The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Haas van 2-4 naar 6-4 =D>

Hij is gaan aanvallen en geeft zo niet de mogelijkheid aan Davydenko om uit te halen. Klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het wordt nu eindelijk een mooie partij, aan het eind van de tweede set. Minder fouten aan beide kanten en langere rally's.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas komt op prachtige wijze op 3-0 voor in de TB, maar is het dan even helemaal kwijt: 3-3 nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan is Davy het even helemaal kwijt en wint Haas de TB :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas heeft weer eens een klein dipje en Davy maakt iets minder fouten, de set gaat waarsch naar Davy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
davy wint de 3e set met 6-3. Kom om Haas... nu jij weer in de 4e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tegen Ginepri zat Haas ook in de driver's seat na twee sets. Hopelijk laat hij het nu niet tot een vijfde set komen.
Haas serveerde ook niet zo goed in de derde set. Nu is hij weer goed aan het serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas 2x 15-30 op de service van Davy, maar Davy redt zich er 2x knap uit. Jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas is het sinds de gemiste bp's kwijt en gaat richting vijfde set. Ik heb er geen goed gevoel meer over. 2-0 voor in sets Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas oogt duidelijk vermoeid in de vijfde. Dit gaat niet meer goed komen. Want ontzettend zuur zeg! 2-0 voor in sets, niks aan de hand. Dan een aantal kansen in de vierde en dat was het dan. Gewoon kut dat hij door die regen geen dag rust heeft gekregen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ff crossposten:

Hehehehe, de jongens op mtf, die dik geld gezet hebben op Haas, worden onrustig.

Quote:Haas is choking like a Korean prostitute.

You Kraut bastard!!!

Sucky sucky 5 dollahhhh

:lol:

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik baal hier weer zo ontzettend van. KUT Duitser!!!!!!!!!

Ik twijfel er enorm aan dat ik volgend jaar nog weer mee ga doen aan TM en MV.
Ten eerste kost het mij enorm veel tijd en ten tweede ik laat mij zoveel avonden verprutsen doordat ik niet tegen verlies kan.

Ik ga nu naar bed en zal morgenvroeg wel weer scheldend zien dat Davy heeft gewonnen.

Welterusten. :letitallout:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Haas verprutst het nu wel na een 2-0 voorsprong in sets. Ongelovelijk
Davydenko blijft vrij rustig en speelt niet top, maar is wel slimmer helaas.
Reply
en de break voor Tommy
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Dat heb ik nou ook. Heb er echt de balen van en verneuk gewoon mijn avonden met nu dus die KLOTE duitser. Icon_twisted
Kan er niet meer tegen....denk er ook aan te stoppen. :cry: Misschien de makkelijke weg, maar twijfel al een jaartje of twee. Zit de hele dag uitslagen te volgen. Thuis maar ook op het werk, wat ik eigenlijk niet moet doen.
En het geeft zoveel ellende als iemand verliest zeker in zo'n toernooi. #-o
Reply
Ad Wim Wrote:Haas oogt duidelijk vermoeid in de vijfde. Dit gaat niet meer goed komen. Want ontzettend zuur zeg! 2-0 voor in sets, niks aan de hand. Dan een aantal kansen in de vierde en dat was het dan. Gewoon kut dat hij door die regen geen dag rust heeft gekregen.

Ook na 2 sets was het duidelijk dat het nog beide kanten op kon. Zeker naarmate de wedstrijd langer duurt, zou Davydenko steeds meer kans krijgen. Haas is nu een beetje alles of niets aan het spelen op de service van Nikolay.

Komop Nikolay!!
Reply
NIKOLAYYY!!!!
Reply
Dan breakt Haas op miraculeuze terug, krijgt zelfs kansen in de volgende servicegame van Davy maar nu lijkt hij het weer weg te geven. Rare vijfde set, maar ik zie het nog steeds niet zitten.

Wat een ontzettende eikel! Wat een kansen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ron Wrote:Dat heb ik nou ook. Heb er echt de balen van en verneuk gewoon mijn avonden met nu dus die KLOTE duitser. Icon_twisted
Kan er niet meer tegen....denk er ook aan te stoppen. :cry: Misschien de makkelijke weg, maar twijfel al een jaartje of twee. Zit de hele dag uitslagen te volgen. Thuis maar ook op het werk, wat ik eigenlijk niet moet doen.
En het geeft zoveel ellende als iemand verliest zeker in zo'n toernooi. #-o
Maar je kunt er natuurlijk ook onwijs veel plezier aan hebben als een belangrijke partij de goede kant op valt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
DAVY!!!
Reply
Ad Wim Wrote:
Ron Wrote:Dat heb ik nou ook. Heb er echt de balen van en verneuk gewoon mijn avonden met nu dus die KLOTE duitser. Icon_twisted
Kan er niet meer tegen....denk er ook aan te stoppen. :cry: Misschien de makkelijke weg, maar twijfel al een jaartje of twee. Zit de hele dag uitslagen te volgen. Thuis maar ook op het werk, wat ik eigenlijk niet moet doen.
En het geeft zoveel ellende als iemand verliest zeker in zo'n toernooi. #-o
Maar je kunt er natuurlijk ook onwijs veel plezier aan hebben als een belangrijke partij de goede kant op valt.

Dat is met deze US Open nog niet bij mij gebeurd, vandaar de frustratie.
Reply
Kijk dat bedoel ik :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

TIME OUT................
Reply
T is en blijft gewoon een kut duitser
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jesus haas kreeg gewoon op 4-5* nog bps.. hij had in de 4e set moeten toe slaan. toen had ie de kansen. hij was gewoon kapot, maar is 't hem wel kwalijk te nemen na 2x een 5e set TB te hebben gespeeld. die laffe davy brengt alles wel terug. emotieloos is ie, 't matige handje van haas vertelde precies hoe hij over hem denkt. fysiek is ie wel supersterk. maar zal tegen Federer niet genoeg zijn om een set te pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer wint in 4 van Blake. Zoals verwacht natuurlijk, maar wel knap van Blake dat ie een setje pakt. Toch ook zonde dat Federer dan niet een keer mentaal een klap krijgt nadat ie zo'n TB verliest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blake stond in de TB van de 1e set gewoon met 6-4 voor en miste 3 setpoints. daarna was ie zo van slag dat de 2e set 6-0 werd. Wint ie de vervolgens de 3e set in de TB met 11-9(Federer miste een mp), komt op 1-0 in de 4e set maar mist dan een 0-40. 3 bps om Fedex misschien wel te knakken. daarna was 't vlot gebeurd. helaas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kwam vannacht thuis en zag het einde van de derde set en het begin van de vierde. Die Federer is echt wel een koning hoor, heerlijk om te zien. Hij kwam met briljant spel op 5-3 voor in de derde, toen ging Blake alles of niets spelen en dat lukte wonder wel. Federer liet zich echter niet van de wijs brengen en na 0-1 0-40 sloeg ie hem weer helemaal van de baan.

Ik weet niet of het aan de alcohol ligt, maar als je dan de hele avond Haas-Davy hebt gekeken en dan Federer ziet spelen, is het echt een wereld van verschil. Wat voor mooie service je ook slaat, Federer heeft hem en slaat hem bijna onhoudbaar terug. Wat voor mooie bal je op zijn voeten slaat, Federer heeft hem en hoe! Hij is echt een fenomeen, zo'n goede tennisser heb ik nog nooit gezien. Hopelijk houdt hij dit nog een paar jaar vol en krijgt hij echt de legendestatus die hij verdient.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het leek zeker wel een dubbel ipv een enkel..jij met je alcohol :wink:
Reply
Wel opvallend dat Federer 3x in de partij gebroken wordt terwijl hij voor de set serveert ... :o dat Murray dit doet is normaal maar Federer....
Maar goed... hij pakt hem uiteindelijk toch.
Zeer goede wedstrijd op hoog niveau trouwens.
Reply
Wordt de finale morgen gespeeld? Dus de winnaar van Roddick tegen Youzhny heeft 2 dagen vrij om daarna 2 dagen achter elkaar de halve en hele finale te spelen?
Reply


Forum Jump: