The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
dan zit ik te pitten
Reply
5-0 bye andy! haas pakt heel weinig punten of service safin
Reply
SJonge jonge, die Murray. Ik krijg alleen nog maar een grotere hekel aan hem zo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray Klasse!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
lekker begin van de dag...winst davy(al moet hij nog twee punten) en eerste set voor safin...al hebben zeer veel mensen safin natuurlijk
Reply
Safin moet er natuurlijk nog even uit #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Safin is een koning, maar dat wisten we natuurlijk al :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Safin is een koning, maar dat wisten we natuurlijk al :razz:
hele tijd niet gehoord dit...na een waardeloze periode. nu ook pas een set binnen dus niet te overmoedig worden
Reply
Hij is en blijft een koning, of hij nou presteert of niet. Nu hij zijn beste tennis weer laat zien, is het alleen maar mooier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas begint te tennissen en pakt de eerste break op love.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Murray heeft gewoon sinds zijn 2-0 voorsprong in de derde set maar 1 game gemaakt. Ik kan die gast wel schieten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Marat. pak je goede spel weer eens op kerel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is voor mij wel weer duidelijk dat dit twee van mijn favoriete spelers zijn. Gewoon constant knallen.
Mooi dat deze jongens, na blessureleed, weer vrijwel helemaal terug op hun niveau zijn.
Hopelijk wordt dit een kraker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is een Duitser Ad, dan kan het geen favoriete speler van je zijn!! :razz: Safin daarentegen is een topper natuurlijk.
Reply
Ik hoop ook zeker dat Safin wint. Zeker als ik hem zie spelen, vind ik hem onwijs cool.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
toch twee simpele sets voor beide, vind het nog niet echt boeiend
Reply
Het is nog geen gevecht inderdaad, maar wel bij vlagen erg mooi tennis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
meteen 2-0 dat is lekker...dit moet je kunnen vasthouden marat. mooi punt om mee te besluiten!
Reply
Dat bedoel ik dus! Wat een klasse punt zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin op zijn best nu, wat fantastisch om te zien =D> =P~ =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Safin op zijn best nu, wat fantastisch om te zien =D> =P~ =D>

Je klinkt alsof je die rode knop in je hand hebt... :wink:
Reply
wat is dit nou weer voor opmerking haha. moet wel eerlijk zeggen dat ik de wedstrijd nog steeds wat lauw vind
Reply
set naar marat, dat is lekker. nu nog een setje knallen en het wordt een mooie tm week
Reply
Marat speelde erg sterk, maar Tommy speelde wel erg matig aan het eind. Ben benieuwd hoe hij zich gaat herpakken in de vierde set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Om en om beginnen ze erg slap aan een set. Nu is het weer de beurt aan Marat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
toch niet deze set weer heel eenvoudig naar haas he?!
Reply
kooltje Wrote:set naar marat, dat is lekker. nu nog een setje knallen en het wordt een mooie tm week
Pas als Nadal van Roddick wint en Davy van Haas/Safin kun je echt spreken van een goede week voor jou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal eerst nog maar even van youzhny winnen. de dingen die jij zegt zie ik wel gebeuren.
Reply
mooi break terug
Reply
hij serveert als zijn zusje
Reply


Forum Jump: