The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Haggie Wrote:Davy wint met 6-0! Opgave Mahut! Wat zonde! :lol:

Murray ook 1e set 6-0 tegen Di Mauro! Benieuwd wanneer hij opgeeft
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Echt zonde van Mahut. :cry:
Ik had zo gehoopt op een verrassing.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Blake mag serveren voor de partij en wordt gebroken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hilarisch die wedstrijd tussen Dementieva ( wat een prachtvrouw trouwens) en Zvoraneva. De microfoon van de umpire is kapot dus dat mens schreeuwt de hele tijd hahahha. Echt lachen.

Wat mij ook opvalt is dat de service van Dementieva er enorm op vooruit is gegaan. Vroeger was hij dramatisch. Ook kwa snelheid. Die training met Krajicek heeft toch zijn vruchten afgeworpen.
Reply
Blake wint wel in 3 sets en JCF staat er zo 2 achter tegen Gicquel!! :lol:

Wat geeft die Okun 't nog knullig weg zeg tegen Kubot... :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
JCF verliest in 3. :lol: =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
JCF is een topper :lol: :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee, Kubot is een topper Hakkuh

Mooi ook van Ferrero, die stond lang in mijn team. Maar ik had toch liever Tursunov voor dat geld.
Jammer van Berdych, maar die was wel verwacht. Berdych-Tursunov wordt een hele belangrijke morgen, net als Murray-Gonzalez. Als Tursunov en Gonzo dat winnen, zit ik wel goed deze US Open.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag ook weer een ontzettend belangrijke dag met Robredo-Wawrinka, Agassi-Becker en Hewitt-Djokovic. Bij Novak-Malisse vliegt er sowieso een veelgekozen speler uit die ik niet heb en het mag van mij Malisse zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en anders dan....dan.... heeft de rest geluk?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mooi om te zien dat Blake in een retro-outfit speelde om zo een ode aan Agassi te geven:

[Image: b_0901068_Blake.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het zag er echt niet uit hoor.
Shirt mega groot, broek veel te klein
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:het zag er echt niet uit hoor.
Shirt mega groot, broek veel te klein

Helemaal mee-eens. Leek gewoon alsof hij zichzelf voor schut probeerde te zetten. Het shirt lijkt natuurlijk nergens op! :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu de vijfde set van Agassi-Baghdatis op Eurosport. Baghdatis krijgt gewoon een warning op het moment dat hij kramp krijgt en op de grond ligt :eeeek:

In die game (4-4) kreeg Baghdatis trouwens wel 4 bp's. Als hij geen kramp had gekregen, had hij hem wel gewonnen. Maar wel mooi dat Agassi het op fysiek wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis had trouwens op 5-6 40-15, maar slaat dan twee dubbele fouten #-o

Maar wel kippenvel als je Agassi ziet winnen. Maar ik vrees wel dat Roddick zijn eindstation wordt. En ik vrees eigenlijk al wel een beetje voor Becker vanavond. Zo'n late, lange wedstrijd, moeilijk slapen daarna. Ben benieuwd hoe zijn lichaam daarmee omgaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Agassi moet gewoon van die Becker winnen verdorie! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Regen regen regen.... Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pokertime CC?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Volgens mij heeft het nog nooit zoveel geregend tijdens de US Open.
Wel gunstig voor Agassi, kan ie wat langer uitrusten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Om 20 uur vanavond weten we een stuk meer. Wat een partijen worden er straks om 17 uur gespeeld, als het weer het toestaat:

Andre Agassi (USA)
vs. Benjamin Becker (GER)

David Nalbandian (ARG)[4]
vs. Marat Safin (RUS)

Mikhail Youzhny (RUS)
vs. David Ferrer (ESP)[11]

Tommy Robredo (ESP)[6]
vs. Stanislas Wawrinka (SUI)

Ryan Sweeting (USA)
vs. Olivier Rochus (BEL)[26]

Xavier Malisse (BEL)
vs. Jiri Novak (CZE)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D>

Wanneer die partijen afgewerkt zijn hebben we idd een goed beeld van wie er een topweek gaat krijgen.

Hup agassi, safin, youzhny, wawje, sweeting en malisse.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Is Agassi moe ofzo? Die gast lijkt helemaal uitgeput.

Wat vinden jullie trouwens van Hawkeye?? Ik vind het maar niks.
Reply
Robredo eerste die door is =D>
Reply
AssyriskaFF Wrote:Is Agassi moe ofzo? Die gast lijkt helemaal uitgeput.

Wat vinden jullie trouwens van Hawkeye?? Ik vind het maar niks.

fantastisch! ik kon zo ongelofelijk moe worden van die spelers die een half uur tegen de scheids aan gaan lullen om m zogenaamd om te praten. Nu is het gewoon 5 sec naar de hawkeye kijken en klaar. Scheelt zo ongelofelijk veel gezeik. Spelers kunnen er maar 2x per set misbruik van maken en de rest van de keren is het dus gewoon gerechtvaardigd. Maakt het spel een heel stuk eerlijker
Reply
jammer jammer jammer! hij verdiende een minstens even groot afscheid als pete. Helaas kon hij dat kunststukje niet herhalen
Reply
Novak =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een TB bij Safin - nalbi =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Wat een TB bij Safin - nalbi =D> =D> =D>

Apart laatste punt. Nalbandian sloeg een dropshot in het net. De sufferd #-o Die dropshot had ook wel wat dieper gemogen want Safin was helemaal uit de baan gespeeld.

Degenen die Novak en Becker niet in hun team hebben gaan schade oplopen. :o
Reply
Neuh hoor, valt wel mee. Het is natuurlijk wel echt heel zuur dat Becker nu tegen zo'n vermoeide Agassi staat.

Wel mooi dat Youzhny, Robredo en Safin winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Neuh hoor, valt wel mee. Het is natuurlijk wel echt heel zuur dat Becker nu tegen zo'n vermoeide Agassi staat.

Wel mooi dat Youzhny, Robredo en Safin winnen.

Valt wel mee? 66 punten voor 609 Euro? Undecided
Reply


Forum Jump: