The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 2)
#91
3-0 gewonnen, er lijkt dit seizoen weinig te kunnen gebeuren...
Reply
#92
0-0 thuis tegen de kampioen uit mijn vorige divisie, vorig seizoen verloor ik thuis nog van hem dus ik ga vooruit :|
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#93
2-0 gewonnen van een middenmoter, op de 2e plaats blijven staan op 2 punten achter Dre, waar ik morgen een uitwedstrijd tegen moet spelen, dus dat wordt een sleutelwedstrijd. Als ik win ligt alles weer open, maar als ik verlies doe ik een stap terug en ligt hij minimaal 6 punten voor op de nummer 2 (ik of een huidige nummer 3).
Verder de ticketprijs verhoogd naar 13 credits en zelfs dan zit het stadion nog helemaal vol. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#94
Gerben Zonderland Wrote:2-0 gewonnen van een middenmoter, op de 2e plaats blijven staan op 2 punten achter Dre, waar ik morgen een uitwedstrijd tegen moet spelen, dus dat wordt een sleutelwedstrijd. Als ik win ligt alles weer open, maar als ik verlies doe ik een stap terug en ligt hij minimaal 6 punten voor op de nummer 2 (ik of een huidige nummer 3).
Verder de ticketprijs verhoogd naar 13 credits en zelfs dan zit het stadion nog helemaal vol. =D>

2+3 = 5
Reply
#95
Tot mijn eigen verbazing heb ik met 3-1 uit verloren van een middenmoot. Hierdoor mijn eerste plek kwijt geraakt en gezakt naar 4.
Reply
#96
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:2-0 gewonnen van een middenmoter, op de 2e plaats blijven staan op 2 punten achter Dre, waar ik morgen een uitwedstrijd tegen moet spelen, dus dat wordt een sleutelwedstrijd. Als ik win ligt alles weer open, maar als ik verlies doe ik een stap terug en ligt hij minimaal 6 punten voor op de nummer 2 (ik of een huidige nummer 3).
Verder de ticketprijs verhoogd naar 13 credits en zelfs dan zit het stadion nog helemaal vol. =D>

2+3 = 5

Sterker nog, het is minimaal 2, want de nummer 3 heeft, net als ik, ook 2 punten achterstand en als die wint en Dre wint ook, blijft Dre op 2 punten voorsprong staan. :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#97
Ik had mijn b-team laten spelen tegen EB, om mijn spelers rust te geven. Ben ik ze giuster avond vergeten terug te zetten Sad 0-2 verloren van de laatste plaats.
Reply
#98
3-1 verloren van Dre en nu gezakt naar plaats 4, maar slecht 2 punten achter de nummer 2 en 1 op de nummer 3, dus ik moet 1 van die 2 plaatsen kunnen pakken. Wel een korte blessure te pakken (gebroken neus), maar dat duurt maar 3 wedstrijden. Ik heb vannacht mij overbodige spits (31 jaar, rating 32) verkocht voor 1.2 miljoen, dus nog 0.2 meer dan waar ik eigenlijk op ingezet had. :8:
Hiermee heb ik de laatste tribune op uitbreiden gezet waarmee ik straks een stadion voor 32.000 toeschouwers heb.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#99
1-1 gespeeld Icon_evil

Mijn stadion uitbreiding was weer klaar, ik zit nu op 24.000.
Reply
2-0 gewonnen, wederom 2 goals van shaaaun thomas!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:2-0 gewonnen, wederom 2 goals van shaaaun thomas!!!

Gloryhunter, waarom kwam je gisteren je nederlaag niet melden :lol:
Reply
omdat ik gisteren zat te tiepen aan een verslag, en niet zo fantastisch veel op et forum ben geweest eigenlijk :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
2-2 gespeeld. sta 3e nu ....
Reply
jajaja 3-1 gewonnen van Gerben. Sommige spelers zaten nu zelfs onder de 50 %. Dus gelijk maar alle spelers gewisseld. Kunnen ze lekker even uitrusten.
Reply
Eindelijk weer eens een winstpartijtje behaald !!! :Big Grin
Reply
2-2 tegen de koploper, blijf hierdoor 8ste staan..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Moet zeggen dat de verveling wat begint toe te slaan. Want dezelfde 3 teams als vorig seizoen staan weer bovenaan.
Morgen mag ik tegen de koploper. Sta 2 punten op hem achter, omdat ik een keer gelijkspeelde. Ondanks 2 blessures in mijn verdediging, heb ik er wel vertrouwen in.

Iemand zin in een friendly woensdagavond? Daag me dan maar uit. Ik kom dan waarschijnlijk met de C-garnituur bij je langs.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Moet zeggen dat de verveling wat begint toe te slaan. Want dezelfde 3 teams als vorig seizoen staan weer bovenaan.
Morgen mag ik tegen de koploper. Sta 2 punten op hem achter, omdat ik een keer gelijkspeelde. Ondanks 2 blessures in mijn verdediging, heb ik er wel vertrouwen in.

Iemand zin in een friendly woensdagavond? Daag me dan maar uit. Ik kom dan waarschijnlijk met de C-garnituur bij je langs.

Geen friendlies voor mij door de week.
Reply
Het mag ook wel in de weekenden. Op zaterdag bijvoorbeeld. Maar dan acht ik het risico wat groter dat ik vergeet een nieuwe opstelling voor de wedstrijd van maandag te maken. woensdag is gelijk met de friendlies in Hattrick. Zo kan ik het wat beter onthouden.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ongelovelijk, 1-1 gespeeld... Maar goed, blijf eerste staan, nu wel gelijk met een ander team. De nummer 3 staat op 3 punten.

Heb trouwens eindelijk een spits op approved staan!! :Big Grin
Reply
2-1 gewonnen en weer op een gedeelde 2e plaats (op doelsaldo 3e) met nog een simpel en lastig potje voor de boeg. MvdW zit er niet meer in deze week, maar ik hoop toch op de 2e of 3e plaats te blijven staan en een gaatje te slaan naar de rest...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gisteren (3-1) en vandaag (0-1) gewonnen waardoor ik nu op de eerste plek ben beland. Twee ploegen op 1 punt achterstand.
Reply
1-2 gewonnen, ik sta dus nog steeds 1e, met 2 punten voorsprong.

Nu is mijn spits eindelijk weer fit.
Reply
1-0 gewonnen in de eennalaatste minuut van de nummer eennalaatst :wink: . Sta weer alleen aan kop.
Reply
Jammer genoeg heb ik met 1-1 thuis gelijkgespeeld tegen de koploper. Sta nu nog steeds 2de op 2 punten achterstand. In de wedstrijd raakt opnieuw een basisspeler geblesseerd. Hij is er voor 10 dagen uit. Hij was nog één van de weinige die maximaal (61) zou lopen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
2-1 gewonnen, hierdoor blijf ik ongeslagen thuis! Ben een plekje gestegen naar de 7de plaats, maar het is echt razend spannend bovenin. Ik sta slechts 3 punten achter de nummer 1.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
1-2 gewonnen
weer twee goals van shaaaun thomas

iemand voor 2.3 miljoen nog een leuke mid te koop voor me?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik heb een 22-jarige RM voor je, rating 18/100, club fee 364,014
Spaar je nog geld uit ook :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:ik heb een 22-jarige RM voor je, rating 18/100, club fee 364,014
Spaar je nog geld uit ook :wink:

Heeft er nog iemand een CB of GK voor me?
Reply
Ok ik heb het spel dus vandaag ontdekt en meteen wat (beginners)vragen:

1) Waarom begin ik al in divisie 67 terwijl er 500 divisies ofzo zijn?
2) Promoveer ik nu dus evt. naar 66 en degradeer ik nu evt. naar 68?
3) Wat trainen jullie zoal?
4) Hoe regel je een friendly? Iemand evt. intresse?
Reply


Forum Jump: