The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbuhel/Washington/Los Cabos
#91
Bizar weer hoe het tegen zit...

Donaldson set en break voor... 3e geserveerd voor de partij en 2 mp gehad op eigen service... toch verliezen

Fabbiano die zowel voor de 1e als 2e set heeft geserveerd, maar beide verliest
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
Man man man die Edmund. Heeft iemand die volley op *6-5 (30-30) 1e set gezien. Dat is een beetje het hele niveau van dit FTM jaar
Tsitsipas is een keer leuke meevaller maar als je dan Polansky weer ziet (2x 5-3 voor), Thiem die het verneukt tegen Klizan. Shapo die een 1-4 achterstand in 3e  overleeft.

Hopen maar dat Istomin, Jarry en Munar de HF in Kitzi halen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#93
Vanavond staat een byzondere partij op het programma : Zverev - Zverev.
Het is niet vanzelfsprekend dat Zverev gaat winnen. als je naar de H2H kijkt is het zelfs 1-0 voor Zverev. De laatste tijd was Zverev een beetje uit zijn doen, maar ik hou het voor vanavond toch op:
A Zverev.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#94
(02-08-2018, 08:43 AM)buurs Wrote: Bizar weer hoe het tegen zit...

Donaldson set en break voor... 3e geserveerd voor de partij en 2 mp gehad op eigen service... toch verliezen

Fabbiano die zowel voor de 1e als 2e set heeft geserveerd, maar beide verliest

Als je 2de in de weekscore staat, heb je niet echt recht tot klagen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#95
Hopen op een klizan berretini finale in kitzbuhl. 

In Washington mogen tsi nishi en isner niet meer dan 90 90 en 180 punten halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
Dat ben ik niet met je eens CC.
Ik hoop op een Jarry - Klizan finale  ;-)

Maar Marterer mag ook best in de finale. Als nu Berettini en Daniel er maar uit gaan, dan maakt het me verder niet heel veel uit.

En Washington: Tsi heb ik op 90 gegokt, Nishi op 180 en Isner op 45.
Verder mag Chung nog even doorgaan daar.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#97
Hup Istomin, niet gaan kloten als je het kan finishen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Lekker Isto. Hup Berre.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Kom op Jarry. Nu moet je aan de bak.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Jarry is een must win maar zie het niet gebeuren tegen die on-fire pizzaman.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jarry en Munar zijn mustwins.

Ik geef Jarry wel een kans. Pizzaman is een beetje moe zo onderhand.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
@GOAT in het maken van kut teams: misschien moet je ook eens een workshop 'selecteren van ongeplaatste spelers' volgen van Buurs. Dat heeft mij een enorme boost gegeven  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Wat een heerlijk moment: Jarry werkt 2 BP's weg en Munar breakt weer naar gelijke hoogte.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(02-08-2018, 03:23 PM)rikbetert Wrote: @GOAT in het maken van kut teams: misschien moet je ook eens een workshop 'selecteren van ongeplaatste spelers' volgen van Buurs. Dat heeft mij een enorme boost gegeven  ;-)

Ja die heb ik ooit al een keer in Baak gevolgd alleen moet ik weer eens een opfriscursus krijgen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nou Stille je hebt je mustwin!
en ik ook.

De regel: geen finalisten van de week ervoor nemen, heeft ons behoed van Berretini, met alle respect overigens voor deze heer overigens.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Jarry speelt ook al even he.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uitstekend munar.  
Lajovic - klizan doet er niet meer toe. Clean sweep in kitzbuhel is een feit. Gaat boven verwachting goed deze week.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Klizan toch veel minder gekozen. Die moet dus winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je kunt het hem 10x zeggen, maar hij begrijpt het toch niet.
Kijkt altijd alleen maar naar zijn eigen team. Waarschijnlijk ook heel vaak in de spiegel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uiteraard mist Lajovic 2 mps en gaat van 6-4 naar 6-8 in de TB. In de belangrijkste pot uit Kitzbuhel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk snap ik dat ik relatief er meer op vooruit ga als de Door mij minst gekozen speler wint. Maar ik hoef niet meer er heel druk over te maken
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ik denk dat ik dit spel trouwens aardig door heb.had ik niet gezegd dat ik rond de kwartfinales zou pieken? Nou dat klopt precies. Met dit team heb ik geen weekwinnend team, maar ik hou de schade beperkt en ga nog wat uitlopen op directe concurrentie.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Wat een grap weer joh, zo'n wedstrijd. En het gaat weer niet om 20 puntjes, ik neem aan dat de winnaar uit deze pot komt. Gewoon weer 200 punten, iig 100. Kan erbij op het lijstje, zucht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jarry wint natuurlijk in kitzbuhl.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze beginnen steeds later in Washington.
Daar ga ik niet meer op wachten.
Ik zie het morgen allemaal wel. Ongunstig voor Isner in ieder geval als het allemaal verlaat wordt.

fijne nacht allen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Wat een natte droomnacht.

Johnson eruit, Isner eruit en al mijn spelers gewonnen tot nu toe.

Isner is wederom een mooi voorbeeld van geen finalisten van vorige week nemen.
Je kunt sommige managers dit wel 10x zeggen, maar dat begrijpen ze toch niet.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ach ja, die tankt gewoon. Zat erin, gegokt en verloren. Risicoloos spelen wordt, zoals het hele jaar, weer beloond.
Lekker gokken de rest van het jaar. Ga niet voor plek 5 spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
he jammer van Pouille en Chung. Dat geeft toch een zwart randje aan zo een mooie nacht.

Ik heb verder niet te klagen.
In KB gaat het niet zoals ik had voorspeld, maar heb ik gelukkige keuzes.
In LC gaat het niet zoals ik had voorspeld, maar heb ik pech.
In W gaat het grotendeels wel zoals ik had verwacht.
Nu ben ik op mijn piek en vanaf nu ga ik in de vrije val. Al denk ik dat Nishi gaat winnen van Zverev. Anders had ik hem niet genomen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Zoals de hele week en volgens verwachting, wisselvallig. 
Isner out is top, Rublev duikt in dat gat. Nog beter. 
Norrie top. 
Minaur die in 1 nacht Johnson én Chung eruit werkt. Klote. 

Sleutelwedstrijd vd week. Zverev nishi. Winnaar 500, verliezer 90.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze zijn in Washington nog steeds bezig met de partij van gisteren. Toch al over half 3 daar.
Reply


Forum Jump: