The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bekerfinale Ajax - AZ
#91
Ad Wim Wrote:En ja, het is zo dat Van Egmond in twijfelachtige beslissingen vaak aan de kant van Ajax stond.

deze kwibus fluit altijd pro-ajakkes. weinig nieuws.

Quote:De twee meest spraakmakende ploegen in de competitie

Xtragaap4de
Reply
#92
Ad Wim Wrote:Maar het was ook zo dat hij dan weer de eerste gele kaart van de wedstrijd, waar er al een aantal eerder gegeven hadden kunnen worden, aan Sneijder geeft voor niks.

:lol: Als DAT geen geel was, had hij geen enkele gele kaart hoeven trekken! Bovendien had hij in de eerste helft al twee keer een gele kaart moeten hebben voor tikken (half) van acheren op enkels van Dembele en de Zeeuw. En Japie had in de eerste helft al rood moeten hebben voor een schaar van achteren op Dembele.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#93
Ad Wim Wrote:De twee meest spraakmakende ploegen in de competitie zorgen voor een van de mooiste wedstrijden van het seizoen.

cry
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#94
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar het was ook zo dat hij dan weer de eerste gele kaart van de wedstrijd, waar er al een aantal eerder gegeven hadden kunnen worden, aan Sneijder geeft voor niks.

:lol: Als DAT geen geel was, had hij geen enkele gele kaart hoeven trekken! Bovendien had hij in de eerste helft al twee keer een gele kaart moeten hebben voor tikken (half) van acheren op enkels van Dembele en de Zeeuw. En Japie had in de eerste helft al rood moeten hebben voor een schaar van achteren op Dembele.
Volgens mij kwam hij wel lomp in, maar raakte hij hem niet eens. Maar ja, dat was idd niets vergeleken met een aantal overtredingen in de eerste helft. Jaap had inderdaad een kaart moeten hebben (wat was het trouwens duidelijk dat hij een tijd niet gespeeld had!) en Gabri en Sneijder ook. Maar ook een aantal AZ-spelers knalden er hard in. Ik kan me een overtreding op Sneijder herinneren waarbij het goed was dat hij opsprong.
Je kunt vinden dat hij het leuk heeft laten gaan, maar je kunt ook zeggen dat hij het op deze manier niet in de hand hield.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Leuk dat hij het door liet gaan, eindelijk weer eens een echte wedstrijd inplaats van dat mietjes voetbal.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#96
Adje, waarom waren Ajax en AZ spraakmakender dan bijvoorbeeld Ado den Haag, Feyenoord en PSV?
Reply
#97
Ik heb het natuurlijk over spraakmakend op voetbalgebied. Ik mag van waf het bijvoeglijk naamwoord 'leuk' niet meer gebruiken, spraakmakend leek me een goed alternatief.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ad Wim Wrote:Ik heb het natuurlijk over spraakmakend op voetbalgebied. Ik mag van waf het bijvoeglijk naamwoord 'leuk' niet meer gebruiken, spraakmakend leek me een goed alternatief.

Spraakmakend is nogal onbestemd. Spraakmakend in positieve of in negatieve zin?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#99
waarom mag dat niet? en waarom zou je je houden aan een gebod van waf? :roll: dan heb ik nog wel een paar gebodjes.....

spraakmakend althans leuk op voetbalgebied dus. laat me niet lachen man.
Reply
Waf kan je adje niet verbieden te posten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Feyenoord was ook "leuk" om te zien, wat een drama...ADO was ook "leuk"om te zien (voornamelijk de relletjes en het drama voetbal). PSV speelde heel zakelijk was niet om aan te zien. AZ speelde het mooiste voetbal...Ajax was ook geregeld niet om aan te zien.
Spraakmakend is natuurlijk een rare woordkeuze....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dus jou maatstaf voor mooi is aanvallend? Van goed degelijk positiespel waardoor de tegenstander er niet aankomt kan ik net zo goed genieten hoor. Overigens vond ik Twente leuker en mooier om te zien dan Ajax hoor. Alves alleen al vond ik zelfs mooier om te zien dan Ajax. Bovendien speelde PSV de 1e seizoenshelft ook mooier dan Ajax. Ook zij zakten uit overal terug. Thuis vielen ze beiden 'mooi' aan. :roll:
Reply
Fantastische pot gisteren met een onterechte winnaar, maar daarom niet minder blij. Als je 12 uur onderweg bent voor zo'n wedstrijd dan kan je ploegje maar beter winnen. Schorre keel van het "jalalalalala Ajax Amsterdam", maar ook dat was het waard.

Van Egmond in de eerste helft alles voor Ajax, waaronder een 100% strafschop met Heitinga. Dat gebeurde vlak voor mijn neus en was geen twijfel over mogelijk. Tweede helft alles voor AZ, met ook nog een penaltygeval met Gabri en Heitinga. Voor de tv zal het ongetwijfeld anders geweest zijn, maar dat was het gevoel in het stadion.

AZ speelde het 11 tegen 10 zeer goed uit, maar gelukkig leidde dat niet tot goals. De keepers waren allebei dramatisch bij de pingels, maar gelukkig ging Stekelenburg bij penalty 8 eindelijk een keer naar de goede hoek.

Enige smet op de dag was het feit dat er in het "neutrale" vak 50 Ajax hooligans stonden die het nodig vonden om een dikke kerel van een jaar of 40 in elkaar te beuken na de 1-0. Erg triest en ook het optreden van de politie daarna was triest. Gasten konden gewoon in het vak blijven zonder opgepakt te worden. Als je dan nu hoort dat er arrestaties zijn verricht voor wildplassen, dan word ik er helemaal treurig van.
Reply
Peter Wrote:Dus jou maatstaf voor mooi is aanvallend? Van goed degelijk positiespel waardoor de tegenstander er niet aankomt kan ik net zo goed genieten hoor. Overigens vond ik Twente leuker en mooier om te zien dan Ajax hoor. Alves alleen al vond ik zelfs mooier om te zien dan Ajax. Bovendien speelde PSV de 1e seizoenshelft ook mooier dan Ajax. Ook zij zakten uit overal terug. Thuis vielen ze beiden 'mooi' aan. :roll:

Haha, dat je jezelf nog serieus neemt...

PSV speelt zakelijk en dat vind ik niet om aan te zien...AZ speelt leuk aanvallend voetbal, Ajax een wedstrijd of 8 gelukt om in de buurt van dat spel te komen. Twente speelde ook heel leuk 1e helft van het seizoen en zakte toen weg.
En dat jij Alves mooier vind dan Ajax is een lompe boeren vergelijking, Alves speelde geweldig dit seizoen, maar kan je niet vergelijken met een club.
PSV speelt lelijk zakelijk maar wint een boel, AZ speelt mooi en aanvallend wint niets, Ajax zit er tussen in en pakt de beker.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:Dus jou maatstaf voor mooi is aanvallend? Van goed degelijk positiespel waardoor de tegenstander er niet aankomt kan ik net zo goed genieten hoor. Overigens vond ik Twente leuker en mooier om te zien dan Ajax hoor. Alves alleen al vond ik zelfs mooier om te zien dan Ajax. Bovendien speelde PSV de 1e seizoenshelft ook mooier dan Ajax. Ook zij zakten uit overal terug. Thuis vielen ze beiden 'mooi' aan. :roll:

Haha, dat je jezelf nog serieus neemt...

PSV speelt zakelijk en dat vind ik niet om aan te zien...AZ speelt leuk aanvallend voetbal, Ajax een wedstrijd of 8 gelukt om in de buurt van dat spel te komen. Twente speelde ook heel leuk 1e helft van het seizoen en zakte toen weg.
En dat jij Alves mooier vind dan Ajax is een lompe boeren vergelijking, Alves speelde geweldig dit seizoen, maar kan je niet vergelijken met een club.
PSV speelt lelijk zakelijk maar wint een boel, AZ speelt mooi en aanvallend wint niets, Ajax zit er tussen in en pakt de beker.

PSV geen 8x mooi in eigen huis? Ik stel voor dat je PSV-Vitesse, PSV-Utrecht, PSV-Sparta, PSV-Excelsior, PSV-Roda JC, PSV-NEC, PSV-Galatasaray en PSV-Willem II nog een bekijkt en mij daarna vertelt hoeveel wedstrijden Ajax aanvallender, mooier en beter heeft gespeeld. Dat hadden, op Gala na, stuk voor stuk dubbele cijfers kunnen worden.

Over-all hele seizoen durf ik best te beweren dat PSV thuis meer kansen heeft gecreeerd dan Ajax, en das toch de beste maatstaf voor hoe aanvallend het was. Zijn daar statistieken van? Zal mij benieuwen.

ps. ik neem mezelf hier op t forum lang niet altijd serieus hoor, stemmingmakerij op zn tijd is erg leuk hier met al die happers. :-s
Reply
Ik weet er 1 die veeeele malen mooier was.

PSV - Ajax =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Legion Wrote:
Bumme Wrote:AZ had inderdaad 2 zekere penalty's moeten krijgen (Donk en Cziommer) maar mogen wij ook eens een keer geluk hebben in een bekerfinale!

Wedstrijd tegen Utrecht vergeten?

:hap:
Reply
In Amsterdam zijn vanavond rellen uitgebroken na de huldiging van Ajax op het Museumplein.

Groepjes Ajax-supporters pleegden vernielingen in de buurt van het Leidseplein. Nadat de ME het Leidseplein had schoongeveegd, verspreidden de jongeren zich in de omgeving waar ze onder meer met stenen gooiden. Een persoon raakte gewond. Er werden twaalf mensen aangehouden, aldus de politie.

Verrassend. Die mongolen roepen volgend jaar het hardst dat het belachelijk is dat er geen huldiging mag plaatsvinden. Vast dezelfde debielen die niet in de gaten hebben dat Ajax opdraait voor de kosten van het sloopwerk dat zij in de Kuip hebben verricht. Ik kots echt van die 'stoere' gastjes met hun coke en pillen... Wat mij betreft allemaal een gratis overdosis
Reply
Kort door de bocht, Leidse is gezellig, en DE verzamelplaats na een huldiging.
De café's worden dan dichtgegooid en plein wordt 'preventief' geveegd om het 'normale leven' weer doorgang te laten vinden, dit is al jaaaaren DE aanleiding voor rellen, waarbij er steeds meer meelopers aan kunnen haken.

Overigens is 12 aanhoudingen niet veel, gister zijn er meer gepakt, wegens wildplassen... :wink:
Reply
Mooie pot. heb zitten genieten. En wat betreft de keuze van het doel. Dat is niet alleen in Nederland. Ook afgelopen week bij de halve finale CL werd er niet getost in welk doel de strafschoppen genomen moesten worden. Alleen welke van de twee clubs moest beginnen.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
El Parasito Wrote:Mooie pot. heb zitten genieten. En wat betreft de keuze van het doel. Dat is niet alleen in Nederland. Ook afgelopen week bij de halve finale CL werd er niet getost in welk doel de strafschoppen genomen moesten worden. Alleen welke van de twee clubs moest beginnen.

Ik weet niet welke wedstrijd je gezien hebt, maar bij de wedstrijd Liverpool- Chelsea werd dit namelijk wel gedaan.
Insane life.
Reply
Nog aan 't werk, dre ? :razz:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Net begonnen, moet vandaag tot 14.00.
Insane life.
Reply
Wat een leven :roll:
Ik kan zo weer naar huis. :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Tjonge jonge mazzelaar Wink Heb je het een beetje uitgehouden vannacht.
Insane life.
Reply
Jawel, redelijk druk, maar goed te doen. Ben inmiddels thuis.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Rellen.. Xtragaap4de Tis toch al jaren bekend dat ze in Amsterdam geen feest kunnen vieren, waarom moet dat keer op keer als 1e item in het nieuws op tv?
Reply
Ze hebben door toch al jaren niets meer te vieren? of vergis ik me nu?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Oh jawel. Heel voetbalminnend Nederland roept een heel seizoen lang dat de beker maar een troostprijsje is, maar de ploeg die hem aan het eind van het seizoen wint laat zich er wel uitgebreid voor huldigen. Volgens mij doen alleen PSV en AZ daar niet aan. Maar dan kun je dus niet zeggen dat het een troostprijsje is, als zelfs de supporters van een grote club als Ajax er helemaal los voor gaan. :|
Reply
En nou overweegt de burgemeester weer Ajax niet meer te huldigen bij overwinningen. Ook al zo'n jaarlijks terugkerend ritueel. cry
Reply


Forum Jump: