May The Schwartz Be With You
Reply
Bredanaar Wrote:Wat een trieste afgang. Dit is zwaar kloten voor onze UEFA-coefficientdoelstellingen. Ik doe niet mee aan dat lacherige leedvermaak. Het is tenslotte een Nederlandse club waarvan er vanavond maar liefst ACHT oranje-internationals (inc. Stam) meededen. Ja Marco met zulke jongetjes worden we met gemak Europees Kampioen over 2 jaar. :roll:

Voor UEfa CUp coefficienten maakt het niet uit of het CL of UEFA cup is.

centre court Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! fuck al die grote bekken!! daaag arrogante kwasten!! Helemaal niets in Amsterdam! Vergeleken met dit voelt die nederlaag in Groningen aan als een overwinning. Nog 33 wedstrijden om 't goed te maken. dit is fucking definitief!!

Groeten uit de Champions League? Maar niet even niet!! cry cry cry cry cry cry cry cry :cheers: Notworthy Undecided

Weten jullie in Rotjeknor nog wel eens wat de Champions League is?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Leedvermaak is hier op zijn plaats..........
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Kopenhagen is lastig, maar ik denk dat de kwaliteit van Ajax toch wel duidelijk de doorslag zal geven. Zeker met de oude ervaren gasten die dit soort wedstrijden allemaal al een keer gespeeld hebben.
en nog meer leedvermaak...........
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Leedvermaak is ook vermaak. Onweer is tenslotte ook weer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bredanaar Wrote:Wat een trieste afgang. Dit is zwaar kloten voor onze UEFA-coefficientdoelstellingen. Ik doe niet mee aan dat lacherige leedvermaak. Het is tenslotte een Nederlandse club waarvan er vanavond maar liefst ACHT oranje-internationals (inc. Stam) meededen. Ja Marco met zulke jongetjes worden we met gemak Europees Kampioen over 2 jaar. :roll:

Scheid aan leedvermaak. Gewoon kanmpioen worden of een kutteam uitschakelen dan zit je gewoon 10 jaar op rij in de Champions League!!!
Reply
centre court Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! fuck al die grote bekken!! daaag arrogante kwasten!! Helemaal niets in Amsterdam! Vergeleken met dit voelt die nederlaag in Groningen aan als een overwinning. Nog 33 wedstrijden om 't goed te maken. dit is fucking definitief!!

Groeten uit de Champions League? Maar niet even niet!! cry cry cry cry cry cry cry cry :cheers: Notworthy Undecided

[Image: 50calasprin9xz.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ach, gelukkig hebben we de foto nog:

[Image: 080506_dipo_vermaelen.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ghehehe
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Wat een kutwedstrijd zo veel beter en dan 2 kansen 2 goals tegen krijgen. Ajax zat kansen alles mis (Hunt op de lat en Babel op de paal)
Pech met de eigen goal die echt lullig was, wel voor het eerst dat ik terwijl ik in het stadion was mensen na de 2-0 harder hoorde zingen dan normaal.
Kut Kut Kut Kut Kut maar ja veel plezier met deze nederlaag ik lach als jullie op je bek gaan in Groningen nu mogen jullie lachen. Hoop dat ik dit seizoen meer te lachen krijg dan jullie.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Hoop dat ik dit seizoen meer te lachen krijg dan jullie.
Je hoeft niet "meer" te lachen, als je maar als laatste lacht, zie Ajax vorig seizoen na de play-offs en het bekertoernooi Puke
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Onwijs knullig om het zo uit handen te geven.

Voor degene die het punten systeem van de UEFA nog niet snappen.
Het maakt helemaal niks uit of je CL of UEFA Cup speelt. Winst is 2 punten, gelijkspel 1 punt. Voor het Nederlandse voetbal is het dus alleen maar beter, maar dan moet Ajax wel eerst de poulefase halen. =P~
Reply
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ricochan Wrote:Ik kan er niks aan doen dat ze een te sterke tegenstander geloot hebben !

Ad-Wim Wrote:Zonder Roger kunnen we het ook wel, hoor.

Kunnen "jullie" wat ook? Verliezen ?


:razz:


Toch gelijk gekregen...

En misschien is het wel beter dat ze uefa spelen, daar komen ze misschien verder dan de eerste ronde...
Reply
[Image: tencatekrassen.jpg]
Reply
Kezmania Wrote:GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Onwijs knullig om het zo uit handen te geven.

Voor degene die het punten systeem van de UEFA nog niet snappen.
Het maakt helemaal niks uit of je CL of UEFA Cup speelt. Winst is 2 punten, gelijkspel 1 punt. Voor het Nederlandse voetbal is het dus alleen maar beter, maar dan moet Ajax wel eerst de poulefase halen. =P~
behalve dan dan je wat meer wedstrijden speelt in de cl (waar het wel weer moeilijker punten halen is). het is voor het coefficient belangrijker dat andere clubs dan ajakkes en psvee punten halen. het aantal punten wordt gedeeld door het aantal deelnemers.

maar dit is natuurlijk uitstekend voor het nederlandse voetbal. nu worden de financiele verschillen iig niet groter.

ik heb het niet gezien, maar de sms'jes na een heerlijk etentje in scheveningen waren zo zoet, dat ik het desert heb overgeslagen.
Reply
Kezmania Wrote:[Image: tencatekrassen.jpg]


Ten Cate moet wel eens leren een nieuw praatje te houden, want elke week ziet hij alleen maar kansen voor ajaks en nooit die van de tegenstander...

Ik had nu wel die smoel van die arrogante sneijdert willen zien bij een interviewtje, maar die was nu natuurlijk gauw weg Icon_twisted
Reply


Forum Jump: