The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Gonzalez blijft goed bezig, dat is belangrijk. Zou fantastisch zijn als hij de kwart of misschien wel de halve finale haalt.

Tursunov even in een minder fase, van 2-0 naar 2-3.

Moya-Mathieu kan me niet zoveel schelen, net als Ginepri-Goldstein en Federer-Henman.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Safin is en blijft toch echt een mooie gast. Kijk eens naar zijn interview van afgelopen woensdag. Het is nooit saai met 'm.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld een interview met Murray Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De 5 favorieten voor de partij gaan ook gewoon de partij winnen. Op HC zie je toch altijd weinig grote verrassingen. Alleen Ljubicic is er van de echte kanonnen pas uit.

Ook de rest van de wedstrijden van vandaag hebben bijna allemaal een duidelijk favoriet.

Zie Ferrero, Berdych, Blake, Rochus en Haas allemaal dik winnen. De rest interesseert me ook niet zo. Alleen moet Kubot verliezen van Okun en moet Safin winnen van Nalbi.

Prachtige partij lijkt me dat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tursunov mocht voor de set serveren, maar wordt terug gebroken Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tursunov mocht voor de set serveren, maar wordt terug gebroken Icon_evil

hij mist ook meteen de game erna nog wat bps om nog een keer voor de set te morgen serveren. nu 6-5* falla.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff, kom op joh Dimitri!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gonzo mist 3 bps voor de definitieve beslissing en goldstein mist 3 bps om terug te komen in de 3e set. slechte zaak.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nog slechtere zaak is dat Tursunov een 3-0 voorsprong in de TB verkloot. Kom op jongen, maak het nou eens af!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
falla van 0-3 naar 4-3. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan Tursunov naar 5-4 :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en dan levert ie z'n 2 service punten weer in en staat 't **5-4 voor Tursu. dat wordt nu dus 7-4. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dimitriiiiiiiiiiiii Hakkuh
Zo verdiend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
service van falla is gewoonweg niet goed genoeg. maar waar hebben we 't ook over, is een 3e rangs tennisser. Del Potro had hem allang moeten pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goldstein-Ginepri 4-4 nu in de 3e set. kan nog even spannend worden. Gonzo heeft 'm bijna binnen als eerste vandaag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gonzalez wint dik, laat Murray en Davy maar komen. Dat is denk ik de best zet die ik gedaan heb deze week. Ik had eerst de hele tijd alleen Murray, omdat ik graag wilde gokken. Maar ik moest gewoon in dat deel de halve finalist hebben en denk dat dat Gonzo of Murray wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray die 2 weken lang best of 5's moet spelen?? nee denk 't niet... Gonzo gaat 't daar doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer slaat gewoon met z'n gezicht naar 't net halverwege de baan een bal door z'n benen en maakt 't punt. :eeeek: :lol:

Henman en Federer konden er beide om lachen. geweldig dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ginepri wint in 3 snelle sets. Dus toch weer een gevaarlijke klant dit toernooi.

Kubot is ondertussen begonnen, 't is dus wel echt belangrijk dat hij even verliest.

Falla breakt Tursu weer. Hou die break nu eens vast dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wat heeft die kut falla voor service... 2 bps voor tursu weer. toch heeft hij 't allesbehalve makkelijk met deze knul. zie hem tegen berdych wel sneuvelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
haas en sluiter zijn ook begonnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Die Safin is en blijft toch echt een mooie gast. Kijk eens naar zijn interview van afgelopen woensdag. Het is nooit saai met 'm.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld een interview met Murray Puke

Maar dat is ook ene brit he. Heb een hekel aan Franse en Britse tennisers. Waar dat vandaan komt weet ik niet. Alleen Mary Pierce heb ik een zwak voor maar die is ook half Canadees Big Grin.
Reply
Ik ga het niet opzoeken, maar zou Mathieu ooit een tiebreak hebben gewonnen? :roll:
Reply
mathieu mist een sp en verliest de tb met 9-7. hopeloze zaak nu.

haas breakt sluiter meteen. lijkt me niet dat raemon heel veel games gaat pakken, laat staan een setje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk dat Mathieu nu los komt, dus die zie ik nog best kans maken in de 3e en 4e set. Tja, in de 5e...? :wink:

Maar ik heb het toch even opgezocht; bij de Australian Open pakt ie 4 van de 4 tiebreaks, dus hij kan het wel.

Hmm... Lees het bovenstaande maar niet, want het is al meteen 0-40 voor Moya :Big Grin
Reply
Raemon heeft de break alweer terug :razz:
Tursunov is nog een beetje wisselvallig maar die moet ook nog groeien in het toernooi.

Ik ga voetballen, hup Kubot!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
falla serveert nu voor de set. heb er nog weinig vertrouwen in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:falla serveert nu voor de set. heb er nog weinig vertrouwen in.

en 5-5 dus. deze kerel is hopeloos.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Op de Duitse Eurosport hadden ze Haas-Sluiter, terwijl Nederland het met Moya-Mathieu moest doen :|
Helaas zijn ze nu overgeschakeld naar Berdych-Mayer.
Reply
Davy wint met 6-0! Opgave Mahut! Wat zonde! :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Berdych weer een break achter in de 3e set. Mooooi!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: