The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Liverpool
#31
die mendez, dat is toch geen aankoop, die is toch gehuurd?
Reply
#32
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:En Kuyt speelde een goede wedstrijd was weer overal en nergens te vinden alleen jammer dat ie dan ook nergens te vinden is als ie in de spits moet staan.

Dat is idd een groot nadeel van zijn manier van spelen. Tegen Wit-Rusland van hetzelfde laken een pak!

Maar daarmee trekt hij wel telkens een verdediger mee naar voren, zodat er ruimte komt voor opkomende middenvelders, zoals Gerrard. Ik heb alleen het laatste kwartier gezien en daarin kopte hij 2 keer een bal goed door waar een schietkans uit kwam (o.a. bal op paal van Gerrard) en trok hij vanaf de zijkant ook nog 2 ballen aardig voor. Dat zijn toch de kansjes waarvan je het moet hebben en als hij het niet doet, doet blijkbaar niemand dat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#33
waf Wrote:die mendez, dat is toch geen aankoop, die is toch gehuurd?

Gehuurd met een optie tot koop
Net als Tardelli
Reply
#34
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:En Kuyt speelde een goede wedstrijd was weer overal en nergens te vinden alleen jammer dat ie dan ook nergens te vinden is als ie in de spits moet staan.

Dat is idd een groot nadeel van zijn manier van spelen. Tegen Wit-Rusland van hetzelfde laken een pak!

Maar daarmee trekt hij wel telkens een verdediger mee naar voren, zodat er ruimte komt voor opkomende middenvelders, zoals Gerrard. Ik heb alleen het laatste kwartier gezien en daarin kopte hij 2 keer een bal goed door waar een schietkans uit kwam (o.a. bal op paal van Gerrard) en trok hij vanaf de zijkant ook nog 2 ballen aardig voor. Dat zijn toch de kansjes waarvan je het moet hebben en als hij het niet doet, doet blijkbaar niemand dat.

Kuijt zat volledig in de zak bij Alex en Salcido. Buiten het schot op de paal is hij niet gevaarlijk geweest. Ook Bellamy heb ik niet gezien.
Toen Gerrard er in kwam werd Liverpool gevaarlijker, maar dat kwam niet door Kuijt.
Reply
#35
Peter Wrote:
Dugarry Wrote:Die lange middag heeft me genekt. Heb weinig van de wedstrijd gezien, of wel gezien denk ik, maar kan het me niet heugen.

Liverpool met een B elftal.

Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch, Fowler en Kewell deden niet mee.
Met deze spelers werd er afgelopen wedstrijden (eind 2005-2006) het meest gestart.
Kuijt was nog erger dan drame, wat een gigantische miskoop is dat. Ditzelfde idee hadden meer supporters vernam ik afgelopen dagen en vooral vannacht.

En PSV speelde ook zonder Ooijer, Vennegoor, van Bommel, Lee, Park, van Nistelrooy, Ronaldoen Romaria. :roll:

Ok, de basisspelers van dit seizoen die niet meededen.

Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch
Reply
#36
Depor Wrote:Liverpool wel met een B middenveld...of je nou Crouch en Fowler als lekkere basisspelers moet beschouwen.
En Kuyt speelde een goede wedstrijd was weer overal en nergens te vinden alleen jammer dat ie dan ook nergens te vinden is als ie in de spits moet staan.

Crouch 14 Interlands, 11 goals uit mn hoofd. We kunnen in Nl wel lovend over Dirkie gaan doen, maar voorlopig heeft hij nog helemaal 0,0 gepresteerd bij Liverpool (en Oranje). Een spits moet spitsen en scoren, niet meer niet minder. Net als Owen en Fowler in hun hoogtij dagen.
Reply
#37
Dugarry Wrote:
Peter Wrote:
Dugarry Wrote:Die lange middag heeft me genekt. Heb weinig van de wedstrijd gezien, of wel gezien denk ik, maar kan het me niet heugen.

Liverpool met een B elftal.

Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch, Fowler en Kewell deden niet mee.
Met deze spelers werd er afgelopen wedstrijden (eind 2005-2006) het meest gestart.
Kuijt was nog erger dan drame, wat een gigantische miskoop is dat. Ditzelfde idee hadden meer supporters vernam ik afgelopen dagen en vooral vannacht.

En PSV speelde ook zonder Ooijer, Vennegoor, van Bommel, Lee, Park, van Nistelrooy, Ronaldoen Romaria. :roll:

Ok, de basisspelers van dit seizoen die niet meededen.

Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch

Risse mag je wegstrepen die is geblesseerd.
Crouch is vervangen door nieuwe aankopen als Bellamy en Kuijt, die dus beter zouden moeten zijn?

Hypia is niet meer dan een houten hark dus die missen ze niet. Wat Gerrard, Alonso en Garcia betreft heb je gelijk. Maar een ploeg als Liverpool moet makkelijk 2 CL-waardige elftallen op kunnen stellen, dus waar hebben we het eigenlijk over??
Reply
#38
Dugarry Wrote:Crouch 14 Interlands, 11 goals uit mn hoofd. We kunnen in Nl wel lovend over Dirkie gaan doen, maar voorlopig heeft hij nog helemaal 0,0 gepresteerd bij Liverpool (en Oranje). Een spits moet spitsen en scoren, niet meer niet minder. Net als Owen en Fowler in hun hoogtij dagen.

moet je hem wel in de spits zetten natuurlijk. dirk heeft bij oranje ongeveer 3x in de spits gestaan. toch wel goed die pakkum beet 5 doelpunten dan.

maar beoordeel jij hem maar fijn op 2 invalbeurten en een uit-wedstrijd cl waar heel laf (edoch begrijpelijk) op een gelijkspel gespeeld wordt!

je kan je niks meer van de wedstrijd herinneren en toch weet je hoe dirk gespeeld heeft. het zal je welbekende grootspraak/geblaat wel weer zijn. was het lekker dat ene biertje?
Reply
#39
Kezmania Wrote:
waf Wrote:die mendez, dat is toch geen aankoop, die is toch gehuurd?

Gehuurd met een optie tot koop
Net als Tardelli

Precies eerst een jaartje proberen, maar als hij zo doorgaat kunnen ze die optie al voor de winter lichten. Toppertje!
Reply
#40
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:die mendez, dat is toch geen aankoop, die is toch gehuurd?

Gehuurd met een optie tot koop
Net als Tardelli

Precies eerst een jaartje proberen, maar als hij zo doorgaat kunnen ze die optie al voor de winter lichten. Toppertje!

die tardelli schijnt niet veel te wezen, op mendes zal ik eens gaan letten. ik kon gister helaas niet kijken.
Reply
#41
Als je iemand die Edison heet in Eindhoven loslaat, kan het bijna niet misgaan Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
waf Wrote:
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:die mendez, dat is toch geen aankoop, die is toch gehuurd?

Gehuurd met een optie tot koop
Net als Tardelli

Precies eerst een jaartje proberen, maar als hij zo doorgaat kunnen ze die optie al voor de winter lichten. Toppertje!

die tardelli schijnt niet veel te wezen, op mendes zal ik eens gaan letten. ik kon gister helaas niet kijken.

Hij is in alle jeugdteams de nummer 9 van Brazilië geweest, dus hij zal het heus wel kunnen. Alleen schijnt hij nogal last van sterallures te hebben. Als het meevalt kunnen we Koné binnenkort op de bank laten, daar waar hij thuishoort. Dead
Reply
#43
Treesong Wrote:Als je iemand die Edison heet in Eindhoven loslaat, kan het bijna niet misgaan Hakkuh

Precies!
Reply
#44
waf Wrote:
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:die mendez, dat is toch geen aankoop, die is toch gehuurd?

Gehuurd met een optie tot koop
Net als Tardelli

Precies eerst een jaartje proberen, maar als hij zo doorgaat kunnen ze die optie al voor de winter lichten. Toppertje!

die tardelli schijnt niet veel te wezen, op mendes zal ik eens gaan letten. ik kon gister helaas niet kijken.

Mendez verrast mij echt heel erg. Super intelligente voetballer die zoals gezegd tussen de linies kan ballen. Alleen dat domme balverlies moet eruit, maar dat is een kwestie van wennen hoop ik.

Tardelli schijnt idd een super talent te zijn, maar heel lastig. Ben benieuwd!

EDIT: Dugarry kan zich wrs niets vd wedtrijd herinneren, omdat ie helemaal niet geweest is :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:die mendez, dat is toch geen aankoop, die is toch gehuurd?

Gehuurd met een optie tot koop
Net als Tardelli

Precies eerst een jaartje proberen, maar als hij zo doorgaat kunnen ze die optie al voor de winter lichten. Toppertje!

die tardelli schijnt niet veel te wezen, op mendes zal ik eens gaan letten. ik kon gister helaas niet kijken.

Hij is in alle jeugdteams de nummer 9 van Brazilië geweest, dus hij zal het heus wel kunnen. Alleen schijnt hij nogal last van sterallures te hebben. Als het meevalt kunnen we Koné binnenkort op de bank laten, daar waar hij thuishoort. Dead

Het is een geweldig talent. Hij moet het alleen eens gaan waarmaken.
Ik heb mijn twijfels of hem dat bij PSV wel gaat lukken, maar aan de andere kant, hij zit nu bij de club waar Braziliaanse toppers als Romario, Ronaldo en nu Alex en Gomes ook zijn begonnen.
Reply
#46
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Crouch 14 Interlands, 11 goals uit mn hoofd. We kunnen in Nl wel lovend over Dirkie gaan doen, maar voorlopig heeft hij nog helemaal 0,0 gepresteerd bij Liverpool (en Oranje). Een spits moet spitsen en scoren, niet meer niet minder. Net als Owen en Fowler in hun hoogtij dagen.

moet je hem wel in de spits zetten natuurlijk. dirk heeft bij oranje ongeveer 3x in de spits gestaan. toch wel goed die pakkum beet 5 doelpunten dan.

maar beoordeel jij hem maar fijn op 2 invalbeurten en een uit-wedstrijd cl waar heel laf (edoch begrijpelijk) op een gelijkspel gespeeld wordt!

je kan je niks meer van de wedstrijd herinneren en toch weet je hoe dirk gespeeld heeft. het zal je welbekende grootspraak/geblaat wel weer zijn. was het lekker dat ene biertje?

Heb net de hele wedstrijd op video bekeken en Dirk was echt gigantisch slecht. Maar gezien zijn afkomst was dat te verwachten. Een modale baller bij Feyenoord en direct schreeuwt men moord en brand over een wereldvoetballer :roll:
Reply
#47
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Crouch 14 Interlands, 11 goals uit mn hoofd. We kunnen in Nl wel lovend over Dirkie gaan doen, maar voorlopig heeft hij nog helemaal 0,0 gepresteerd bij Liverpool (en Oranje). Een spits moet spitsen en scoren, niet meer niet minder. Net als Owen en Fowler in hun hoogtij dagen.

moet je hem wel in de spits zetten natuurlijk. dirk heeft bij oranje ongeveer 3x in de spits gestaan. toch wel goed die pakkum beet 5 doelpunten dan.

maar beoordeel jij hem maar fijn op 2 invalbeurten en een uit-wedstrijd cl waar heel laf (edoch begrijpelijk) op een gelijkspel gespeeld wordt!

je kan je niks meer van de wedstrijd herinneren en toch weet je hoe dirk gespeeld heeft. het zal je welbekende grootspraak/geblaat wel weer zijn. was het lekker dat ene biertje?

Heb net de hele wedstrijd op video bekeken en Dirk was echt gigantisch slecht. Maar gezien zijn afkomst was dat te verwachten. Een modale baller bij Feyenoord en direct schreeuwt men moord en brand over een wereldvoetballer :roll:

De media in Engeland zijn het anders niet met je eens!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
Kezmania Wrote:
Dugarry Wrote:
Peter Wrote:
Dugarry Wrote:Die lange middag heeft me genekt. Heb weinig van de wedstrijd gezien, of wel gezien denk ik, maar kan het me niet heugen.

Liverpool met een B elftal.

Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch, Fowler en Kewell deden niet mee.
Met deze spelers werd er afgelopen wedstrijden (eind 2005-2006) het meest gestart.
Kuijt was nog erger dan drame, wat een gigantische miskoop is dat. Ditzelfde idee hadden meer supporters vernam ik afgelopen dagen en vooral vannacht.

En PSV speelde ook zonder Ooijer, Vennegoor, van Bommel, Lee, Park, van Nistelrooy, Ronaldoen Romaria. :roll:

Ok, de basisspelers van dit seizoen die niet meededen.

Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch

Risse mag je wegstrepen die is geblesseerd.
Crouch is vervangen door nieuwe aankopen als Bellamy en Kuijt, die dus beter zouden moeten zijn?

Hypia is niet meer dan een houten hark dus die missen ze niet. Wat Gerrard, Alonso en Garcia betreft heb je gelijk. Maar een ploeg als Liverpool moet makkelijk 2 CL-waardige elftallen op kunnen stellen, dus waar hebben we het eigenlijk over??

Nee, Crouch speelt de grote wedstrijden altijd in de basis. Bellamy en Kuijt zijn gehaald voor de vaste wissels Cissé en Morientes. Dirk mag zelfs de veters van Morientes niet strikken, jammer dat hij niet goed kon aarden in de Premier League, vind het een goede spits maar het lukte niet bij Liverpool.

De toekomst zal mijn gelijk (helaas) uit gaan wijzen vrees ik. Al hoop ik dat Dirkie er 25 gaat maken. De goede oude tijd dat spelers als Owen en Fowler 25 goals per jaar in de PL maakten lijken verleden tijd.

Ach, de laatste jaren veel prijzen gepakt, laten we hopen dat ook dit seizoen weer wat zilver vrzameld gaat worden. De Engelse supercup was de 1e.
Reply
#49
Crouch een betere voetballer noemen dan Kuyt :lol:
Reply
#50
Ekslem Wrote:
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Crouch 14 Interlands, 11 goals uit mn hoofd. We kunnen in Nl wel lovend over Dirkie gaan doen, maar voorlopig heeft hij nog helemaal 0,0 gepresteerd bij Liverpool (en Oranje). Een spits moet spitsen en scoren, niet meer niet minder. Net als Owen en Fowler in hun hoogtij dagen.

moet je hem wel in de spits zetten natuurlijk. dirk heeft bij oranje ongeveer 3x in de spits gestaan. toch wel goed die pakkum beet 5 doelpunten dan.

maar beoordeel jij hem maar fijn op 2 invalbeurten en een uit-wedstrijd cl waar heel laf (edoch begrijpelijk) op een gelijkspel gespeeld wordt!

je kan je niks meer van de wedstrijd herinneren en toch weet je hoe dirk gespeeld heeft. het zal je welbekende grootspraak/geblaat wel weer zijn. was het lekker dat ene biertje?

Heb net de hele wedstrijd op video bekeken en Dirk was echt gigantisch slecht. Maar gezien zijn afkomst was dat te verwachten. Een modale baller bij Feyenoord en direct schreeuwt men moord en brand over een wereldvoetballer :roll:

De media in Engeland zijn het anders niet met je eens!

Links?

En de media in Engeland is een erg breed begrip. Weet niet of je ooit een Engelese sportkrant gelezen hebt? Maar de diverse journalisten hebben gewoon een eigen mening hor.

Zondag scoort ie weer niet en komt ie weer niet uit de verf.
Reply
#51
wat een dom gelul zeg. heb jou nooit serieus genomen maar je slaat weer eens door. dirk was weer zeer balvast, niet veel op aan te merken. liverpool ging voor een puntje en dat hebben ze gekregen.

en dirk is gewoon echt een betere spits dan crouch, bellamy en fowler hoor.

maar wat heeft dat kaartje nou nog opgebracht dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Dugarry Wrote:Zondag scoort ie weer niet en komt ie weer niet uit de verf.

kuijt is natuurlijk geen europese topspits. maar het leuke is, die zijn er weinig en bovendien, die komen niet naar liverpool, dat is immers slechts de 4de of 5de of misschien wel 6de club in engeland en dat is kwalitatief nauwelijks beter dan onze top 4 (in normale doen).

liverpool bezit middelmaat tot europese subtop spelers, op 1 na. de enige voetballer van importantie is gerard, maar die speelt alleen bij liverpool omdat hij superfan is van die club. voor zijn ontwikkeling zou een topclub beter zijn.
Reply
#53
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Zondag scoort ie weer niet en komt ie weer niet uit de verf.

kuijt is natuurlijk geen europese topspits. maar het leuke is, die zijn er weinig en bovendien, die komen niet naar liverpool, dat is immers slechts de 4de of 5de of misschien wel 6de club in engeland en dat is kwalitatief nauwelijks beter dan onze top 4 (in normale doen).

liverpool bezit middelmaat tot europese subtop spelers, op 1 na. de enige voetballer van importantie is gerard, maar die speelt alleen bij liverpool omdat hij superfan is van die club. voor zijn ontwikkeling zou een topclub beter zijn.

Welke clubs reken jij tot onze top 4?
Reply
#54
Crouch: 33 wedstrijden (9) goals in de PL... hoezo wereldspeler...Kuyt maakt 2 seizoenen op rij meer dan 20 goals + assists is een stuk energieker is balvast en schiet op de paal net als Gerrard.
Dat Crouch 6 goals maakt in friendly's tegen Jamaica en Hongarije en 2 tegen Andorra zijn wereld prestaties volgens jou?
100x Kuyt boven Crouch en als Kuyt scoort doet ie tenminste niet een idioot dansje....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#55
Depor Wrote:Kuyt maakt 2 seizoenen op rij meer dan 20 goals + assists

Als Crouch 2 seizoenen in de Eredivisie had gebald, waren het misschien wel meer geweest...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#56
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Kuyt maakt 2 seizoenen op rij meer dan 20 goals + assists

Als Crouch 2 seizoenen in de Eredivisie had gebald, waren het misschien wel meer geweest...

Niet met zijn voetballende kwaliteiten, hij is een pinchhitter door zijn lengte niets meer en niets minder...
Reply
#57
Precies. De gehele top 10 daar heeft een hoger niveau dan Feyenoord.

Liverpool is iig een top3 club, als je de laatste 3 jaar bekijkt. Vanaf 2000 zitten ze iig ook in de top 3.

Vorige eeuw was het de beste engelse club.
Deze eeuw staan de met prijzen weer op 1, al zal Ch€l$ki ze vast nog wel inhalen. Manchester doet trouwens ook leuk mee deze eeuw.

Met transfers dienen ze alleen Chelsea en Man. Utd. voor zich te dulden, wederom een top3 notering dus.

Je gaat Liverpool nu toch niet vergelijken met de nr.4 van Nederland hè? Vergelijk de club dan met de top 3, Ajax, PSV en AZ.
Reply
#58
Depor Wrote:Crouch: 33 wedstrijden (9) goals in de PL... hoezo wereldspeler...Kuyt maakt 2 seizoenen op rij meer dan 20 goals + assists is een stuk energieker is balvast en schiet op de paal net als Gerrard.
Dat Crouch 6 goals maakt in friendly's tegen Jamaica en Hongarije en 2 tegen Andorra zijn wereld prestaties volgens jou?
100x Kuyt boven Crouch en als Kuyt scoort doet ie tenminste niet een idioot dansje....

Dat is nou net het probleem, dat doet hij dus niet.
Reply
#59
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Kuyt maakt 2 seizoenen op rij meer dan 20 goals + assists

Als Crouch 2 seizoenen in de Eredivisie had gebald, waren het misschien wel meer geweest...

Had Kuyt dan NOG meer doelpunten gemaakt en assists gegeven? Dan had Crouch wel bij Feyenoord moeten ballen..... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#60
Saaie wedstrijd, ik hoop dat de wedstrijd van Ajax vanavond wat spannender is!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: