The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EK poule FTM's
1-2 voor Tsjechie, het leek zo mooi..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoppa 1-0 voor Kroatie!

Ik had 2-0 voor Duitsland. Wat speelden ze die counters slecht uit zeg! ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff, wat een pech zeg met Tsjechie, wat een kutpoule zo Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
buurs Wrote:pfff, wat een armzalig niveau was de 1e match

ik heb overal voorspeld dat portugal en turkije doorgaan en die kans lijkt me vrij groot


Ad Wim Wrote:Turkije?! Undecided


Zelfs van voetbal heb je geen verstand :wink: \Big Grin/
Dat je zelfs hiermee gaat gloryhunten, je bent echt niet helemaal goed :crazy:
Of je hebt zo'n triest leven dat je je voldoening moet halen uit spelletjes cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:pfff, wat een armzalig niveau was de 1e match

ik heb overal voorspeld dat portugal en turkije doorgaan en die kans lijkt me vrij groot


Ad Wim Wrote:Turkije?! Undecided


Zelfs van voetbal heb je geen verstand :wink: \Big Grin/
Dat je zelfs hiermee gaat gloryhunten, je bent echt niet helemaal goed :crazy:
Of je hebt zo'n triest leven dat je je voldoening moet halen uit spelletjes cry

ik doe alleen mee aan ftm en nu aan ek poules.

volgens mij doe jij zelfs aan hattrick en die wielergame mee cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, dus? Daar zeg ik toch helemaal niets over? :crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nogmaals Ad, jij lacht mij uit dat ik zeg dat Turkije doorgaat.
Dan mag ik toch wel ff gloryhunten als mijn voorspelling uitkomt.

En dat jij nooit iets te gloryhunten hebt, kan ik ook niks aan doen.... :^o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je mag er best om lachen, maar je mag eerder onwijs in je handjes knijpen dat ze in twee wedstrijden zo ongelofelijk goed weg komen, dus eigenlijk zou ik gewoon niks zeggen en er heel blij mee zijn.

En nogmaals, ik heb dit forum niet nodig om bevestiging vandaan te halen. Dit forum is namelijk voornamelijk voor FTM en de poll.
En o ja, die poll, hoe gaat het daar eigenlijk mee Buurs? cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je mag er best om lachen, maar je mag eerder onwijs in je handjes knijpen dat ze in twee wedstrijden zo ongelofelijk goed weg komen, dus eigenlijk zou ik gewoon niks zeggen en er heel blij mee zijn.

En nogmaals, ik heb dit forum niet nodig om bevestiging vandaan te halen. Dit forum is namelijk voornamelijk voor FTM en de poll.
En o ja, die poll, hoe gaat het daar eigenlijk mee Buurs? cry

welke poll? :8:

je bedoelt dat spelletje waarbij ik er meestal uitvlieg, omdat ik later poll en dat spelletje waar jij RG wint, omdat je eerder hebt gepolld Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahahaha, prachtig. Wat ben je toch een heerlijke verliezer cry

Misschien moet je anders weer eens blind gaan pollen Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Buurs en Ad WIm willen graag opgehaald worden uit de ballenbak
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
smalland heet dat tegenwoordig [-X
Reply


Forum Jump: