The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbuhel/Washington/Los Cabos
#31
(30-07-2018, 10:19 PM)Ad Wim Wrote: Nooit wisselen op basis van een paar games.
Sowieso wegblijven van dat soort paupers.

Meester heeft ook ivashka,  dus dan is het goed.
Er zijn geen paupers.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#32
Slachtoffer 1 van de finalisten van vorige week: Ryan  Harrison heeft zich teruggetrokken. Goed gemanaged Rik. Geen finalisten van de week ervoor. Zelfs geen isner .
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#33
Het inconsequente zit er voor mij in dat je hen ruim favoriet vindt, maar tegelijk wel rekent op stunts van kleintjes. En letterlijk zegt dat de dure jongens gaan verzaken. Dat gaat toch niet samen? Die grote jongens schakelen dan toch jouw halve team uit?
En daarnaast zijn Verdasco en Isner met een finaleplaats net zo rendabel, en is dat net zo waarschijnlijk, als dat die kleintjes 2x stunten.

Verder weet ik niet waar je op baseert dat de topseeds ruim favoriet zijn en je van hen veel verwacht, maar van de seeds daaronder niet. Er zijn voor Thiem, Potro en Zverev een hoop argumenten aan te halen waarom ze niet zomaar even het toernooi winnen. Net als dat dat zo is voor Isner, Kyrgios, etc.
Ik zie niet in waarom Zverev wel zou winnen, maar Isner niet de finale zou halen (laat staan winnen). Of waarom Thiem wel het toernooi wint, maar Verdasco geen SF of finale haalt.
Waarom Potro wel vol zou gaan in een toernooi ver van Toronto, en Isner, die veel dichterbij zit en deze week in eigen land speelt, zich daarvoor zou sparen.
Etc etc
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
(30-07-2018, 11:23 PM)rikbetert Wrote: Slachtoffer 1 van de finalisten van vorige week: Ryan  Harrison heeft zich teruggetrokken. Goed gemanaged Rik. Geen finalisten van de week ervoor. Zelfs geen isner .

Was vanmiddag al bekend he.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Oh niet bij mij. En ook niet bij 90 managers.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#36
Beter zoeken ipv ouwehoeren over onzin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Zo'n Fabbiano overleeft dus een 0-40 op 4-4 3e set. Dat soort dingen.

Fritz klasse.
In Karlovic blijven we allemaal trappen, deze week inclusief mezelf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Dom weer Karlovic. Ik had eerst Ymer als winnaar van de pot bedacht, maar toen ik zag dat de bookies karlovic als 4de sterktste van het hele toernooi hadden bestempeld, toch maar geswitcht. Bah, ondanks  alle waarschuwingen er toch ingetrapt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
Ik dacht deze week een keer voor een groot team zonder toppers te gaan, blijken er managers te zijn die er nog 6 spelers meer (26) ingepropt hebben.
Reply
#40
Jarry serveert voor de wedstrijd en wordt gebroken middels een DF. Lekker slim Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
En de set verliezen. Ad week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#42
Tsja die Jarry. Kom op jonguh.

als je zo een groot aantal spelers in je team hebt, dan wordt het wat lastiger om bij te houden wie er allemaal moeten spelen.
Dus gewoon wachten tot de QF, dan zijn het er nog 1 of 2. Dat is te overzien. ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#43
3 potjes tegelijk nu en dat is het max op dat vreemde park daar.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Jarry NID   ahum.
Marterer goed op weg.
Kovalic > even een tandje bijschakelen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#45
Die zogenaamde mustpicks (zelfs als ze twee volle weken achter elkaar gespeeld hebben) sneuvelen gestaag. Met dit tempo ben ik tevreden.
Hup Marterer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Marterer gaat uitstekend. Kovalic is collateral damage zullen we maar zeggen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#47
Struffie ook eruit, dat is mooi.

Nu komt weer een wat belangrijkere pot. Wat kan Basil na zijn overwinningsfeest van Hamburg?
Daarom Djere gekozen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#48
Keurig Djere!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#49
Er zijn veel uitslagen bijgekomen,  maar karlovic nog niet....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#50
Mooi Oostenrijk is rustig. Deze week tot nu toe weinig reden tot klagen. Volgens mijn simulatie moet ik als de kwartfinalisten van alle drie toernooien bekend zijn op mijn top staan. Daarna wordt het zakken.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#51
Prima uitslagen in Kitzbühel, klasse Djere.
Nu Washington nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Nacht ging goed. Polansky goede keuze. Averalo jammer. Norrie weer goed op weg.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#53
Prima nacht inderdaad. Wel eerste speler kwijt met Muller, maar nog niemand afgezegd dus ik blijf hopen.
Vandaag gaat het pas echt beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
https://twitter.com/BenRothenberg/status...96/video/1

Wat een debiel is het toch...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Nou die is behoorlijk pissig. Zal wel een flinke boete aan vastkleven. Ik ga hem voor straf 4 weken bannen uit mijn teams.  Dat zal hem leren.   Big Grin
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#56
Halys Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
Eerst maar eens focussen op Kitzbuhel.

Aangezien ik van de 16 spelers daar er 10 in mijn team heb, ligt het in de lijn der verwachting dat ik vandaag wat spelers ga verliezen.

Het zou mooi zijn als:
Klizan*
Lajovic**
Haase**
Djere
Jarry
Marterer**
en Istomin

zouden winnen.

* lijkt me erg onwaarschijnlijk.
** maakt niet heel veel uit, tegenstander ook goed.

Ik blijf zowiezo met 3 over en maximaal met 7.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#58
Bah die haase. Zonde van de investering....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#59
Kohl is nog niet over zijn dipje heen. Keurig Istomin.

Weer iets geleerd. Je moet niet nemen wie je denkt dat goed is, maar juist de tegenstanders van iemand waarvan je vermoed dat hij ziek/zwak of misselijk is.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#60
ha ha ha, jarry geeft een 6-3 voorsprong weg in de tb.... nu wel...

Ad week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: