The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
gvd nadal eruit. tegen youzhny...hele jaar geen 3 ballen recht vooruit kunnen slaan.
Reply
Ongelooflijk ja, nou dan zit het er nu toch echt op bij de MV Game.
Reply
A.Roddick Ashe 6 7 6
L.Hewitt Complete 3 5 4


goedzo. Opzouten met die irritante nep tenniser
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Neptennisser? Hewitt? [-(
Roofmagic
Reply
Juan Zueco Wrote:HELL YES!!!!!

.... en zo ontzettend verdiend!!!!

J.
Inderdaad! Zelden iemand zo verdiend zien winnen. Nadal bracht echt alleen maar alles terug en Youzhny bleef vier sets lang vol het spel maken. Klasse gespeeld!
Roddick zal echter een heel ander verhaal worden, maar je weet het nooit! Misschien wordt Youznhy wel de nieuwe Baghdatis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Youzhny is 24, maar heeft het zeker in zich om een degelijke top 10 speler te worden.
Hij is alleen te wisselvallig.
Verder heeft hij alle slagen. En die backhand kan ik van smullen =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Michail Joezjny heeft op de US Open
voor een grote stunt gezorgd door de
gedoodverfde finalist Rafael Nadal met
6-3,5-7,7-6(5),6-1 naar huis te sturen.

En dan heb ik het niet eens over de schrijfwijze van Mikhail Youzhny, maar "de gedoodverfde finalist" ... ok, en dan vragen we het aan de tenniskenners:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tennis-ontheline.com/gsc/usmanalysis.html">http://www.tennis-ontheline.com/gsc/usmanalysis.html</a><!-- m --> -> Roddick heeft meer kans om de finale te halen dan Nadal Smile
Reply
buurs Wrote:Youzhny is 24, maar heeft het zeker in zich om een degelijke top 10 speler te worden.
Hij is alleen te wisselvallig.
Verder heeft hij alle slagen. En die backhand kan ik van smullen =P~
1 goed toernooi in een jaar..daar kom je niet mee in top 10 hoor
Reply
Met een zo'n uitslag lijkt het ineens een dramaweek voor je te worden, Kolemans. Zonde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja dat is waar..maar ja in deze periode is het toch toernooiwinst of niks. of je nou 30ste of 80ste wordt...
Reply
merijn s aalbers Wrote:Neptennisser? Hewitt? [-(

jup neptenniser
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nou, een onderbouwing dan graag.
Roofmagic
Reply
Bocaloca Wrote:
merijn s aalbers Wrote:Neptennisser? Hewitt? [-(

jup neptenniser
Beaam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Michail Joezjny heeft op de US Open
voor een grote stunt gezorgd door de
gedoodverfde finalist Rafael Nadal met
6-3,5-7,7-6(5),6-1 naar huis te sturen.

En dan heb ik het niet eens over de schrijfwijze van Mikhail Youzhny, maar "de gedoodverfde finalist" ... ok, en dan vragen we het aan de tenniskenners:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tennis-ontheline.com/gsc/usmanalysis.html">http://www.tennis-ontheline.com/gsc/usmanalysis.html</a><!-- m --> -> Roddick heeft meer kans om de finale te halen dan Nadal Smile
Als hij zo blijft tennissen, heeft ie zeker kans tegen Roger in de finale [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:ja dat is waar..maar ja in deze periode is het toch toernooiwinst of niks. of je nou 30ste of 80ste wordt...
Als je 30e wordt, heb je nog kans om aan het eind van het seizoen 20e te staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als alles had goed gegaan had ik op het eind 30ste gestaan.
Reply
Wat een heerlijke uitslagen!! Blake maakt gehakt van Berdych en Roddick van Hewitt. En dan ook nog eens die sensationele overwinning van Youzhny op Nadal. Toppertje hoor!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu maar hopen dat vanavond haas en blake winnen. en overmorgen Youzhny van Roddick natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Nu maar hopen dat vanavond haas en blake winnen. en overmorgen Youzhny van Roddick natuurlijk.

Kunnen we geen overeenkomst regelen dat Blake en Davydenko vanavond gaan winnen? Dan mogen onze beide troeven het in de halve finale tegen elkaar uitvechten :Big Grin
Reply
Vind ik in principe geen verkeerd idee al is davy wel een stuk vaker gekozen dan blake dus wordt ik wel benadeeld. :wink:

heb toch eigenlijk wel net zo graag dat davy er even uitgaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Vind ik in principe geen verkeerd idee al is davy wel een stuk vaker gekozen dan blake dus wordt ik wel benadeeld. :wink:

heb toch eigenlijk wel net zo graag dat davy er even uitgaat.

Het is graag of niet :razz: Dan moet je vanavond niet zeuren als Federer en Davy winnen :wink:
Reply
Volgens bookmaker is Davydenko de grote favoriet (1.55 voor Davy en 2.40 voor Haas). Verrassend. Ik vind het zelf een echte 50-50 wedstrijd.
Reply
haas heeft natuurlijk wel 2 wedstrijden achter de rug die hij in een 5e set TB wint. dat gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me. davy is gewoon weer oerdegelijk. toch denk ik dat tommy 'm wel kan pakken. hij moet 't alleen niet op een 5e set aan laten komen lijkt me.

Youzhny schakelt in de dubbel ook nog gewoon even de Bryans uit. wat een toernooi voor die jongen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas heeft twee vijfsetters achter de rug, dat is het grootste verschil. Hij moest gisteren 4,5 set spelen en Davy maar 1 set.
Qua tennis denk ik dat Haas beter is. Ik zag Davy tegen Murray in de tweede en derde set en het was niet overtuigend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
21 uur begint Haas-Davy ongeveer. Ik heb de activiteit voor vanavond ervoor afgezegd en ga er dus goed voor zitten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:21 uur begint Haas-Davy ongeveer. Ik heb de activiteit voor vanavond ervoor afgezegd en ga er dus goed voor zitten!

was je vriendin erg boos?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik weet niet wat jij met je vriendin doet, maar ik doe geen activiteiten met haar, althans ik noem ik het niet zo.

Nee, ik zou met het dispuut naar Toomler gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanavond weer gewoon voetbaltraining dus pas vanaf half 10 kijken. maar dan zullen ze nog niet heel ver zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ben al gespannen voor vanavond... :8:

Haasje moet gewoon nog 1 keer knallen, dan is davy tenminste weg. vraag me af of ie dat fysiek trekt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davy begint goed en Haas redelijk zwak.

Het is een saaie lul, maar Davy speelt wel echt mooi tennis als het loopt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: