The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EK poule FTM's
#61
Na 1 wedstrijd zo'n beetje overal al uitgeschakeld. Zwitserland in de QF blijkt een verkeerde voorspelling.
Reply
#62
Is nog wel van alles mogelijk natuurlijk, maar het ziet er niet goed uit voor Zwitserland nee. Toch vaak gekozen als verrassinkje :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Er is ook een pool waarin ik in pool A alles 1-0 heb, poule B alles 2-0, poule D alles 2-1 en poule C de helft 1-1 en de helft 2-0.
Reply
#64
Neeeeeeeeeeeee, ik had fucking 1-0 hier. Wat een frustrerende 1e dag zo Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
ik had overal 2-0! Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
O ja? cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ad Wim Wrote:O ja? cry

1e wedstrijd had ik 1-1 helaas

jammer dat die penalty niet toegekend werd :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Bij EK coach van de Gelderlander sta ik op een keurige 3e plaats. Mijn zoon staat allerlaatste, dat is ook wel een keer leuk. Morgen zal dat anders zijn.
Reply
#69
andre Wrote:Bij EK coach van de Gelderlander sta ik op een keurige 3e plaats. Mijn zoon staat allerlaatste, dat is ook wel een keer leuk. Morgen zal dat anders zijn.

Ik had alleen Grygera en Ronaldo spelen gister.

Vandaag veel meer. Heb een Kroatische verdediging, plus Ballack en Klose.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
andre Wrote:Na 1 wedstrijd zo'n beetje overal al uitgeschakeld. Zwitserland in de QF blijkt een verkeerde voorspelling.
Same here. :x
Was echt van overtuigd dat Zwitserland het goed zou gaan doen. Het was overigens wel een totaal onverdiende zege van de Tsjechen (die gaan echt geen finale halen Undecided ).
Nu maar hopen dat Turkije Tsjechie verslaat, en Zwitserland een puntje pakt tegen Portugal, dan kan het nog.
Reply
#71
alle wedstrijden tellen dus mee voor onze poule!
Reply
#72
Mijn inlogs werken niet meer :S
Reply
#73
Dat heb ik ook wel eens bij zo'n pool. Het helpt nog weleens om cookies te verwijderen, dan kan ik vaak weer inloggen.
Reply
#74
1 (0) Bart Kohlen 19
2 (0) Kay Scholten 11
2 (0) Jeffry Verhulst 11
4 (0) Rick Eenink 9
4 (0) Thomas Fransman 9
4 (0) Tom Haggeman 9
4 (0) Andre Kooij 9
4 (0) Ramon Kool 9
4 (0) Yoeri van der Woerd 9
10 (0) Dennis Buurs 0
10 (0) Rien Strootman 0
Reply
#75
ik doe trouwens niet mee, aangezien ik mijn inloggegevens kwijt ben.

ik had niet alles al ingevuld :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
Wie is Bart Kohlen eigenlijk?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ad Wim Wrote:Wie is Bart Kohlen eigenlijk?

kraai
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#78
buurs Wrote:ik doe trouwens niet mee, aangezien ik mijn inloggegevens kwijt ben.

ik had niet alles al ingevuld :|
Ik dacht dat je overal 2-0 had bij Portugal-Turkije Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ik doe trouwens niet mee, aangezien ik mijn inloggegevens kwijt ben.

ik had niet alles al ingevuld :|
Ik dacht dat je overal 2-0 had bij Portugal-Turkije Undecided

ik doe mee aan veel poule's, maar ik heb hier geen uitslagen ingevuld :-k

toch alleen landen die doorgaan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
Nee dus, lezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
aangezien jullie allemaal wel punten hebben, moest je waarschijnlijk wel uitslagen invullen.
ik heb dit dus nergens gedaan...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Kan weer inloggen Smile

Gewoon pasword vergeten klikken en gebruikersnaam blijven gokken Smile
Reply
#83
buurs Wrote:aangezien jullie allemaal wel punten hebben, moest je waarschijnlijk wel uitslagen invullen.
ik heb dit dus nergens gedaan...
1 juiste wedstrijd achterstand is nog wel goed te maken.
Reply
#84
ga je altijd zo met je geld om Buurs? :lol:
Reply
#85
kooltje Wrote:ga je altijd zo met je geld om Buurs? :lol:

:cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
andre Wrote:
buurs Wrote:aangezien jullie allemaal wel punten hebben, moest je waarschijnlijk wel uitslagen invullen.
ik heb dit dus nergens gedaan...
1 juiste wedstrijd achterstand is nog wel goed te maken.
Ach, je weet hoe Buurs is, hij geeft het nogal snel op als het tegen zit.

Misschien moet je anders die uitslagen blind invullen, Buurs? cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Mooi, eindelijk ook mijn eerste gehele voorspelling goed. Helaas had ik wel 2-0 voor Kroatië, maar het gaat vooralsnog niet slecht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Grappig, Daan staat al weer eerste in EK-coach van de Gelderlander: http://www.gelderlander.nl/sport/ekcoach/. Van laatste naar eerste in 1 dag.
EDit: het is alweer aangepast, de verwerking was niet goed gegaan (lijkt sportdreams wel). Wel 1e in het dagklassement.
Overigens is het wel een prestigieus spel, want de titel van Scholten (bij eredivisiecoach) staat op het spel.
Reply
#89
1 (1) Bart Kohlen 31
2 (2) Andre Kooij 29
3 (4) Thomas Fransman 25
4 (3) Kay Scholten 23
4 (7) Jeffry Verhulst 23
6 (7) Rick Eenink 19
7 (7) Ramon Kool 17
8 (4) Tom Haggeman 15
8 (4) Yoeri van der Woerd 15
Reply
#90
andre Wrote:Grappig, Daan staat al weer eerste in EK-coach van de Gelderlander: http://www.gelderlander.nl/sport/ekcoach/. Van laatste naar eerste in 1 dag.
EDit: het is alweer aangepast, de verwerking was niet goed gegaan (lijkt sportdreams wel). Wel 1e in het dagklassement.
Overigens is het wel een prestigieus spel, want de titel van Scholten (bij eredivisiecoach) staat op het spel.

Haha, ik probeer ook deze titel met glans te behalen, maar heb er een hard hoofd in. Ben ook niet zo heel kapot van het spel, omdat je van elk land meerdere spelers kan kiezen. Door de 'makkelijke' loting van Portugal, Duitsland en Spanje heb ik van elk land zo'n 3 spelers. Aangevuld met wat goedkope verdedigers van Kroatië maakt dat tot een aardig team, waarbij echter maar een paar wedstrijden echt van belang zijn :|
Reply


Forum Jump: