The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ierland - Nederland
#91
Hoe eerder je geboren bent, hoe jonger ben je tenslotte :razz: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#92
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.

Neen. Om nog voor de kwalificaties van Jong Oranje mee te mogen doen moet je voor 1 januari 1983 geboren zijn. KJH mag dus niet meer meedoen.

Lees je post nog eens door en laat me dan weten wat de criteria zijn... :wink:

Ehm....na 1 januari 1983. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#93
Ik begon al bijna op een telefoontje van Foppe te hopen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#94
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.

Neen. Om nog voor de kwalificaties van Jong Oranje mee te mogen doen moet je voor 1 januari 1983 geboren zijn. KJH mag dus niet meer meedoen.

Lees je post nog eens door en laat me dan weten wat de criteria zijn... :wink:

Ehm....na 1 januari 1983. :8:

En dus mag hij nog steeds meedoen... Hakkuh
Reply
#95
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.

Neen. Om nog voor de kwalificaties van Jong Oranje mee te mogen doen moet je voor 1 januari 1983 geboren zijn. KJH mag dus niet meer meedoen.

Lees je post nog eens door en laat me dan weten wat de criteria zijn... :wink:

Ehm....na 1 januari 1983. :8:

En dus mag hij nog steeds meedoen... Hakkuh

#-o Als je NA 1 januari 1983 geboren bent mag je NIET meer meedoen.
KJH is van 12 augustus 1983.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#96
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.

Neen. Om nog voor de kwalificaties van Jong Oranje mee te mogen doen moet je voor 1 januari 1983 geboren zijn. KJH mag dus niet meer meedoen.

Lees je post nog eens door en laat me dan weten wat de criteria zijn... :wink:

Ehm....na 1 januari 1983. :8:

En dus mag hij nog steeds meedoen... Hakkuh

#-o Als je NA 1 januari 1983 geboren bent mag je NIET meer meedoen.
KJH is van 12 augustus 1983.

Dus de kans bestaat dat Foppe me nog kan bellen? Joepieeeeeeeee! Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#97
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.

Neen. Om nog voor de kwalificaties van Jong Oranje mee te mogen doen moet je voor 1 januari 1983 geboren zijn. KJH mag dus niet meer meedoen.

Lees je post nog eens door en laat me dan weten wat de criteria zijn... :wink:

Ehm....na 1 januari 1983. :8:

En dus mag hij nog steeds meedoen... Hakkuh

#-o Als je NA 1 januari 1983 geboren bent mag je NIET meer meedoen.
KJH is van 12 augustus 1983.

Dus de kans bestaat dat Foppe me nog kan bellen? Joepieeeeeeeee! Hakkuh

Voor wat? Ballensjouwer?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#98
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.

Neen. Om nog voor de kwalificaties van Jong Oranje mee te mogen doen moet je voor 1 januari 1983 geboren zijn. KJH mag dus niet meer meedoen.

Lees je post nog eens door en laat me dan weten wat de criteria zijn... :wink:

Ehm....na 1 januari 1983. :8:

En dus mag hij nog steeds meedoen... Hakkuh

#-o Als je NA 1 januari 1983 geboren bent mag je NIET meer meedoen.
KJH is van 12 augustus 1983.

Dus de kans bestaat dat Foppe me nog kan bellen? Joepieeeeeeeee! Hakkuh

Voor wat? Ballensjouwer?


Yes, en ik kan ook nog opgeroepen worden. Hakkuh
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#99
FC Petr Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen.

Neen. Om nog voor de kwalificaties van Jong Oranje mee te mogen doen moet je voor 1 januari 1983 geboren zijn. KJH mag dus niet meer meedoen.

Lees je post nog eens door en laat me dan weten wat de criteria zijn... :wink:

Ehm....na 1 januari 1983. :8:

En dus mag hij nog steeds meedoen... Hakkuh

#-o Als je NA 1 januari 1983 geboren bent mag je NIET meer meedoen.
KJH is van 12 augustus 1983.

Dus de kans bestaat dat Foppe me nog kan bellen? Joepieeeeeeeee! Hakkuh

Voor wat? Ballensjouwer?


Yes, en ik kan ook nog opgeroepen worden. Hakkuh

En ik mag dus niet meer meedoen? :cry:
Reply
Nee, jij bent te jong.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
HA !!!!
Van der Sar geeft zijn mening hoorde ik zojuist bij NOS Sport.
Hij is het er niet mee eens dat Bommel en Nistelrooy niet geselecteerd zijn. =D>
Dat wordt vrezen voor zijn stekkie !!
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:HA !!!!
Van der Sar geeft zijn mening hoorde ik zojuist bij NOS Sport.
Hij is het er niet mee eens dat Bommel en Nistelrooy niet geselecteerd zijn. =D>
Dat wordt vrezen voor zijn stekkie !!

Aha. En het wordt dus beter voor Oranje als v/d Sar zijn plekkie kwijt zou zijn? Volgens de theorie van FC Petr (of was het nou Marshall? :-k )is de Engelse competitie veel en veel en veel beter, dus hebben we liever de keeper van ManU op de goal dan die van Feyenoord.
Of wil je niet de beste spelers in Oranje? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zeker wil ik de beste spelers in Oranje. Sar is verreweg de beste Nederlandse keeper (met zeker niet daarna Stekelenburg of Timmer). Nistelrooy en Bommel horen zeker ook bij de beste spelers en horen zeker ook in Oranje. Idem geldt dit voor een Stam, voor een Vaart, voor een Persie, voor een Ooijer, voor een Davids, voor een Huntelaar. Ik vind het klasse van de anders zo stille Sar dat hij als laatste 'gouwe ouwe' eindelijk zijn mond eens opentrekt.
Bassie moet gewoon opzouten. Zet er een bondscoach neer die gewoon ECHT de beste Nederlandse spelers meeneemt.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Zeker wil ik de beste spelers in Oranje. Sar is verreweg de beste Nederlandse keeper (met zeker niet daarna Stekelenburg of Timmer). Nistelrooy en Bommel horen zeker ook bij de beste spelers en horen zeker ook in Oranje. Idem geldt dit voor een Stam, voor een Vaart, voor een Persie, voor een Ooijer, voor een Davids, voor een Huntelaar. Ik vind het klasse van de anders zo stille Sar dat hij als laatste 'gouwe ouwe' eindelijk zijn mond eens opentrekt.
Bassie moet gewoon opzouten. Zet er een bondscoach neer die gewoon ECHT de beste Nederlandse spelers meeneemt.


[-( Je vergeet er nog ééntje, naar mijn idee een hele belangrijke.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Dikke Theoooooooooooooooooo! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Dikke Theoooooooooooooooooo! =D>


He-le-maal. :cheers:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Zeebeesten.
May The Schwartz Be With You
Reply
Natuurlijk, thx. Ook Robben hoort erbij. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Natuurlijk, thx. Ook Robben hoort erbij. :razz:

[-X Wisselspelers worden uitgesloten.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Clarence Seedorf hoort er imo ook bij, als ie nou alleen wat aan die arrogante houding zou doen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Vermoedelijke opstelling: Van der Sar; Heitinga, Ooijer, Mathijsen en De Cler; Landzaat, Van der Vaart en Schaars; Van Persie, Huntelaar en Robben.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bredanaar Wrote:Zeker wil ik de beste spelers in Oranje. Sar is verreweg de beste Nederlandse keeper (met zeker niet daarna Stekelenburg of Timmer). Nistelrooy en Bommel horen zeker ook bij de beste spelers en horen zeker ook in Oranje. Idem geldt dit voor een Stam, voor een Vaart, voor een Persie, voor een Ooijer, voor een Davids, voor een Huntelaar. Ik vind het klasse van de anders zo stille Sar dat hij als laatste 'gouwe ouwe' eindelijk zijn mond eens opentrekt.
Bassie moet gewoon opzouten. Zet er een bondscoach neer die gewoon ECHT de beste Nederlandse spelers meeneemt.

Frits Barend en zijn breedbek kikkertje waren gisteren ook nog te zien op Ned 2, en die zei er het volgende over;

Het Nederlands elftal is niet het hobby speeltje van Marco van Basten, de beste spelers moeten gewoon geselecteerd worden..

Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten.
Reply
Quote:Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten.
Grote-clubnamen-journalisitek...
The great old Ludwig von...
Reply
Ricochan Wrote:Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten.

= gelijk aan:

Het feit dat De Cler bij AZ speelt en Kuyt bij Feyenoord zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je eigenlijk gewoon niet meenemen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten.

= gelijk aan:

Het feit dat De Cler bij AZ speelt en Kuyt bij Feyenoord zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je eigenlijk gewoon niet meenemen.


Er zijn niet zoveel redelijk goede nederlandse linksbacks, dus de keuze voor De Cler is snel gemaakt...
Reply
Urby urby urby Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Urby urby urby Icon_twisted


urbi et orbi ?
Reply
Ik ben ook niet gecharmeerd van Mark en Ruud. Dat is iets wat ik wel snap van Marco, eindelijk!
Mooi ajaxsoap dat het is.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Dag discussie \Big Grin/
Reply
Ik heb de afgelopen weken net geleerd dat oefenwedstrijden niks zeggen.

En het bewijst ook maar dat Huntelaar mee had gemoeten naar het WK. 15,8 miljoen mensen wisten dat al, behalve de technische staf van Oranje. Maar goed, oefenwedstrijd zegt niks.

Dan Van Gaal: Terug op de oude vertrouwde nest. Hij mag blij zijn dat Oranje goed speelt en voorstaat. Wat had ie moeten zeggen als Nederland 3-0 achterstond? Negatief doen, terwijl hij zelf daar heel Nederland een prachtig WK heeft ontnomen? Imo is ie wel heel positief, die neusaap.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: