The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#91
schitterend dat soderling nog verliest. Slecht dat Fish dat 1e set verliest in een TB. Youzhny moet de boel even gelijk trekken. Staat op 't punt om de 2e set te winnen in de TB.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
centre court Wrote:schitterend dat soderling nog verliest. Slecht dat Fish dat 1e set verliest in een TB. Youzhny moet de boel even gelijk trekken. Staat op 't punt om de 2e set te winnen in de TB.

Verdorie, Youzhny verliest 2e set in TB na een 5-2 voorsprong.
Dan moet hij maar de laatste 3 sets winnen.
Go Micha..... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#93
lopez verliest nu trouwens van chiudinelli. hij was zo goed tegen ljubo. :roll:

come on youzhny en fish!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
youzhny van 0-2 in sets naar 2-2! pak dan ook de 5e jongen!

fish wint de 3e set van djoko, maar moet er nog 2 winnen.

grosjean krijgt gewoon dik klop van becker. 18 punten voor hem als ie wint. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
youzhny gaat hem helaas nog winnen, wel mooi van soderling.
Reply
#96
Youzhny en Djokovic winnen alsnog! Klasse!

Schitterend dat Agassi in een 5-setter Baghdatis verslaatSmile!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#97
agassi =D> , greote klasse..maar dat wist iedereen al
Reply
#98
sinds wanneer kan fucking novak ineens 2 wedstrijden op rij best of 5 five winnen dan. was clement maar nooit terug gekomen in de 1e ronde, dan had iedereen 'm nu gehad.

en kleine becker die grosjean er in 3 af mept. ook niet voor te stellen. kost me veel punten die kleine rukkers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
centre court Wrote:sinds wanneer kan fucking novak ineens 2 wedstrijden op rij best of 5 five winnen dan. was clement maar nooit terug gekomen in de 1e ronde, dan had iedereen 'm nu gehad.

en kleine becker die grosjean er in 3 af mept. ook niet voor te stellen. kost me veel punten die kleine rukkers.

Clement is helemaal niet teruggekomen :roll:
Het was toch een 3-setter :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
jiri jiri olee olee oleeee
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:sinds wanneer kan fucking novak ineens 2 wedstrijden op rij best of 5 five winnen dan. was clement maar nooit terug gekomen in de 1e ronde, dan had iedereen 'm nu gehad.

en kleine becker die grosjean er in 3 af mept. ook niet voor te stellen. kost me veel punten die kleine rukkers.

Clement is helemaal niet teruggekomen :roll:
Het was toch een 3-setter :roll:

geloof dat 't 21.55 4-2 voor clement in de 3e set was ofzo. dacht dat clemmie 'm toen nog wel zou pakken. voor de zekerheid de Thai maar genomen. erg balen dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:sinds wanneer kan fucking novak ineens 2 wedstrijden op rij best of 5 five winnen dan. was clement maar nooit terug gekomen in de 1e ronde, dan had iedereen 'm nu gehad.

en kleine becker die grosjean er in 3 af mept. ook niet voor te stellen. kost me veel punten die kleine rukkers.

Clement is helemaal niet teruggekomen :roll:
Het was toch een 3-setter :roll:

geloof dat 't 21.55 4-2 voor clement in de 3e set was ofzo. dacht dat clemmie 'm toen nog wel zou pakken. voor de zekerheid de Thai maar genomen. erg balen dit.

Maar 2-0 in sets en hij kostte maar 330 euro....
Wel een gokje waard lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar goed, achteraf praten is makkelijk...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
de echte punten worden pas vanaf de kwartfinale verdiend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
yep...voor davy, andy en rafael
Reply
Haggie Wrote:Schitterend dat Agassi in een 5-setter Baghdatis verslaatSmile!!!
Inderdaad! Managertechnisch gezien mocht hij verliezen, maar voor Andre in zijn laatste toernooi, gaan de managersbelangen even aan de kant.
Ben benieuwd hoe hij herstelt van deze lange partij. Gelukkig heeft hij Becker als loting. En uit managersoogpunt moet hij dat wel even winnen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Schitterend dat Agassi in een 5-setter Baghdatis verslaatSmile!!!
Inderdaad! Managertechnisch gezien mocht hij verliezen, maar voor Andre in zijn laatste toernooi, gaan de managersbelangen even aan de kant.
Ben benieuwd hoe hij herstelt van deze lange partij. Gelukkig heeft hij Becker als loting. En uit managersoogpunt moet hij dat wel even winnen Wink

Ik heb net de laatste games op SPORZA gekeken. Die man is zo immens populair. Een staande ovatie voor een overwinning in de 2e ronde. Baghdatis was ook sportief door "zijn held van vroeger en nu" uitgebreid te feliciteren, ondanks dat de teleurstelling van zijn gezicht afdroop.

Ik vind het allemaal prima, als Agassi Becker ook maar verslaat :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wilde eigenlijk ook dat agassi zou verliezen maar als ik 'm dan zo zie spelen gun ik 't hem ook wel dat hij nog 1x ver komt. Hij moet ook, zeker managertechnisch gezien, Becker verslaan nu natuurlijk. anders is alle glans er wel af als je van een qualie verliest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kunnen jullie ook niet-managertechnisch gaan praten over de US Open :razz: .

Ik vind dat Eurosport trouwens alleen maar lelijke wedstrijden laat zien. Gister ok al met die waardeloze partij van die stomme lesbo van een Mauresmo. Net of mensen daar op zitten te wachten.

Wordt US open niet op een andere zender uitgezonden in Europa? Of Satelliet?
Reply
idd bij die vieze mauresmo heb ik m ook overgezet. 's ochtends als ik wakker word is er vaak wel een goeie partij op trouwens. Vrouwenwedstrijden moeten 9 van de 10x toch geband van de tv worden trouwens.
Reply
Dit forum is nou eenmaal ontstaan uit managersbelangen.

En Eurosport moet trouw blijven aan hun WTA-kijkers. Maar als het goed is, gaan ze nu over naar Federer-Henman.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:idd bij die vieze mauresmo heb ik m ook overgezet. 's ochtends als ik wakker word is er vaak wel een goeie partij op trouwens. Vrouwenwedstrijden moeten 9 van de 10x toch geband van de tv worden trouwens.
Morgenochtend Nalbi-Safin =P~
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tursunov en Gonzalez beginnen trouwens goed =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer-Henman nu. die henman maakt gewoon nooit ook maar eens kans tegen Federer he. :razz:

tursu, ginepri en gonzo hebben de break al.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op Falla
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ginepri lijkt zijn US Open vorm van vorig jaar weer gevonden te hebben. Nou is Goldstein niet heel veel, maar het kan nog onverwacht lastig worden voor Haas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
falla moet toch echt een keer een bp benutten als ie tursu pijn wil doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Falla! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mathieu slaat op setpoint tegen een DF! :razz: :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ginepri gaat erg hard... Haas moet hem maar pakken! of sluiter. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: