The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 2)
Peter Wrote:Ok ik heb het spel dus vandaag ontdekt en meteen wat (beginners)vragen:

1) Waarom begin ik al in divisie 67 terwijl er 500 divisies ofzo zijn?
2) Promoveer ik nu dus evt. naar 66 en degradeer ik nu evt. naar 68?
3) Wat trainen jullie zoal?
4) Hoe regel je een friendly? Iemand evt. intresse?

1) je neemt waarschijnlijk de plek van iemand anders in die al een tijd niet meer heeft ingelogd
2) ja
3) natuurlijk de special skills, maar het is ook altijd handig om op stamina te trainen. Verder hangt het ervan af welk systeem je speelt: RM's en LM's zou je bijvoorbeeld op speed kunnen laten trainen als je 4-4-2 speelt, of passen als je passing style hebt etc.
4) Friendly regel je bij fixtures - friendlies. Doordeweeks speel ik liever geen friendlies maar voor komend weekend mag je me uitnodigen. Teamnaam: Voyou
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Peter Wrote:Ok ik heb het spel dus vandaag ontdekt en meteen wat (beginners)vragen:

1) Waarom begin ik al in divisie 67 terwijl er 500 divisies ofzo zijn?
2) Promoveer ik nu dus evt. naar 66 en degradeer ik nu evt. naar 68?
3) Wat trainen jullie zoal?
4) Hoe regel je een friendly? Iemand evt. intresse?

1) je neemt waarschijnlijk de plek van iemand anders in die al een tijd niet meer heeft ingelogd
2) ja
3) natuurlijk de special skills, maar het is ook altijd handig om op stamina te trainen. Verder hangt het ervan af welk systeem je speelt: RM's en LM's zou je bijvoorbeeld op speed kunnen laten trainen als je 4-4-2 speelt, of passen als je passing style hebt etc.
4) Friendly regel je bij fixtures - friendlies. Doordeweeks speel ik liever geen friendlies maar voor komend weekend mag je me uitnodigen. Teamnaam: Voyou

Bedankt.. de eerste en dus meteen in het oog springended onduidelijkheden zijn weggenomen.. ik heb je uitgedaagd voor dit weekend. Waarom speel je doordeweeks trouwens liever geen friendly's?
Reply
dan is de competitie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:
Voyou Wrote:
Peter Wrote:Ok ik heb het spel dus vandaag ontdekt en meteen wat (beginners)vragen:

1) Waarom begin ik al in divisie 67 terwijl er 500 divisies ofzo zijn?
2) Promoveer ik nu dus evt. naar 66 en degradeer ik nu evt. naar 68?
3) Wat trainen jullie zoal?
4) Hoe regel je een friendly? Iemand evt. intresse?

1) je neemt waarschijnlijk de plek van iemand anders in die al een tijd niet meer heeft ingelogd
2) ja
3) natuurlijk de special skills, maar het is ook altijd handig om op stamina te trainen. Verder hangt het ervan af welk systeem je speelt: RM's en LM's zou je bijvoorbeeld op speed kunnen laten trainen als je 4-4-2 speelt, of passen als je passing style hebt etc.
4) Friendly regel je bij fixtures - friendlies. Doordeweeks speel ik liever geen friendlies maar voor komend weekend mag je me uitnodigen. Teamnaam: Voyou

Bedankt.. de eerste en dus meteen in het oog springended onduidelijkheden zijn weggenomen.. ik heb je uitgedaagd voor dit weekend. Waarom speel je doordeweeks trouwens liever geen friendly's?


Als je oefenwedstrijden speelt gaat de fitheid van je spelers naar beneden (net als bij het spelen van normale wedstrijden). Je hebt je spelers had nodig in de competitie, vandaar dat de meeste geen oefenwedstrijden spelen door de week.

In het weekend spelen we voor de SD Cup :8:
Reply
Weer 2-1 verloren van een slecht team en gezakt naar een gedeelde derde plaats (plaats 5 op doelsaldo)... :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
TOOOOOM HARLEY

mijn spits is weer terug en scoort gelijk 3x
3-0 gewonnen. Nog een gratis CB binnengekregen :Big Grin
Reply
GRAHAAAAAAM ORMEROD
stand in van mijn sptis die 14 uit 7 loopt(thomas) doet et zo mooi nog beter
in 2 wedstrijdjes knalt onze vrolijke vriend er 6 in Big Grin
wederom een 3-0 overwinning vannacht
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
trouwens 2 negentienjarige middenvelder te koop bij mij
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Een heerlijke wedstrijd gehad vanacht. Met maar liefst 5-0 gewonnen. Sta nog steeds op de eerste plek en de strijd gaat waarschijnlijk tussen mij en de kampioen van mijn vorige divisie.
Reply
wat een uitslagen :eeeek: ik verloor 2-1 vannacht Sad
Reply
2-2 !

Nog niet verloren deze week... :Big Grin
Reply
Hoppa met 2-0 gewonnen, ik ben aan een opmars bezig, sta nu 5de!! Morgen speel ik tegen een medepromovendus van vorig seizoen, die nu onderaan staat met 0 punten.. :eeeek:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
De ploegen waar ik mee gepromoveerd ben domineren de huidige divisie met plek 1, 2 en 4.
Verder viel het me ook op dat uit Divisie 1 Holland Hulks die afgelopen seizoen dik kampioen is geworden nu met maar 4pnt onderaan staat.
Reply
0-3 gewonnen vannacht en blijf hierdoor op kop met 3 punten voorsprong op de kampioen uit mijn divisie van vorig jaar.

Heb inmiddels 5 jonge spelers aangetrokken en voorlopig even geen geld meer, maar zodra ik weer een nieuwe lening kan afsluiten ga ik weer op zoek!
Reply
Gaat eindelijk weer eens lekker. 2-0 gewonnen en voor de tweede keer Manager of th week geworden Smile Daarnaast zijn al mijn leningen vandaag af betaald. Kan ik eindelijk wat geld sparen.
Reply
een een voudige 1-3 overwinning tegen de nummer 4 van de divsisie
met wederom 2 goals van shaun thomas Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
3-2 verloren :S
Reply
3-1 gewonnen, nog steeds op een gedeelde derde plaats, maar nu 4e ipv 5e, omdat ik gewonnen heb van een andere nummer 3. :8: Wel een topmiddenvelder 10 wedstrijden aan de kant vanwege een gebroken arm en dat staat erbij: It could have been worse.... Ja, hij had kunnen sterven aan een hartaanval. :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mijn topmiddenvelder heeft vandaag de waarde van 10 miljoen bereikt Big Grin
Reply
3-0 gewonnen en voor de 2e keer dit seizoen MOTW geworden. Sta inmiddels 8 punten voor op de nummer 4.
Reply
2-1 gewonnen van de nr 2 ! Lekker weekie zo! 3x winnen en 2x gelijk! Nu gestegen naar plek 7 !
Reply
Iemand nog een friendly om 17.00 of 19.00 uur vandaag? Ik wil mijn jonkies even een potje laten spelen, dus verwacht niet teveel tegenstand.

CC Zonderbanden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
yessssssssssssssssssssssss eindelijk een 90 coach aan kunnen nemen! hehe het duurt ff maar je hoeft dus niet per se om 4 uur 's ochtends op te staan om er een te kunnen krijgen! vamos!
Reply
Mac Wrote:yessssssssssssssssssssssss eindelijk een 90 coach aan kunnen nemen! hehe het duurt ff maar je hoeft dus niet per se om 4 uur 's ochtends op te staan om er een te kunnen krijgen! vamos!

1x dronken uit de kroeg om een uur of kwart over 4 en je hebt een stuk betere spelers dan Mac :wink:
Reply
Promotie zit al weer in kannen en kruiken. Sta 4 punten achter op de nr.1 en 7 punten voor op de nr.3.
5 spelers staan bij mij nu op 64 en ik vermoed dat bij het einde seizoen, ik al hun skills op maximaal heb. Stadionuitbreiding blijft maar doorgaan en ik heb nog steeds geen lening genomen. Ook nog steeds geen speler gekocht, wel een paar in het begin verkocht.
Tot nu toe kijk ik er dus weinig naar om, misschien in de toekomst als deel 2 komt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
3-0 gewonnen van de nummer laatst en op onderling resultaat nu 3e. Morgen thuis tegen de kampioen van vorig jaar die 5e staat, dus een zware pot.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
1-0 gewonnen van de nummer 2 in de stand, en ben nu 5 punten los op de nummer 2
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
sta 2e , ik ga ff sollicteren bij een hogere divisie , kom ik misschien bij jullie ergens in de buurt..
Reply
Mooie 0-1 overwinning! Begin de week weer goed...!
Reply
cruijff Wrote:sta 2e , ik ga ff sollicteren bij een hogere divisie , kom ik misschien bij jullie ergens in de buurt..

Je neemt je team+staff dan niet mee. Ik neem aan dat je dat weet, maar ik zeg het toch maar eventjes...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: