The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ierland - Nederland
#61
Daar is helemaal geen overleg over geweest. Basten heeft gezegd dat de geselecteerde spelers beter zijn dan Bommel en Nistelrooy. Ik denk dat van Basten cs (hij zegt immers altijd netjes "WIJ") flink aan vriendjespolitiek doet. Hij selecteert met voorrang spelers van zijn favoriete clubjes Ajax en AZ omdat deze daar financieel behoorlijk beter van worden. Voor een jonge international kunnen vele miljoenen euro's gevraagd worden. Bassie slaat ook nog eens 2 vliegen in 1 klap. Hij vindt het lekker om de macht te hebben spelers 'van beneden de grote rivieren' en hun clubs dwars te zitten.
Kijk maar eens naar de spelers van huidige selectie en waar zij geboren zijn:

Van der Sar (Manchester United) Voorhout
Timmer (Feyenoord) Hierden (Gld)
Ooijer (PSV) Amsterdam
Mathijsen(AZ) Goirle !!!!! Guttegut, TOCH NOG EENTJE
De Cler(AZ) Leiden
Jaliens (AZ) Rotterdam
Heitinga (Ajax) Alphen a/d Rijn
Emanuelson (Ajax) Amsterdam
Landzaat (Wigan Athletic) Amsterdam
Van der Vaart (HSV) Heemskerk
De Jong (HSV) Amsterdam
Sneijder (Ajax) Urecht
Schaars (AZ) Gendt (Gld)
Huntelaar (Ajax) Drempt (Gld)
Vennegoor of Hesselink (PSV) Hengelo
Robben (Chelsea) Bedum
Kuijt (Feyenoord) Katwijk
Van Persie (Arsenal) Rotterdam

Conclusie: van Basten cs. maakt onderscheid in afkomst van spelers: hij discrimineert. Opzouten zo'n bondscoach voor het komende EK ook al naar de kloten gaat. In Oranje horen gewoon de BESTE Nederlandse spelers te staan. Het WK heeft hij al vernacheld. Voor mij is de oranjelol er al meer dan een jaar vanaf. EN DAAR BAAL IK VAN!!! Icon_evil Icon_evil
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#62
Fatsoensrakker uit Breda Wrote:Van Basten kiest geen spelers uit mijn provincie en dat doet hij alleen om mij te pesten. Ik vind hem een vervelende meneer! EN DAAR BAAL IK VAN!!! Icon_evil Icon_evil

[Image: 00149236.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#63
Ik las onlangs een verhaal in de sportweek dat van Basten dikbevriend was met Manfred Langer van destijds de IT! Hij was daar niet weg te slaan bij geile dansende leernichten.....een verhaal ging dat Gullit en van Basten op uitnodiging van Langer daar een avondje vertoefd hebben, dat Gullit het na 10 minuten wel gezien had en ergens anders wou gaan kijken. Probleem was: hij kreeg Bassie niet mee, die zeer geinteresseerd naar die dansende leernichten zat te genieten.

Conclusie: Waarschijnlijk kan Jaliens heel goed dansen in homo-kleertjes op homo-muziek en van Bommel en van Nistelrooy niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#64
Speciaal voor Petr: :wink:

Quote:Van Nistelrooij trefzeker voor Real

Met een 0-2 overwinning op Real Salt Lake heeft Real Madrid zaterdagavond de rondreis door de Verenigde Staten afgesloten. Ruud van Nistelrooy scoorde zijn eerste treffer voor De Koninklijke uit een strafschop.

=D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#65
Real Salt Lake? Het koninklijke zoute meer? Dat heeft hopelijk niks met de flamoes van Maxima te maken of wel?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#66
Quote:Hij selecteert met voorrang spelers van zijn favoriete clubjes Ajax en AZ omdat deze daar financieel behoorlijk beter van worden. Voor een jonge international kunnen vele miljoenen euro's gevraagd worden. Bassie slaat ook nog eens 2 vliegen in 1 klap. Hij vindt het lekker om de macht te hebben spelers 'van beneden de grote rivieren' en hun clubs dwars te zitten.
Hoe durf je deze mensen onterecht in een kwaad daglicht te stellen. Als t nou niet zo is, dan zeg jij hier iets wat zeer kwetsend kan zijn. Denk eens aan zijn gezin en zijn familie. Hoe durf je!
The great old Ludwig von...
Reply
#67
Mukkus Wrote:Real Salt Lake? Het koninklijke zoute meer? Dat heeft hopelijk niks met de flamoes van Maxima te maken of wel?

Of met die van Bea. Al lijkt me die eerder verzuurd.... Dead
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#68
Gerben Zonderland Wrote:Speciaal voor Petr: :wink:

Quote:Van Nistelrooij trefzeker voor Real

Met een 0-2 overwinning op Real Salt Lake heeft Real Madrid zaterdagavond de rondreis door de Verenigde Staten afgesloten. Ruud van Nistelrooy scoorde zijn eerste treffer voor De Koninklijke uit een strafschop.

=D>

Pienanties tellen niet en ZEKER niet tegen een of andere FC Bal op 't Dak
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#69
Wat een schitterende pass gisteren zeg van RUUD, de pass van het jaar =D>
Bangkok resident.
Reply
#70
Ricochan Wrote:Wat een schitterende pass gisteren zeg van RUUD, de pass van het jaar =D>

Wat dan? Pastte hij de bidon die hij net gekregen had op sublieme wijze door naar een andere gewisselde?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#71
van basten maakt zichzelf ook imo nogal belachelijk. met nistelrode, bommel en stekelvarken (hoewel het begrijpelijk si dat hij hem niet selecteert, hij was op het wk wel 2de keeper..). waarom dan in die voorselectie? (waarom uberhaupt een voorselectie?). zeg dan dat je even wat anders wil proberen. hij wil een discussie voorkomen, maar nu gaat iedereen weer zitten gissen. ik vind het bepaald onhandig.

ik begreep dat hij zich ook al aan het indekken is voor het ek 2008: tsja, andere landen staan er al op enkele posities na, wij moeten nog groeien. :roll:
Reply
#72
waf Wrote:van basten maakt zichzelf ook imo nogal belachelijk. met nistelrode, bommel en stekelvarken (hoewel het begrijpelijk si dat hij hem niet selecteert, hij was op het wk wel 2de keeper..). waarom dan in die voorselectie? (waarom uberhaupt een voorselectie?). zeg dan dat je even wat anders wil proberen. hij wil een discussie voorkomen, maar nu gaat iedereen weer zitten gissen. ik vind het bepaald onhandig.

ik begreep dat hij zich ook al aan het indekken is voor het ek 2008: tsja, andere landen staan er al op enkele posities na, wij moeten nog groeien. :roll:

Ik vond Van Basten aan het begin een verademing, maar inmiddels irriteer ik me mateloos aan zijn hele manier van doen. Niet alleen zijn selectiebeleid, maar ook zijn presentatie naar de media. Hij praat alleen maar in de wij-vorm( daar bedoelt hij natuurlijk ook Cruijff mee), hij zal nooit een woord teveel zeggen en ik vind hem iets onsympathieks uitstralen, misschien wel tegen het pedante aan.

Ik snak weer naar een open bondcoach. :|
Reply
#73
Tripplexxx Wrote:Ik vond Van Basten aan het begin een verademing, maar inmiddels irriteer ik me mateloos aan zijn hele manier van doen. Niet alleen zijn selectiebeleid, maar ook zijn presentatie naar de media. Hij praat alleen maar in de wij-vorm( daar bedoelt hij natuurlijk ook Cruijff mee), hij zal nooit een woord teveel zeggen en ik vind hem iets onsympathieks uitstralen, misschien wel tegen het pedante aan.

Ik snak weer naar een open bondcoach. :|

Geeft niks, daar ben je Hollander voor
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#74
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:van basten maakt zichzelf ook imo nogal belachelijk. met nistelrode, bommel en stekelvarken (hoewel het begrijpelijk si dat hij hem niet selecteert, hij was op het wk wel 2de keeper..). waarom dan in die voorselectie? (waarom uberhaupt een voorselectie?). zeg dan dat je even wat anders wil proberen. hij wil een discussie voorkomen, maar nu gaat iedereen weer zitten gissen. ik vind het bepaald onhandig.

ik begreep dat hij zich ook al aan het indekken is voor het ek 2008: tsja, andere landen staan er al op enkele posities na, wij moeten nog groeien. :roll:

Ik vond Van Basten aan het begin een verademing, maar inmiddels irriteer ik me mateloos aan zijn hele manier van doen. Niet alleen zijn selectiebeleid, maar ook zijn presentatie naar de media. Hij praat alleen maar in de wij-vorm( daar bedoelt hij natuurlijk ook Cruijff mee), hij zal nooit een woord teveel zeggen en ik vind hem iets onsympathieks uitstralen, misschien wel tegen het pedante aan.

Ik snak weer naar een open bondcoach. :|

Advocaat :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Treesong Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik vond Van Basten aan het begin een verademing, maar inmiddels irriteer ik me mateloos aan zijn hele manier van doen. Niet alleen zijn selectiebeleid, maar ook zijn presentatie naar de media. Hij praat alleen maar in de wij-vorm( daar bedoelt hij natuurlijk ook Cruijff mee), hij zal nooit een woord teveel zeggen en ik vind hem iets onsympathieks uitstralen, misschien wel tegen het pedante aan.

Ik snak weer naar een open bondcoach. :|

Geeft niks, daar ben je Hollander voor

Ik snap dat juist jij meer affiniteit hebt met een pedant iemand :wink:
Reply
#76
Tripplexxx Wrote:Ik snak weer naar een open bondcoach. :|

Haagse Dickie?
Reply
#77
Matador! Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik snak weer naar een open bondcoach. :|

Haagse Dickie?

Ik wil de neiuwe tussenstand!!! Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#78
Matador! Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik snak weer naar een open bondcoach. :|

Haagse Dickie?

Dat was al gezegd, maar nee dankje :wink:
Reply
#79
Tripplexxx Wrote:Ik snap dat juist jij meer affiniteit hebt met een pedant iemand :wink:

Ik doelde meer op het typisch Hollandse opportunisme dat je tentoonspreidt
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#80
Treesong Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik snap dat juist jij meer affiniteit hebt met een pedant iemand :wink:

Ik doelde meer op het typisch Hollandse opportunisme dat je tentoonspreidt

Volgens mij ben je nu aan het generaliseren. Maar ik ben prima in staat om een eigen mening te vormen over een situatie en laat me daarbij niet leiden door de massa :|
Reply
#81
Tripplexxx Wrote:Volgens mij ben je nu aan het generaliseren.


Neen

Tripplexxx Wrote:Maar ik ben prima in staat om een eigen mening te vormen over een situatie en laat me daarbij niet leiden door de massa :|

Gefeliciteerd! :cheers:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#82
Theo Janssen vervangt Wesley Sneijder in de selectie.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#83
Treesong Wrote:
Tripplexxx Wrote:Volgens mij ben je nu aan het generaliseren.


Neen

Tripplexxx Wrote:Maar ik ben prima in staat om een eigen mening te vormen over een situatie en laat me daarbij niet leiden door de massa :|

Gefeliciteerd! :cheers:

Ik kan me niet herrinneren ooit een vraag van jou gelezen te hebben op dit forum. Een verhelderende vraag bedoel ik. Maar goed, vul maar lekker in en dat samen met je reactie hierboven bevestigt alleen maar mijn mening over jou alszijnde een pedante Amsterdammer. :wink:
Reply
#84
Tripplexxx Wrote:Ik kan me niet herrinneren ooit een vraag van jou gelezen te hebben op dit forum.

Rarre opmerking. Maar wellicht heb je gelijk... Ik zou wel heel desperaat zijn als ik hier antwoorden moest gaan zoeken

Tripplexxx Wrote:Een verhelderende vraag bedoel ik.

Die gaat meteen het grote geheime boek in! :Big Grin

Tripplexxx Wrote:Maar goed, vul maar lekker in


Icon_question
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#85
Foppe for bondscoach! Wat ie met Jong Oranje kan, kan ie ook met het grote Oranje!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#86
Met Foppe had Bassie ook nog een appeltje te schillen, vandaar dat KJH nu bij de grote jongens mee mag doen, dan kan Foppe er niet meer over beschikken...
Bangkok resident.
Reply
#87
Ricochan Wrote:Met Foppe had Bassie ook nog een appeltje te schillen, vandaar dat KJH nu bij de grote jongens mee mag doen, dan kan Foppe er niet meer over beschikken...

Jij bent ook gewoon niet zo bijzonder slim of wel? Huntelaar is afgelopen zaterdag 23 geworden en MAG dus niet eens meer meedoen met Jong Oranje. Bovendien: had Foppe er iets van te lijden dat van Basten KJH niet meenam naar het WK? Nee, want hij was al topscorer geworden op het gewonnen EK. Het was alleen jammer voor KJH zelf en (achter misschien) niet zo slim van van Basten om hem thuis te laten voor het WK. Dat heeft niks met een ongeschild appeltje te maken, maar meer met niet-opgevolgd goedbedoeld advies.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#88
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Met Foppe had Bassie ook nog een appeltje te schillen, vandaar dat KJH nu bij de grote jongens mee mag doen, dan kan Foppe er niet meer over beschikken...

Jij bent ook gewoon niet zo bijzonder slim of wel? Huntelaar is afgelopen zaterdag 23 geworden en MAG dus niet eens meer meedoen met Jong Oranje. Bovendien: had Foppe er iets van te lijden dat van Basten KJH niet meenam naar het WK? Nee, want hij was al topscorer geworden op het gewonnen EK. Het was alleen jammer voor KJH zelf en (achter misschien) niet zo slim van van Basten om hem thuis te laten voor het WK. Dat heeft niks met een ongeschild appeltje te maken, maar meer met niet-opgevolgd goedbedoeld advies.

Ik denk dat Ricochan ook doelt op het feit dat Foppe tijdens het WK meerdere keren kritiek had op Van Basten en hij daarom Foppe terug zou willen pakken door KJH mee te nemen (maar dat slaat nergens op).

Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.
Reply
#89
Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.

Neen. Om nog voor de kwalificaties van Jong Oranje mee te mogen doen moet je voor 1 januari 1983 geboren zijn. KJH mag dus niet meer meedoen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#90
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.

Neen. Om nog voor de kwalificaties van Jong Oranje mee te mogen doen moet je voor 1 januari 1983 geboren zijn. KJH mag dus niet meer meedoen.

Lees je post nog eens door en laat me dan weten wat de criteria zijn... :wink:
Reply


Forum Jump: