The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 2)
messina weer naar een 3-0 overwinning geloodst, en is nu een 7 sterren team geworden

zelf 3-1 gewonnen
met wederom 2 goals van shaaaaaaaaun thomassssss Notworthy Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Antidote Wrote:Een 2-0 overwinning geboekt en daardoor is er niks veranderd in de stand. Nog steeds 1pnt achter de nr.1 en 10 voor op nr.3
Net als forever is een speler van 28 bij mij ook bijna gemaxed. Ben nog 1 stat aan het trainen wat nu op 60 staat. De rest allemaal 70/80. Gisteren op de TL gezet en meteen paar keer een bod op ontvangen. Hoogste natuurlijk geaccepteerd. 3,3M in het laatje om mijn stadion groter te maken.

Heb je wel gekeken of de club die het bod maakte dat jij geaccepteerd hebt, genoeg geld heeft? Daar tuinde ik in het begin ook wel eens in...
Reply
Shit, daar had ik niet aan gedacht toen ik de bod had geaccepteerd en het blijkt ook dat de team hem niet kan betalen. Heeft een saldo van -1.1M. Nu maar wachten totdat iemand anders erop bied die wel geld heeft.
Uit enthausiastme accepteer ik automatisch het hoogste bedrag. Geld he!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
goed dat je het zegt Smile
Reply
Graag gedaan. :wink:
Reply
Heb de geaccepteerde bod afgeketst en meteen weer de hoogste bod gekregen. Hopen dat het wel lukt bij hem aangezien hij precies het bedrag had in zijn kas. En nog bedankt he Matador!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
nog 4 goals en shaaaaun thomas is als het goed is topscoorder van IAG hoorde ik in een berichtje Big Grin

moet een ander alleen nie te vaak scoren
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
yeah 1-1 tegen koploper Dre Smile
Reply
jaja
nette 3-2 uitoverwinning op de nummer 3 van de ranglijst!
2 goals van mijn back up spits en 1 van shaaaaun!!!

sta nu 18 punten voor op de nummer 4
dus ook zeker van wederom promotie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
4-1 gewonnen van de nummer 9 en doordat Dre WEEEEEEEEEER gelijkgespeeld heeft sta ik nog slechts 2 punten achter hem, nog steeds 1 punt voor op de nummer 3 en nog steeds 12 punten voor op de nummer 4 (dus promotie is vrijwel zeker). Vannacht tegen de nummer 8 die al 7 wedstrijden op rij gewonnen heeft, dus die zullen we eens even van zijn winning streak afhelpen... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
hmmm ik zie het....ik maak het in ider geval nog flink spannend he Wink

Eindelijk heb ik niet 1 maar zelfs 2 nieuwe keepers erbij. 1 van 25 jaar en 1 van 26 jaar. Nu nog even flink laten trainen.
Reply
Dre Wrote:hmmm ik zie het....ik maak het in ider geval nog flink spannend he Wink

Eindelijk heb ik niet 1 maar zelfs 2 nieuwe keepers erbij. 1 van 25 jaar en 1 van 26 jaar. Nu nog even flink laten trainen.

Spannend is het zeker. Het kan nog alle kanten uit, al heb ik een relatief zwaar programma. :Big Grin

Ik heb trouwens mijn stadion maar weer op uitbreiden gezet en ga nu naar 40.000 plaatsen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik heb maar een speler te koop gezet, heb geld nodig Icon_twisted
Mijn doel is plaats 10, moet nog net te halen zijn hoop ik..
Reply
cruijff Wrote:Ik heb maar een speler te koop gezet, heb geld nodig Icon_twisted
Mijn doel is plaats 10, moet nog net te halen zijn hoop ik..

Je hebt nog 2 zware potjes tegen Blobbies en Chaos Hordes zie ik, maar die andere wedstrijden hoef je niet te verliezen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
cruijff Wrote:Ik heb maar een speler te koop gezet, heb geld nodig Icon_twisted
Mijn doel is plaats 10, moet nog net te halen zijn hoop ik..

Je hebt nog 2 zware potjes tegen Blobbies en Chaos Hordes zie ik, maar die andere wedstrijden hoef je niet te verliezen.

Ja klopt, maar ook die moeten kunnen wat mij betreft Smile
Reply
cruijff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
cruijff Wrote:Ik heb maar een speler te koop gezet, heb geld nodig Icon_twisted
Mijn doel is plaats 10, moet nog net te halen zijn hoop ik..

Je hebt nog 2 zware potjes tegen Blobbies en Chaos Hordes zie ik, maar die andere wedstrijden hoef je niet te verliezen.

Ja klopt, maar ook die moeten kunnen wat mij betreft Smile

Wat jou betreft wel en ik hoop het met je, want dat zou twee concurrenten voor Dre en mij wegstrepen, maar vooral CH is een goed team (kampioen van vorig jaar), waar ik maandag met 1-0 van verloren heb.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ohw nou jah we gaan in ieder geval voor de 3punters Wink
Reply
bocaloca Wrote:nog 4 goals en shaaaaun thomas is als het goed is topscoorder van IAG hoorde ik in een berichtje Big Grin

moet een ander alleen nie te vaak scoren

Die ander scoorde vandaag 3 keer en speelt in mijn divisie... :lol:

edit: heeft er nu 49 inliggen in 23 wedstrijden.
Reply
2-0 gewonnen, de nummer 2 blijft ook maar winnen dus het blijft spannend..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Matador! Wrote:
bocaloca Wrote:nog 4 goals en shaaaaun thomas is als het goed is topscoorder van IAG hoorde ik in een berichtje Big Grin

moet een ander alleen nie te vaak scoren

Die ander scoorde vandaag 3 keer en speelt in mijn divisie... :lol:

edit: heeft er nu 49 inliggen in 23 wedstrijden.

43 heeft die van mij Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik had het begrepen, hou je op de hoogte :wink: . Hoop trouwens dat hij niet meer scoort, want zijn team blijft 3 punten op me voor. Zelf 3-0 gewonnen en voor het eerst was mijn 32000 plaatsen tellende stadion uitverkocht tegen 13 foepies. Het is nog een tijdje wachten tot het is uitgebreid naar 54000...
Reply
Heb eigenlijk hetzelfde te melden als Matador. 4-0 thuis overwinning behaald. Ook voor het eerst 32000 uitverkocht voor 13 en mijn stadion wordt verder uitgebreid naar 60000.

Heb trouwens wel mijn speler kunnen verkopen. Nog steeds 1pnt achterstand op de nr.1 en 13 vooor op de nr.3 Promotie is al zeker. Nu moet ik op bezoek tegen nr. 4 en 5.
Laatste wedstrijd van het seizoen is mijn 2de lening afbetaald en voorlopig ga ik ook geen nieuwe nemen.
Reply
Fokkerdefok verloren met 2-1 (in de 86e en 90e minuut werd er tegengescoord) en doordat de concurrentie wel wint ben ik gezakt naar plaats 3 met nog 9 punten voor op de nummer 4. Gelukkig zijn er nog wat makkelijker potje in het vooruitzicht... :cry:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
1-1 gelijk en weer op 5 punten achterstand. De topscorer van mijn divisie en heel IAG scoorde 1x vandaag....
Reply
2-2 gespeeld, Sad Vannacht ff knallen Smile
Reply
Club is overdrown!! Sad kunnen hier nog gevolgen aanzitten? En wat als je aan t eind van het seizoen -2M staat? Kan nl geen transfers meer uitvoeren en door aflossen lening kom ik steeds dieper in het rood! Icon_evil
Reply
Peter Wrote:Club is overdrown!! Sad kunnen hier nog gevolgen aanzitten? En wat als je aan t eind van het seizoen -2M staat? Kan nl geen transfers meer uitvoeren en door aflossen lening kom ik steeds dieper in het rood! Icon_evil

Spelers verkopen!
Reply
Peter Wrote:Club is overdrown!! Sad kunnen hier nog gevolgen aanzitten? En wat als je aan t eind van het seizoen -2M staat? Kan nl geen transfers meer uitvoeren en door aflossen lening kom ik steeds dieper in het rood! Icon_evil

Zo hoef ik je team niet te managen in de vakantie, want dan heb je geen team meer. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
cruijff Wrote:
Peter Wrote:Club is overdrown!! Sad kunnen hier nog gevolgen aanzitten? En wat als je aan t eind van het seizoen -2M staat? Kan nl geen transfers meer uitvoeren en door aflossen lening kom ik steeds dieper in het rood! Icon_evil

Spelers verkopen!

Dat kan hij dus niet meer zegt hij :razz:

Overigens is het niet echt slim.
Het is verstandig om het geld dat je leent in 1e plaats in je stadion te steken. Zo krijg je, je financien het snelst op orde.

Als je alleen maar spelers koopt, speel je in een klein stadion, krijg je dus bijna geen inkomsten, en heb je alleen maar uitgaven (aflossen van je leningen).
Reply
nja Smile
Reply


Forum Jump: