The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EK poule FTM's
#31
Ad Wim Wrote:Ik ook, maar gewoon overal hetzelfde invullen, komt wel goed.

Ben alleen nog overuit wie nou de, verrassende, winnaar wordt, Rusland of Tsjechië :-k
Kroatie
Reply
#32
Spanje
Reply
#33
Tsjechië in ieder geval niet. Rusland vul ik soms wel in, maar alleen bij pools met heel veel deelners. Daar moet je voor een verrassing gaan, wil je wat meer kans hebben op de winst.
De uitslagen kunnen we toch ook meetellen? Ik vind het wel het leukste als de eindstand op meer dingen gebaseerd is. En zoals Kooltje zegt kun je deze ook al vantevoren invullen, dus vergeten is niet van toepassing.
Reply
#34
ik ben mijn inloggegevens kwijt... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
buurs Wrote:ik ben mijn inloggegevens kwijt... :roll:

Ik ook. kutzooi.

Uiteraard wordt Kroatie de verrassing van 't toernooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
buurs Wrote:ik ben mijn inloggegevens kwijt... :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.kampioenspool.com/page.php?id=161">http://www.kampioenspool.com/page.php?id=161</a><!-- m -->
Reply
#37
kooltje Wrote:
buurs Wrote:ik ben mijn inloggegevens kwijt... :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.kampioenspool.com/page.php?id=161">http://www.kampioenspool.com/page.php?id=161</a><!-- m -->

al geprobeerd

mijn gebruikersnaam pakt hij niet.
heb alle mogelijke geprobeerd :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
buurs Wrote:ik ben mijn inloggegevens kwijt... :roll:
Typisch :lol:

Misschien heeft je hond ze opgegeten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ik zit erin!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ik ben mijn inloggegevens kwijt... :roll:
Typisch :lol:

Misschien heeft je hond ze opgegeten...

Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
centre court Wrote:Ik zit erin!

Zat je er maar vast voor! :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#42
Hoi Joep
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Ik doe ook wel mee voor 5 euro'tjes!

En het lijkt me duidelijk wie de verrassende kampioen wordt. \Big Grin/
Reply
#44
Tja, jij vult volgens mij elk jaar Nederland in en daarom win je ook nooit... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
:wink:
Tja, ben altijd al optimistisch van aard, en Nederland zie ik eerder winnen dan Portugal of een andere outsider. We hebben natuurlijk een fantastisch team, met een geweldige coach! Heb er wederom vertrouwen in dit jaar. :razz:
Maar bij de Woerdies ga ik het over een andere boeg gooien, daar heb je als Nederland wint alsnog weinig kans. :wink:
Reply
#46
Ik heb hem ook ingevuld en ben gegaan voor mijn verrassing: Tsjechië!
Helaas verliezen ze wel in de finale van Italië...

Voor mij hoeft er trouwens geen geldinleg te zijn, de eer is al voldoende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
omyaca Wrote::wink:
Tja, ben altijd al optimistisch van aard, en Nederland zie ik eerder winnen dan Portugal of een andere outsider. We hebben natuurlijk een fantastisch team, met een geweldige coach! Heb er wederom vertrouwen in dit jaar. :razz:
Maar bij de Woerdies ga ik het over een andere boeg gooien, daar heb je als Nederland wint alsnog weinig kans. :wink:
Ach ja, als Nederland al zover komt, kan die pool me geen reet meer schelen :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
andre Wrote:De uitslagen kunnen we toch ook meetellen? Ik vind het wel het leukste als de eindstand op meer dingen gebaseerd is. En zoals Kooltje zegt kun je deze ook al vantevoren invullen, dus vergeten is niet van toepassing.
Maar wat doen wij nou? Alleen de uitslagen van de poulewedstrijden? Of ook de uitslagen van de latere rondes en die dan tijdens het toernooi nog invullen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ad Wim Wrote:Ik heb hem ook ingevuld en ben gegaan voor mijn verrassing: Tsjechië!
Helaas verliezen ze wel in de finale van Italië...

Voor mij hoeft er trouwens geen geldinleg te zijn, de eer is al voldoende.
dat kan natuurlijk niet meer...3uur voor de aftrap...gewoon 5 euries...alleen de nu al voorspelde wedstrijden...niet de dagelijkse ben ik voor...
Reply
#50
Maar wat zijn de nu al voorspelde wedstrijden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Ik heb de pool ingevuld en me bij FTM aangemeld.
Ik doe echter alleen mee als alle voorspellingen meetellen. Ik vind het een beetje raar om de uitslag op te maken op basis van een halve pool die niet overeen komt met de officiële ranglijst.
Lijkt me dat er een besluit moet komen voor aanvang van het toernooi.
Reply
#52
Mij dus ook.

In een andere poule doen we alleen de uitslagen van de poulewedstrijden en niet van de volgende rondes. Die kun je namelijk allemaal van tevoren invullen.
Maar goed, in een dergelijke online poule kun je natuurlijk prima gewoon alle uitslagen doen, daar ben ik dan ook voor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ai, dat begint al meteen lullig. Kwartiertje voor tijd nog een paar uitslagen veranderd, waaronder Tsjechie van 1-0 naar 2-1 Sad

Maar goed, mijn verrassing Tsjechie begint iig goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
zo ik sta in alle poule's voorlopig bovenaan Hakkuh
Reply
#55
pfff, wat een armzalig niveau was de 1e match

ik heb overal voorspeld dat portugal en turkije doorgaan en die kans lijkt me vrij groot
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Turkije?! Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Mac Wrote:zo ik sta in alle poule's voorlopig bovenaan Hakkuh

Ik ook \Big Grin/
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Turkije?! Undecided

in de kwartfinale worden ze uitgeschakeld.

maar zeg nou zelf, dit was toch helemaal niks Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Dit was heel slecht inderdaad, maar dat kan me weinig schelen. Er zijn maar weinig echt goede en mooie wedstrijden in zo'n toernooi. Het gaat toch vooral om het resultaat.

Maar Turkije?! Hoe kom je daar in godsnaam bij?! Ik zie ze met 0, misschien 1 puntje op de laatste plaats eindigen. Turkije is al tijden niks meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
buurs Wrote:pfff, wat een armzalig niveau was de 1e match

ik heb overal voorspeld dat portugal en turkije doorgaan en die kans lijkt me vrij groot

You know it is so!
Reply


Forum Jump: